Olin miesystävän luona ja selailin siellä hänen langattomassa verkossaan Tinderiä. Voiko hän saada sen selville??
Hänellä on jotenkin 2 verkkoa eli yksi oma ja sitten sellainen langaton verkko, joka on tarkoitettu vieraille. Antoi mulle siihen salasanan ja selailin siinä Tinderiä kun hän oli vessassa. En tiedä vielä olemmeko tosissaan. Voiko hän nyt saada sen selville, että olin siellä hänen verkossaan Tinderissä??
Kommentit (26)
Hän tietää jo. Tietää myös Tinderin tunnuksesi ja salasanasi.
Seuraavalla kerralla mene miehen koneelle. Sano vaikka että haluat maksaa nettipankissa jotain. Sitten:
1. Paina Windows + R-näppäimiä
2. kirjoita kenttään "cmd" ja klikkaa "ok"
3. avautuu musta ruutu
4. kirjoita "ipconfig /flushdns" ja paina Enter
5. kirjoita "ipconfig /renew" ja paina Enter
Jälkesi on hävitetty!
kerran olin suoli24 treffeillä ja loppuiltaa kohti sain pillua pikku naiselta joka oli aika tiukka pakkaus myös vaginastaan ja kun tulin suihkusta sillä oli suoli24 trehvipalsta jo auki
no mitä tein
panin uudelleen ennekuin jäljet jäähtyy ja aamulla vielä varvit ennen kotiolähtöä
kustannukset: bensat sinne ja takaisin + tarjosin syömiset illalla ravintelissa kun katsoin että siltä irtoaa kuitenkin
emme nähneet enää.
Vierailija kirjoitti:
kerran olin suoli24 treffeillä ja loppuiltaa kohti sain pillua pikku naiselta joka oli aika tiukka pakkaus myös vaginastaan ja kun tulin suihkusta sillä oli suoli24 trehvipalsta jo auki
no mitä tein
panin uudelleen ennekuin jäljet jäähtyy ja aamulla vielä varvit ennen kotiolähtöä
kustannukset: bensat sinne ja takaisin + tarjosin syömiset illalla ravintelissa kun katsoin että siltä irtoaa kuitenkin
emme nähneet enää.
Mitä noi kustannukset tuohon liittyi?
Valheella on lyhyet jäljet. Ennemmin tai myöhemmin pettäjät jäävät aina kiinni.