Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö instagramissa jos katsoo jonkun kuvia

Vierailija
10.03.2015 |

Hei!

Instagram-tietäjät; jos katson sellaisen henkilön kuvia, jolla on avoin profiili - en ole pyytänyt kaveriksi - näkeekö hän jostain, että olen kuvia katsonut? Jos siis en tykkää enkä kommentoi mitään? 

Emme ole toistemme seuraajia.

Mietin, jäinkö kiinni työpaikkaihastukselleni :D

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mut miten Facebookin kautta näkyy? Entä Instagramin? Entä ne uudet videopätkät, jotka häviää vuorokaudessa, näkeekö niiden katsojat ja miten kommentit tulevat tarinan lähettäjälle näkyviin? En ole käyttänyt kumpaakaan :x

Instagramin storyjen katsojat näkee... kommentit menee yksitysviestinä

Vierailija
42/59 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha ketju mut miten Facebookin kautta näkyy? Entä Instagramin? Entä ne uudet videopätkät, jotka häviää vuorokaudessa, näkeekö niiden katsojat ja miten kommentit tulevat tarinan lähettäjälle näkyviin? En ole käyttänyt kumpaakaan :x

Näkee mitä? Siis jos ennole instassa ja haluan katsoa jonkun kuvia niin näkeekö että kuka on käynyt mistäkin osoitteesta? En ole instassa itse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkee mitä? Siis jos ennole instassa ja haluan katsoa jonkun kuvia niin näkeekö että kuka on käynyt mistäkin osoitteesta? En ole instassa itse

Minua kiinnostaa myös. Jos käyn katsomassa jonkun kuvia ja katoavia videoita enkä ole itse instanssa aktiivinen, nimimerkkini siellä on mutta en julkaisee mitään, niin näkeekö julkaisija että nimimerkkini on kuvat tai videot nähnyt, meneekö hänelle tieto? Vaikken peukuttele tai kommentoi?

Vierailija
44/59 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä stalkkauksen kohde nainen? Millainen hinaaja miehen täytyykään olla voidakseen käyttää sosiaalista mediaa

Vierailija
45/59 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyt katsomassa jonkun tarinaa, tulee hälle näkyviin että sinun nimimerkki on sen käynyt katsomassa.

Vierailija
46/59 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:46"]

Minkä takia jotkut tykkää tuntemattomien kuvista?? Onko ne kiinnostuneita ja tarkoitan vastakkaisia sukupuolia. 

Mitä ihmeen järkeä tätä kysymystä on alapeukuttaa?? Mun mielestä on vähintäänkin outoa että joku tuntematon alkaa tykkäilemään ilman jotain oikeaa syytä. Eri juttu on sitten ne jotka pyytää huomiota ja tykkäyksiä mut jos puhutaan normaaleista ihmisistä. 

Mä tykkään kymmenistä tuntemattomien kuvista viikottain odottamatta mitään huomiota tai vastatykkäyksiä. Tykkään katsoa kauniita kuvia, lähinnä luonto- ja eläinaiheisia ja mun mielestä on luontevaa painaa sitä sydäntä, kun näen mielestäni kauniin kuvan. Samoin minun kuvistani tykkää tosi usein täysin tuntemattomat henkilöt. En kyllä ollenkaan keksi miksi tämä olisi outoa.

Vierailija
47/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos en itse ole instassa niin näkeekö se käyttäjä että joku on käynyt esim. Vantaalta kattomassa. eli näkeekö tarkan osotteen???

Uppppp

Vierailija
48/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa myös. Jos käyn katsomassa jonkun kuvia ja katoavia videoita enkä ole itse instanssa aktiivinen, nimimerkkini siellä on mutta en julkaisee mitään, niin näkeekö julkaisija että nimimerkkini on kuvat tai videot nähnyt, meneekö hänelle tieto? Vaikken peukuttele tai kommentoi?

Insta storyjen katsojat näkee kyllä. Jos katsot sellaisen videon, niin nimimerkkisi ja profiilikuvasi näkyvät katsojien listassa.

Myös insightista näkee mihin aikaan kuviasi tykätään eniten, mistä päin, jne jne. Nämä ei toimi tavallisella profiililla, mutta yritysprofiililla kyllä tai lataamalla erikseen appsin, jonka yhdistää Instagramin kanssa.

Vierailija
49/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ihan Googlella hakee ja katsoo kuvia, en ole somepalveluissa itse

Vierailija
50/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti asian vierestä jaarittelua, muttei vieläkään vastausta😁

Eli näkeekö instagram käyttäjät ketkä heidän kuviaan käy selaimella katsomassa, siis jotka eivät itse ole instassa? Nyt suora vastaus ilman sekoiluja, kiitos.

Vierailija
51/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti asian vierestä jaarittelua, muttei vieläkään vastausta😁

Eli näkeekö instagram käyttäjät ketkä heidän kuviaan käy selaimella katsomassa, siis jotka eivät itse ole instassa? Nyt suora vastaus ilman sekoiluja, kiitos.

Miten sen näkisi ellei sulla ole minkäänlaista profiilia? Ip-osoiteesi ilmestyy ruutuun? Katsojamääriin kyllä päädyt.

Vierailija
52/59 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluun katsoa/stalkata työkaverin kuvia, julkinen profiili siis. Mutta en halua jäädä kiinni. En ole instassa itse

Vierailija
53/59 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/59 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei ole kirjautunut instagramiin (tai koko appia puhelimessa), vaan katsoo jonkun kuvia esim. face-linkin (jossa henkilön instatili) kautta. Näkeekö silloin, kuka katsonut 😅

Vierailija
55/59 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette vaan stalkkaa selaimella eli siis esim. puhelimelle menette nyt vaikka Chromeen ja sitä kautta sitten katsotte kuvia. Helppoa kuin mikä. Ehkä tätä on jo ehdotettukin, en lukenut koko ketjua.

Vierailija
56/59 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 17:46"]

Minkä takia jotkut tykkää tuntemattomien kuvista?? Onko ne kiinnostuneita ja tarkoitan vastakkaisia sukupuolia.

Mitä ihmeen järkeä tätä kysymystä on alapeukuttaa?? Mun mielestä on vähintäänkin outoa että joku tuntematon alkaa tykkäilemään ilman jotain oikeaa syytä. Eri juttu on sitten ne jotka pyytää huomiota ja tykkäyksiä mut jos puhutaan normaaleista ihmisistä. 

Siis senhän takia instagramia käytetään että voit laittaa omia kuviasi koko maailman nähtäväksi ja pistää eri hashtageja liitteeksi jotta kuva löydettäisiin helpommin.

Instagram ei ole mikään facebook jossa toimitaan omalla nimellä ja rajataan katsojat omiin kavereihin, vaikka nykyään tuntuu siltä kuin että ihmiset kuvittelevat muuta.

Vierailija
57/59 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää vakoilen koneella insta stooryt.Ei nää kukaan.Oon testannu omalla profiilillani.

Vierailija
58/59 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka mulla on oma tili instassa niin jos katson toisen kuvia niin siitä ei tule tietoa tälle toisen tilin pitäjälle jonka kuvia olen katsonut.

Siitä tulee tieto jos katson hänen Insta storyaan

Vierailija
59/59 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei näe vastaus tuli jo edelliselläkin sivulla.. ainoastaan jos katsoo ig storyn ja tietääkseni niitä ei edes voi katsoa ellei kirjaudu igseen vaikka profiili olisikin julkinen. Ja mitä väliä vaikka näkisikin vai oletteko varattuja? Kuinka usein te sitten stalkkaatte niitä kuvia ja miksi :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme