Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkivätkö 8-vuotiaat tytöt kampauspäällä?

Vierailija
06.12.2021 |

Tai leikkivätkö millään enää? Mikä peli tai kirja olisi kiva tuonikäiselle? Tyttö harrastaa ratsastusta, joten mikä olisi kiva lahja mikä hevosaiheinen kirja esimerkiksi tai jokin muu ratsastamiseen ja hevosiin liittyvä?

Ja kyllä, olen kysynyt niin äidiltä kuin tyttäreltäkin lahjasta, mutta vastaus on: kaikki kelpaa.

Siis, millä teidät kasivuotiaat tytöt leikkivät?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit tätä jo.

Vierailija
2/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampsuspäät on taas tulleet muotiin osta sellainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä kirjoja lukevat, mitä pelejä pelaavat ym. Haluaisin ostaa sellaisen lahjan, josta olisi iloa lapselle ja jonka seurassa aika kuluu.

Ap

Vierailija
6/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lukko oveen että saa yksityisyyttä kohta un alkaa olla poikaystäviä.

Vierailija
7/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysyn uudelleen.

Voi se lahja olla muutakin kuin kampauspää. Pointti olisi sellainen kiva lahja, jonka parissa tytön aika kuluisi joulunpyhät ja myöhemminkin, ja olisi hauskaa puuhaa.

Vierailija
8/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi tytärtä, joista kumpikaan ei oo leikkinyt nukeilla, kampauspäillä tms. tai nukkekodilla koskaan.

Vierailija
9/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaksi tytärtä, joista kumpikaan ei oo leikkinyt nukeilla, kampauspäillä tms. tai nukkekodilla koskaan.

Kiitos vastauksesta! Juuri tätä hain, että kannattaako ostaa kampauspäätä ollenkaan. Millä lapsesi ovat leikkineet ym.? Mikä olisi hyvä lahja, jolla voisi leikkiä tai muuten viettää aikaa kotonaan?

Vierailija
10/10 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin askartelutarvikkeita. Vaikkapa valmispakkauksia jossa myös ohjeet. Voi tehdä rannekorun, kukkaron, avaimenperän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi