mitä hyötyä lapsista on?
Niiku miks te hankitte lapsii ku ei ne sun puolesta käy töissä tai tee sulle ruokaa mut sen sijaan sun täytyy huolehtii niistä ja ei ne oo ees kiitollisii
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:07"]
Kasvahan lapsi ensin aikuiseksi, niin ehkä ymmärrät elämää paremmin.
[/quote]
Missä vaiheessa tämän ymmärtää? Minä olen jo kolmikymppinen enkä ole vieläkään keksinyt, mitä hyötyä lasten hankkimisesta on.
[/quote]
Mä voin auttaa. Lapset takaavat sen että tulevaisuudessa kun me olemme kuolleet tai vanhoja, joku jatkaa tämän yhteiskunnan pyörittämistä, suvun jatkamista ja pitää huolta meistä vanhoista. Kannattattaa käydä juttelemassa jonkun kanssa, on erikoista jos kolmekymmentä vuotias ei ole tajunnut tätä asiaa. Kaikkien ei tietenkään tarvitse lapsia hankkia, mutta olisi hyvä että edes osa näin tekisi jotta ihmiskunta ei kuolisi sukupuuttoon.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:07"]Kasvahan lapsi ensin aikuiseksi, niin ehkä ymmärrät elämää paremmin.
[/quote] öö mä niiku oon 41v jtn älä saa vaa mulle lapseudesta vitustele ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:07"]Kasvahan lapsi ensin aikuiseksi, niin ehkä ymmärrät elämää paremmin.
[/quote] öö mä niiku oon 41v jtn älä saa vaa mulle lapseudesta vitustele ap
[/quote]
Ikä on vaan numero paperissa. Tässä malliesimerkki.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:07"]Kasvahan lapsi ensin aikuiseksi, niin ehkä ymmärrät elämää paremmin. [/quote] öö mä niiku oon 41v jtn älä saa vaa mulle lapseudesta vitustele ap
[/quote]
Menikö nelonen ja ykkönen nyt väärinpäin?
T. nro 2
Mun lapsi on 14 ja on henkisesti kypsemmän oloinen kuin ap. J kokee muuten iloa kokkailusta :)
Ne voi laittaa siivoamaan rikkaruohoja kukkapenkistä. Hirveen käteviä pienine sormineen.
Itse tein niitä 12, on aika isot kukkapenkit nimittäin.
41v... älä naurata :D oot taatusti nuorempi ku minä t. 22v
ps. Eikä millään pahalla tietenkään, mutta... noi ajatukset nyt vaan sattuu olee vähän.. lapsellisia :D
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:14"]Ne voi laittaa siivoamaan rikkaruohoja kukkapenkistä. Hirveen käteviä pienine sormineen.
Itse tein niitä 12, on aika isot kukkapenkit nimittäin
[/quote] no vihdoin joku vastasi kun kaikki vaa dissaa tätä kiitos alan tekee nyt niitä parikymmentä ap
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:12"]Mun lapsi on 14 ja on henkisesti kypsemmän oloinen kuin ap. J kokee muuten iloa kokkailusta :)
[/quote]
vitun kiinnostavaa
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:12"]Mun lapsi on 14 ja on henkisesti kypsemmän oloinen kuin ap. J kokee muuten iloa kokkailusta :)
[/quote]
vitun kiinnostavaa
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:12"]Mun lapsi on 14 ja on henkisesti kypsemmän oloinen kuin ap. J kokee muuten iloa kokkailusta :)
[/quote]
vitun kiinnostavaa
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:07"]
[/quote]
Missä vaiheessa tämän ymmärtää? Minä olen jo kolmikymppinen enkä ole vieläkään keksinyt, mitä hyötyä lasten hankkimisesta on.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:08"]
No niinpä. Mieluummin käytän rahat itseeni.
[/quote]
Ainakin rahankäytön kohde osaa olla panostuksesta kiitollinen eikä kitise tai haistattele takaisin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
Jos ei ymmärrä mitä hyötyä lapsen hankkimisesta on niin silloin ei pidä hommata lapsia. Joten älä lisäänny, kiitos :) mihin lie orjatyöhön nekin päätyy kun pitää kaikki hyöty ottaa irti.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
Jos ei ymmärrä mitä hyötyä lapsen hankkimisesta on niin silloin ei pidä hommata lapsia. Joten älä lisäänny, kiitos :) mihin lie orjatyöhön nekin päätyy kun pitää kaikki hyöty ottaa irti.
[/quote]
Mitä hyötyä lapsista on ollut sinulle?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:21"]
Endorfiinihyöky
[/quote]
Aika kalliiksi tulee hyöky, jos niiden takia aikoo lapsia hankkia. laskuvarjohyppy olisi kustannustehokkaampi ratkaisu. Tai vaikka avantouinti.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 12:14"]Ne voi laittaa siivoamaan rikkaruohoja kukkapenkistä. Hirveen käteviä pienine sormineen. Itse tein niitä 12, on aika isot kukkapenkit nimittäin. [/quote] Hei mul ois ollu tää sama vastaus: Eilen 1-vuotiaani oli hyödyksi pihahommissa viemällä risuja kasaan! Näitä apulaisia täytyykin tehdä pari lisää.
[/quote]
Halvemmaksi tulisi vain palkata joku tuohon hommaan kotitalousvähennyksellä.