Nainen, miltä tuntuisi jos saisit tietää, että miehelläsi on ex-hoitonsa numero puhelimessaan
siltä varalta että jos teillä menee sukset ristiin, hän voi mennä tämän hoitonsa luokse?
Satuttaisiko se sinua ja jos niin miksi tai miksei, jos ei?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että miehelläni on exsien numerot ja naispuolisten ystävien numerot puhelimessa. On tämän myöntänyt ja laittavat välillä viestejä ja soittelevat keskenään. He eivät ole mitään panokavereita. Luotan mieheeni 100%.
Kai sinäkin viestittelet ja soittelet vanhoille hoidoillesi?
Kun aikuiset eroaa, ei se tarkoita sitä, että kaikki yhteydet pannaan poikki. Tottakai saa exän numero olla puhelimessa, kuten simessa saa seurata ja ihan kuule vaikka baarissa yhdessä käydä, jos haluaa. Jos numero olisi plan b:nä, niin sit olisi, mutta enpä usko kenenkään sen takia numeroa säilyttävän. Jos haluaisi naida exää, miksi ei sit pitäisi seksisuhteita vaan? Ei kaikki miehet ole sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen heti ajattelee noin, on se osoitus vain hänen omasta mustasukkaisuudesta.
Minulla on parin exäni numerot ja viestittelen heille silloin tällöin, kyselen kuulumisia. Tietysti välillä on pientä flirttiä ihan vain huvin vuoksi, mutta ei sen enempää. Nykyisen naisystävän kanssa 2v yhdessä ja olemme onnellisia. En koskaan pettäisi häntä.
M31
Flirtti exän kanssa ei ole pettämistä? Oletko kysynyt puolisoltasi onko hän samaa mieltä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa miten sait tämän selville?
Olen itse sinkku ja tämä tuli mieleeni, kun eräs varattu mies pitää minun numeroni puhelimessaan, jotta voisi ottaa yhteyttä mahdollisen eron tullessa... minähän en kylläkään ole vastaamassa!
Ap
Eiköhän sillä ole sitten muidenkin ex-hoitojen numerot luurissa. Ei tuo taida mitenkään harvinaista tänä päivänä olla. Vähän epätoivoinen vaikutelma tulee kyllä miehestä, ilmeisesti koko ajan pelkää että ero tulee ja uskoo ettei saisi uutta sitten, niin pitäisi alkaa exää vonkaamaan? Itselläni ei todellakaan ole exän numeroa enää tallessa, ei kiinnosta se inhotus.
Miksi alapeukku? Kyllä, pidän eksän vonkaamista epätoivoisena ja säälittävänä.
No kyllä tuommoiset ex-panojen numerot kuuluu poistaa, kun alkaa parisuhteeseen. Samoin poistoon somesta kaikki tuollaiset tuttavat.
Vierailija kirjoitti:
Kun aikuiset eroaa, ei se tarkoita sitä, että kaikki yhteydet pannaan poikki. Tottakai saa exän numero olla puhelimessa, kuten simessa saa seurata ja ihan kuule vaikka baarissa yhdessä käydä, jos haluaa. Jos numero olisi plan b:nä, niin sit olisi, mutta enpä usko kenenkään sen takia numeroa säilyttävän. Jos haluaisi naida exää, miksi ei sit pitäisi seksisuhteita vaan? Ei kaikki miehet ole sikoja.
Eivät toki ole, mutta hoitojen yhteystietoja säilyttelevät miehet ovat kyllä sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät toki ole, mutta hoitojen yhteystietoja säilyttelevät miehet ovat kyllä sikoja.
Kaikkien ”hoidot” ei ole mitään tyrkkyjä huo*ia vaan ihan vaan aiempia kumppaneita. Kuka pitää jonkun satunnaisen panon numeroa edes? Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien ”hoidot” ei ole mitään tyrkkyjä huo*ia vaan ihan vaan aiempia kumppaneita. Kuka pitää jonkun satunnaisen panon numeroa edes? Ei kukaan.
Uskaltaisin väittää että aika moni.
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä itse katselisi jos mies alkaisi juosta baarissa exän kanssa! Somessa seuraamiset ja numeron säilyttämisetkin on todella harmaata aluetta ellei siihen ole jotain oikeaa syytä esim. yhteisiä lapsia jonka vuoksi pitäisi olla ajoittain yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut tapana poistaa exieni numeroja puhelimesta eron jälkeen. En ole kyllä aikeissa heitä hoidella, jos sukset menee nykyisen kanssa ristiin. Ajatuksiako ap luet, jos tiedät kumppanisi pitävän puhelinnumeroa tallessa panosyistä?
Miksi ihmeessä sitten säilytät niitä numeroita? Mikä idea siinä on?
Muutkin säilyttäjät voivat vastata.
No jos mun aviomiehen puhelimesta löytyisi ex-hoidon numero niin kyllä ihmettelisin, että minkä takia. Ei heillä ole mitään syytä olla tekemisissä. Ja jos miehen selitys olisi, että ei kuulu mulle yhtään kenen numeroita hänen puhelimessa on, niin ei hyvä heiluisi. Saahan hän sen siellä toki pitää, mutta sillä on seurauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut tapana poistaa exieni numeroja puhelimesta eron jälkeen. En ole kyllä aikeissa heitä hoidella, jos sukset menee nykyisen kanssa ristiin. Ajatuksiako ap luet, jos tiedät kumppanisi pitävän puhelinnumeroa tallessa panosyistä?
Miksi ihmeessä sitten säilytät niitä numeroita? Mikä idea siinä on?
Muutkin säilyttäjät voivat vastata.
Eri, mutta en näe mitään syytä poistaa. Mulla on yhteisiä kaveripiirejä niiden kanssa jne, numeroiden pitämisestä on siis korkeintaan hyötyä jos tulee jotain tuttavapiiriin liittyviä juttuja hoidettavaksi, mutta ei ainakaan mitään harmia. En edes muista milloin olisin katsonut mitä numeroita yhteystiedoissa roikkuu, siellä voi olla ties mitä työkavereidenkin numeroita kohta 10 vuoden takaa.
Mitä sitten? Miehellä on omat kaverit ja on yhteiset, mulla omat ja pari eksääkin luettelossa.
Eihän suksien ristiin meneminen tarkoita vain eroa. Jos tulee joku iso riita esim.
Ap