Missä vaiheessa treffailua kerrotte olevanne feministi?
Lyöttekö faktat pöytään heti ekalla kerralla, vai pelkäättekö reaktiota?
Kommentit (58)
Vähän ohis, mut pitäisikö mun miehenä varautua femakkoihin?
Onko ne niitä justiinoita?
Parempi kertoa miehelle heti, että mies tajuaa ottaa jalat alleen. Kukaan mies ei halua deittailla miesvihaajaa ja miesten kuohitsemisesta fantasioivaa "naista".
Mä olen mies ja feministi. Kerron heti, koska jos nainen ei halua alistaa mua, ei siitä mitään tule.
Oletan kyllä miehenkin olevan feministi ja asian tulevan esille ihan normaalin keskustelun mukana siinä missä muukin arvomaailma.
Eiköhän se oo ihan oletuksena, fiksuilla miehillä. Muilla ei ole väliäkään, en treffaile muita kuin fiksuja.
Ei sitä tarvitse kertota. Fiksu mies huomaa sen jo ensitreffeillä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:01"]
Oletan kyllä miehenkin olevan feministi ja asian tulevan esille ihan normaalin keskustelun mukana siinä missä muukin arvomaailma.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 15:01"]
[/quote]
Miksi miesten tulisi kannattaa omia oikeuksiaan polkevaa aatetta?
Miksi mies ei voi olla naisasiaunioinin jäsen?
Eikös mahda olla Kokomuksen Kataisen kreikkaluototus. Kaikki varmaan muistavat lauseen "Me tienataan tällä !".
Mieheni ovat aina itsekin olleet feministejä, vaikka eivät itsestään suoraan sitä nimitystä käyttäisikään, joten mitään konflikteja ei ole syntynyt, jotta oma feminismini näkyisi suhteessa mitenkään.
Minä ainakin oletan naisen olevan automaattisesti feministi. En kyllä ole koskaan ainakaan treffeillä tavannut ketään joka ei olisi ja pitäisin sitä hieman outona.
M32
Eiköhän se selviä viimeistään siinä vaiheessa, kun aletaan maksaa laskua.
Kysyn heti naiselta tavatessamme, onko hän feministi. Jos ei ole, lähden kävelemään eri suuntaan.
M51
Mimmonen ihminen ei ole feministi?
Ei feminisitit ennenkään ole faktoista piitanneet.
Siinä vaiheessa minusta tulee todellakin feministi, kun huomaan miehen olevan sovinisti. Sitten laitan faktat pöytään ja lopetan suhteen
Toivottavasti mahdollisimman pian, ei kiinnostaisi tuhlata aikaa feministin kanssa.