Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan saa olla työttömänä ilman työkkärin puuttumista asiaan?

Vierailija
06.12.2021 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut 4 vuoden sisällä jo kahdessa palkkatukityössä ja 7 kuukautta työkokeilussa.

Vierailija
22/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuun alussa mut siirrettiin kuntakokeiluun, vielä ei ole oltu yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan vaihtelua. Itse jäin työttömäksi lokakuun lopussa kun määräaikainen työsuhde päättyi, ja ensimmäinen ”työtarjous”, eli käsky hakea tiettyä työpaikkaa tuli n. kolme viikkoa sen jälkeen kun olin ilmoittautunut työnhakijaksi.

Vierailija
24/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu asuinpaikasta, iästä ja onko ansiosidonnaisella vai ei. Isoissa kaupungeissa nuoret ja ansiosidonnaisella olevat aktivoidaan herkemmin.

Vierailija
25/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut kohta 2 vuotta enemmän tai vähemmän työtön. En ole saanut ainuttakaan yhteydenottoa TE-toimistosta.

En usko.

Vierailija
26/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuodeksihan palkataan lisää niitä työttömien kyttääjiä. Onneksi on jo ikää ja pitkä työttömyys niin ei ole vaaraa joutua kuin määräajaksi palkkatukitöihin. Häirintäsoittoja työkkäristä on tullut 3-6 kuukauden välein.

Vierailija
27/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla ajattelit sitten elää? Ansiosidonnaista saa tietyn ajan, eläkettä ei enää kerry ja työhönpaluu vaikeutuu koko ajan mitä pidempään olet työttömänä.

Itse elän säästöilläni.

Vierailija
28/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli kolme vuotta ns, eläkeputkessa. Kerran on virkailija soittanut. Kyseli kuulumisia, kerroin, että kovasti olen töitä etsinyt, mutta kukapa tällaisen yli 6-kymppisen palkkaisi. Oikeasti saan 2400eur/kk ansiosidonnaista, 1800 eur/kk omaeläkettä ja 1600 eur/kk osittaista varhennettua työeläkettä. Entiset työnantajat soittelevat ja yrittävät houkutella takaisin töihin. Ei todellakaan kiinnosta, pari vuotta vielä varsinaiseen eläkeikään. Aika kuluu urheillessa, matkustellessa, sijoituksia vaaliessa, mummoja deittaillessa jne. Yllätävän kiinnostuneita seksistä ovat vielä nämä yli 6-kymppiset mummot, estrogeenilaastari pakarassa vipelletään kuin nuoret mimmit, pakko tässä itsekin on ottaa lääketiede avuksi, että jaksaa.

Vierailija
29/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu asuinpaikasta, iästä ja onko ansiosidonnaisella vai ei. Isoissa kaupungeissa nuoret ja ansiosidonnaisella olevat aktivoidaan herkemmin.

Näin minäkin uskon, ainakin omien kokemusten perusteella.

Vierailija
30/30 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkä keskimäärin kerran vuodessa piti käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi