Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin miesystävän luona ja selailin siellä hänen langattomassa verkossaan Tinderiä. Voiko hän saada sen selville??

Vierailija
06.12.2021 |

Hänellä on jotenkin 2 verkkoa eli yksi oma ja sitten sellainen langaton verkko, joka on tarkoitettu vieraille. Antoi mulle siihen salasanan ja selailin siinä Tinderiä kun hän oli vessassa. En tiedä vielä olemmeko tosissaan. Voiko hän nyt saada sen selville, että olin siellä hänen verkossaan Tinderissä??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha täällä on kysyä neuvoa kun heti aletaan haukkumaan!!

3/14 jatkaa

Suosittelen että sivuutat kaikki haukkumiset, älä kiinnitä huomiota niihin ollenkaan.

Ja vinkiksi kun menet seuraavan kerran vierailulle kenen luo hyvänsä, niin käytä puhelimen omaa data-yhteyttä, niin voit huoletta selailla tinderiä :).

Tuntemattomat wifi-verkot on arveluttavia.

Valheella on lyhyet jäljet. Ennemmin tai myöhemmin pettäjät jäävät aina kiinni.

Vierailija
22/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää jo. Tietää myös Tinderin tunnuksesi ja salasanasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahtëriin?

Vierailija
24/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla mene miehen koneelle. Sano vaikka että haluat maksaa nettipankissa jotain. Sitten:

1. Paina Windows + R-näppäimiä

2. kirjoita kenttään "cmd" ja klikkaa "ok"

3. avautuu musta ruutu

4. kirjoita "ipconfig /flushdns" ja paina Enter

5. kirjoita "ipconfig /renew" ja paina Enter

Jälkesi on hävitetty!

Vierailija
25/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran olin suoli24 treffeillä ja loppuiltaa kohti sain pillua pikku naiselta joka oli aika tiukka pakkaus myös vaginastaan ja kun tulin suihkusta sillä oli suoli24 trehvipalsta jo auki

no mitä tein

panin uudelleen ennekuin jäljet jäähtyy ja aamulla vielä varvit ennen kotiolähtöä

kustannukset: bensat sinne ja takaisin + tarjosin syömiset illalla ravintelissa kun katsoin että siltä irtoaa kuitenkin

emme nähneet enää.

Vierailija
26/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran olin suoli24 treffeillä ja loppuiltaa kohti sain pillua pikku naiselta joka oli aika tiukka pakkaus myös vaginastaan ja kun tulin suihkusta sillä oli suoli24 trehvipalsta jo auki

no mitä tein

panin uudelleen ennekuin jäljet jäähtyy ja aamulla vielä varvit ennen kotiolähtöä

kustannukset: bensat sinne ja takaisin + tarjosin syömiset illalla ravintelissa kun katsoin että siltä irtoaa kuitenkin

emme nähneet enää.

Mitä noi kustannukset tuohon liittyi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän