Viettekö vielä roskat kesäkengissä?
Minä vien.
Minkälaisissa kengissä viette roskat?
Kommentit (35)
Crocseissa vien, villasukat tosin on niissäkin.
Viedään roskapussissa, ei kengissä.
Vanhoilla kengillä, sellaisilla joita ei enää ulkona pidetä.
Mä vien välillä pelkästään bokserit jalassa roskat, vaikka on 20 pakkasta.
Käyn kaupassakin kesäkengissä. Vielä viime viikolla ilman sukkia, nyt en enää kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Muovikassissa ne tulee vietyä.
Eikö oo liukkaat?
No en. Ihan talvikengissä joita käytän nyt pelkästään
Olen viimeisen kerran vienyt talvella kesäkengissä roskat n. 3 vuotta sitten, kun kaaduin pihassa ja ranne murtui. Silloin ei edes ollut lunta, mutta asfaltti oli liukas.
Vien roskat kumpparit jalassa. Nopeat laittaa jalkaan enkä vielä ole kaatunutkaan 😅
Äsken vein varpasilleen roskat. Pakkasta 18 astetta. Liikun muutenkin jonkin verran avojaloin talvisinkin.
Ei voi on liian pitkä matka.
Talvikengät ja liukuesteet.
Tennareissa. En mä edes omista talvikenkiä. Ihan turhat, ku voi vaan laittaa villasukat ja tarvittaessa liukuesteet pohjiin. Talvikengät on liian kuumat, epäkäytännölliset ja ennen kaikkea rumat.
Vierailija kirjoitti:
Viedään roskapussissa, ei kengissä.
Kerrankin hauska puujalkavitsi.
Vierailija kirjoitti:
Tennareissa. En mä edes omista talvikenkiä. Ihan turhat, ku voi vaan laittaa villasukat ja tarvittaessa liukuesteet pohjiin. Talvikengät on liian kuumat, epäkäytännölliset ja ennen kaikkea rumat.
Ja anna kun arvaan - nilkat paljaana, paksu takki päällä mutta vetoketju auki oli miten kylmä tahansa ja ilman hattua?
En viitsi lähteä hankeen kahlaamaan kesäkengissä. Taloyhtiön pihan auraus on vähän niin ja näin. Minulla on Kuomat, jotka on nopea sujauttaa jalkaan roskisreissua varten. Monesti otan roskapussit mukaan, kun lähden kauppaan tms. ja vien pussit samalla roskiksiin.
Vien niissä mitkä sattuvat olemaan sopivasti levällään eteisessä. Yleensä lasten lenkkarit tai sandaalit.
Kyllä, piha aurataan ja hiekoitetaan niin ei ole mitään ongelmia kulkea.