Leikkivätkö 8-vuotiaat tytöt kampauspäällä?
Tai leikkivätkö millään enää? Mikä peli tai kirja olisi kiva tuonikäiselle? Tyttö harrastaa ratsastusta, joten mikä olisi kiva lahja mikä hevosaiheinen kirja esimerkiksi tai jokin muu ratsastamiseen ja hevosiin liittyvä?
Ja kyllä, olen kysynyt niin äidiltä kuin tyttäreltäkin lahjasta, mutta vastaus on: kaikki kelpaa.
Siis, millä teidät kasivuotiaat tytöt leikkivät?
Kommentit (10)
Kampsuspäät on taas tulleet muotiin osta sellainen.
Tai mitä kirjoja lukevat, mitä pelejä pelaavat ym. Haluaisin ostaa sellaisen lahjan, josta olisi iloa lapselle ja jonka seurassa aika kuluu.
Ap
Osta lukko oveen että saa yksityisyyttä kohta un alkaa olla poikaystäviä.
No, kysyn uudelleen.
Voi se lahja olla muutakin kuin kampauspää. Pointti olisi sellainen kiva lahja, jonka parissa tytön aika kuluisi joulunpyhät ja myöhemminkin, ja olisi hauskaa puuhaa.
Mulla on kaksi tytärtä, joista kumpikaan ei oo leikkinyt nukeilla, kampauspäillä tms. tai nukkekodilla koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi tytärtä, joista kumpikaan ei oo leikkinyt nukeilla, kampauspäillä tms. tai nukkekodilla koskaan.
Kiitos vastauksesta! Juuri tätä hain, että kannattaako ostaa kampauspäätä ollenkaan. Millä lapsesi ovat leikkineet ym.? Mikä olisi hyvä lahja, jolla voisi leikkiä tai muuten viettää aikaa kotonaan?
Ostaisin askartelutarvikkeita. Vaikkapa valmispakkauksia jossa myös ohjeet. Voi tehdä rannekorun, kukkaron, avaimenperän...
Kysyit tätä jo.