Olin miesystävän luona ja selailin siellä hänen langattomassa verkossaan Tinderiä. Voiko hän saada sen selville??
Hänellä on jotenkin 2 verkkoa eli yksi oma ja sitten sellainen langaton verkko, joka on tarkoitettu vieraille. Antoi mulle siihen salasanan ja selailin siinä Tinderiä kun hän oli vessassa. En tiedä vielä olemmeko tosissaan. Voiko hän nyt saada sen selville, että olin siellä hänen verkossaan Tinderissä??
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan! Voit sitten jatkaa Tinderin parissa.
kysy mitä suoraan?? Että näkeekö mun Tinderin käytön? En halua mitään draamaa.
Helposti saa selvile, jos on reitittimen logit tallennettu.
No olipa siellä poikaystävän luona tosi tylsää, jos piti kyläreissullakin päästä omaan Tinderiin?
Outoja tyyppejä nämä nykynaiset. Kaikki on pelkkää kertakäyttö kulutusta, miehetkin.
Ja muut ihmiset, ja vaatteet ja laulut ja sisustus.
Kauhistuttavaa meno tää nykyinen elämä.
Ei mitään pysyvää ja vakaata edes osata hakea.
Taas yksi syy, miksi en pysty luottamaan naisiin ja olen vapaaehtoisesti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Kuten sanoin niin en tiedä vielä olemmeko tosissamme toistemme kanssa ja mitä tästä tulee, mutta en haluaisi, että mies luulee minun vain pilailevan hänen kanssaan.
Jos on erikseen nähnyt vaivaa viritelläkseen, niin joo, pystyy näkemään minne verkkoliikennettä on lähtenyt (mutta ei sen sisältöä yhdessäkään vähänkään nykyaikaisessa palvelussa). Siitä en tiedä onko Tinder tehnyt liikenteensä hankalammin seurattavaksi/blokattavaksi vai onko suoraan joku api.tinder.com mihin sovellus on yhteydessä - siitä toki olisi triviaalia huomata mitä sovellusta on käytetty.
Riippuu kuinka osaava miesystäväsi on. SSL tripillä saa purettua HTTPS salauksen.
Ja DNS-palvelin logittaa kaikki vieraillut Web-osoitteet, mutta niistä ei voi vetää selviä johtopäätöksiä, kun mobiilisovellukset ovat jatkuvasta yhteydessä palveluntarjoajiin.
Ei tuosta taida pysyvää kumppania tulla muutenkaan jos hänen luonaan tulee mieleen selailla tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Kuten sanoin niin en tiedä vielä olemmeko tosissamme toistemme kanssa ja mitä tästä tulee, mutta en haluaisi, että mies luulee minun vain pilailevan hänen kanssaan.
No kyllähän sä pilailet hänen kanssaan, jos teet jotain tuollaista. Hölmö. Taidat olla todella nuori?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten sinä häntä poikaystäväksi kutsut, jos et tiedä oletteko tosissanne? Eikä ihmissuhteissa koskaan voi tietää, miten lopulta käy. Itse sinä tuon epävarmuuden tuot suhteeseen, kun samalla etsit yhä toista miestä. Ei parisuhteessa tehdä niin.
Turha täällä on kysyä neuvoa kun heti aletaan haukkumaan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Sinuna en luottaisi tollaseen mieheen, jos hän on urkkinut mihin olet hänen nettiä käyttänyt.
Ukolla on alhainen moraali ja taitaa olla urkkiminen kaiken lisäksi vielä laitonta toimintaa.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Taidat itsekin vilkuilla muita?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka osaava miesystäväsi on. SSL tripillä saa purettua HTTPS salauksen.
Yli 10 vuotta vanha kikka, eikä pure yhteenkään ammattimaisesti tehtyyn sovellukseen. Sisäpiiritietoa siitä, onko Tinder sellainen, mulla ei toki ole ;)
Jos lukee tätä palstaa niin nyt on ainakin saanut tekemisesi selville.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy, miksi en pysty luottamaan naisiin ja olen vapaaehtoisesti sinkku.
Seura tekee kaltaisekseen. Olisi ottanut hartaasti uskovaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
3/14 jatkaa
Suosittelen että sivuutat kaikki haukkumiset, älä kiinnitä huomiota niihin ollenkaan.
Ja vinkiksi kun menet seuraavan kerran vierailulle kenen luo hyvänsä, niin käytä puhelimen omaa data-yhteyttä, niin voit huoletta selailla tinderiä :).
Tuntemattomat wifi-verkot on arveluttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Sinuna en luottaisi tollaseen mieheen, jos hän on urkkinut mihin olet hänen nettiä käyttänyt.
Ukolla on alhainen moraali ja taitaa olla urkkiminen kaiken lisäksi vielä laitonta toimintaa.
-sama
Ei ole laitonta katsoa mitä ihmiset selaavat netilläsi.
Kysy suoraan! Voit sitten jatkaa Tinderin parissa.