Mitä syötte tänään itsenäisyyspäivänä?
Kommentit (49)
Melko aikainen ravintolapäivällinen mulla tänään. Lohta söin. Oikeaa, ei kirjolohta.
Tilasin sushia. Illalla wasabi-maustettuja paahdettuja kikherneitä.
Juomaksi hyvää kolumbialaista kahvia.
Uunijuureksia on vielä kaapissa. Varmaan jotain salaattia väsään kylkeen.
Naposteluun raffeleita, piparkakkuja, konvehteja ja juustoa. Pizzaa tehdään itse myöhemmin. Juomana siideriä, olutta, glögiä terästettynä.
Keitettyjä perunoita, paistettua lohta ja kylmäsavustettua lohta, tilli-kermaviilikastiketta, kananmunan puolikkaita. Jälkkäriksi creme bruleet Lidlistä. Kaikki oli tosi hyvää. Ja halpaa, kalat tuli Resq ruokakassista. Varmaan 6 e maksoi nämä kaikki, vähävaraisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikkoa joka on juhlan kunniaksi kruunattu etelänhetelmällä eli rusinoilla. Normaalisti söisin vaatimattomammin, mutta juhlan kunniaksi täytyy hieman repäistä
Oletko verrannut maksalaatikon rusinoita omaan rusinaasi? Löytyykö yhtäläisyyksiä niistä?
Toisella sivulla oleva viestini niin siinä kuuri sanan piti olla juuri ja elokuvan nimi oli Croodit.
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Minä joka katsoi elokuvan niin nyt on menossa Super salmiakkia suuhun ja rommia. Läsnäni on myös Fazerin Lontoon rae suklaalevy ja samalla katson Joulu-Ukki elokuvaa. Aah! Kovin täyteläinen päivä.
uh mikä kannibaali. Kuka sinne on tulossa? Toivottavasti juoksee karkuun!