Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso riita joulusta

Vierailija
06.12.2021 |

Meillä oli pienesti joulua esillä, oli muutama kynttilälyhty, keittiössä ikkunakoriste ja pari enkeliä. No kolmannen tai neljännen kerran viikon sisään mieheni murjottaa joulusta, mainitsi vihaavansa ja kärsivänsä joulustressistä. Mä olen mielestäni aika vaatimaton tässä asiassa.

No nyt hiillyin tästä ainaisesta marinasta. Keräsin kaikki pois ja sanoin että joulu oli mun osalta tässä. Ei ikinä enää yhtään mitään.
Tämä joulunalkutus on kestänyt vuosia ja olen vähentänyt kaikkea jouluista vuosi vuodelta ja samaan aikaan narina on kasvanut. Nyt tultiin joulun suhteen tien päähän.

On muuten viimeinen joulu tässä talossa.
Ensi vuonna sitten muualla ja ihan jotain muuta.
Mitta avioliiton suhteen on nyt täynnä.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lusikat jakoon. Joulukoristeista ei varmaan tarvitse tapella 😅

Vierailija
2/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi ilmoitukseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka mieheni vihasi joulua. Murjotti, ei puhunut mitään. Ei ostanut yhtään lahjaa ikinä. Aivan kamalaa, olla sellaisen kanssa. Lähde vaan ap. On miehiä jotka pitävät joulusta.

Vierailija
4/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Vierailija
5/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mitään sano. Pää paukkuu niin kauan kunnes mun pinna palaa, sen jälkeen mykkäkoulu. Kuulkaa naiset, tänään sopii mulle enemmän kuin hyvin, ollaan vaan hiljaa.

Luojan kiitos se marina taukosi.

Vierailija
6/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs joulu nyt vielä on.

Vierailija
7/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eka mieheni vihasi joulua. Murjotti, ei puhunut mitään. Ei ostanut yhtään lahjaa ikinä. Aivan kamalaa, olla sellaisen kanssa. Lähde vaan ap. On miehiä jotka pitävät joulusta.

No en kyllä joulun takia eroaisi, jos muuten arki sujuu. 

Vierailija
8/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa hankalalta tyypiltä.

Vierailija
9/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako joulua niin vakavasti. Olisit antanut toiseen vaan narista ja olisit itse nauttinut koristeista. 

Vierailija
10/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etteks te puhuneet tästä ENNEN naimisiinmenoa? Miten haluaa elää arkea ja juhlaa, vai eikö halua juhlia lainkaan? Kyseessähän on aka oleellinen arvomaailmaan, elämäntapoihin ja haaveisiin liittyvä asia.

Vierailija
11/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se ukkos joulussa stressaa? Jos ei paria koristettakaan kestä? Ihme tyyppi.

Vierailija
12/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette selvästikään sovi yhteen.

Vierailija
13/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette varmaan tämän joulun takia eroa vaan teillä on muutenkin ongelmia ja tämä nyt vaan kärjisti asian. 

Vierailija
14/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako joulua niin vakavasti. Olisit antanut toiseen vaan narista ja olisit itse nauttinut koristeista. 

Ymmärrän että jatkuvaan kitinään voi hermo mennä. Nauti siinä sitten kun toinen vonkuu vieressä.

Vierailija
16/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies kuulostaa tosi ankealta tyypiltä. Ei tarvitse mikään jouluihminen olla, mutta avioliitossa pitää tehdä kompromisseja. Kuulostaa siltä että sä yritit, sun mies ei. Ottaisin koristeet ja lähtisin mökille tai hotelliin joulunviettoon ilman ankeuttajaa. Istukoot yksin pimeässä.

Vierailija
17/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kerro, mököttikö hän itse pääsiäisenä, kun mies arvatenkin oli innoissaan pääsiäiskoristeista ja istutti rairuohoaa.

Vierailija
18/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän että jatkuvaan kitinään voi hermo mennä. Nauti siinä sitten kun toinen vonkuu vieressä.

No jos vaan kerran vuodessa narinaa eikä muuten niin kyllä itse sen ainakin kestäisin ja laittaisin pari jouluvaloa vielä lisää. 

Vierailija
19/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin suukon ja sanoisin, että koitahan kulta nyt kestää tämä pari viikkoa. Kyllä se joulu kohta on taas ohi. 

Vierailija
20/76 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos vaan kerran vuodessa narinaa eikä muuten niin kyllä itse sen ainakin kestäisin ja laittaisin pari jouluvaloa vielä lisää. 

Joo ja ostaisin miehelle jotkut joulukalsarit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan