Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä tuntuisi jos saisit tietää, että miehelläsi on ex-hoitonsa numero puhelimessaan

Vierailija
06.12.2021 |

siltä varalta että jos teillä menee sukset ristiin, hän voi mennä tämän hoitonsa luokse?

Satuttaisiko se sinua ja jos niin miksi tai miksei, jos ei?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä sen saisin tietää. Ei ole tapana selata miehen puhelinta.

Vierailija
2/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa miten sait tämän selville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä sen saisin tietää. Ei ole tapana selata miehen puhelinta.

No jossain yhteydessä se vain selviäisi, älä saivartele. Ei se ole tässä oleellista vaan se, miten moinen sinuun vaikuttaisi.

Ap

Vierailija
4/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mietnkään, minulla on oma puhelin eikä siinä ole miehen ex-hoitojen numeroita. Erossa mies ei siis vaatisi minulta puhelintani voidakseen soitella exilleen.

Vierailija
5/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkku ja tämä tuli mieleeni, kun eräs varattu mies pitää minun numeroni puhelimessaan, jotta voisi ottaa yhteyttä mahdollisen eron tullessa... minähän en kylläkään ole vastaamassa!

Ap

Vierailija
6/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sillä niitä numeroita, ihan sama mulle, on mullakin, mutta en nyt tietenkään siitä pitäisi, jos ne olisivat tallessa pelkästään panotarkoituksessa. Tuskinpa on sunkaan miehellä, taidat nyt vaan käydä kierroksilla nähtyäsi numeron ja kuvitella omituisia.

Vierailija
7/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut tapana poistaa exieni numeroja puhelimesta eron jälkeen. En ole kyllä aikeissa heitä hoidella, jos sukset menee nykyisen kanssa ristiin. Ajatuksiako ap luet, jos tiedät kumppanisi pitävän puhelinnumeroa tallessa panosyistä?

Vierailija
8/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienolta. Eipähän jyystä aina minua.

Vierailija
9/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eukolla on 40 ex hoidon numerot puhelimessaan. Ei ole haitannut. Ja tämä ei ole provovastaus vaan totta.

Vierailija
10/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen heti ajattelee noin, on se osoitus vain hänen omasta mustasukkaisuudesta.

Minulla on parin exäni numerot ja viestittelen heille silloin tällöin, kyselen kuulumisia. Tietysti välillä on pientä flirttiä ihan vain huvin vuoksi, mutta ei sen enempää. Nykyisen naisystävän kanssa 2v yhdessä ja olemme onnellisia. En koskaan pettäisi häntä.

M31

Vierailija
11/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä niitä numeroita, ihan sama mulle, on mullakin, mutta en nyt tietenkään siitä pitäisi, jos ne olisivat tallessa pelkästään panotarkoituksessa. Tuskinpa on sunkaan miehellä, taidat nyt vaan käydä kierroksilla nähtyäsi numeron ja kuvitella omituisia.

Itse olen se ex-hoito.

Ap

Vierailija
12/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei saisi olla ollut mitään "hoitoja", vaan ihmissuhde tai vilpittömiä sen aloittamisen yrityksiä. Mutta mitään "hoitoja" ei saa olla ollut. Haluan fiksun miehen. 

Vierailija
13/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen se ex-hoito.

Ap

Ja mies siis kertoi sinulle, että numerosi on puhelimessaan panoja varten? Mikä on hinnastosi?

Vierailija
14/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan liikuttaisi minua pätkääkään, jos kumppanilla on jotain vanhoja numeroita puhelimessaan. Itsellänikin on vaikka mitä turhia numeroita, kun en ikinä huomaa poistella niitä. Sitten taas, jos jollain lailla kävisi ilmi, että numero on siellä varalla, niin ei sellainen SATUTTAISI minua, mutta se antaisi miehestä todella urpon vaikutelman. Tulisi tunne, että toisen on pakko olla neurokirjolla oleva töksäyttelijä, jos yleensä menee kertomaan tällaisen asian, ja sellainen töksäyttely varmaan aika paljon vähentäisi kiinnostustani miestä kohtaan.

Vierailija
15/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex hoitonsa kanssa oli kai viimeksi lähes 30 vuotta sitten. Jos sellainen possu vielä kiinnostaa niin siitä vaan. Vien silti koko omaisuuden.

Vierailija
16/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ap kuvittelet, että naiset jaksaisivat murehtia sitä, mitä mies tekee mahdollisesti eron jälkeen?

Näin varattuna naisena saa kaikenlaista vonkaajaa edelleen niskaansa. Ei olisi yhden puhelinnumeron varassa saantini mahdollisen eron jälkeen :D

Vierailija
17/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen heti ajattelee noin, on se osoitus vain hänen omasta mustasukkaisuudesta.

Minulla on parin exäni numerot ja viestittelen heille silloin tällöin, kyselen kuulumisia. Tietysti välillä on pientä flirttiä ihan vain huvin vuoksi, mutta ei sen enempää. Nykyisen naisystävän kanssa 2v yhdessä ja olemme onnellisia. En koskaan pettäisi häntä.

M31

Jospa nyt vaan jättäisit sen flirtin pois niin et olisi ihan mulkku.

Vierailija
18/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkku ja tämä tuli mieleeni, kun eräs varattu mies pitää minun numeroni puhelimessaan, jotta voisi ottaa yhteyttä mahdollisen eron tullessa... minähän en kylläkään ole vastaamassa!

Ap

Eiköhän sillä ole sitten muidenkin ex-hoitojen numerot luurissa. Ei tuo taida mitenkään harvinaista tänä päivänä olla. Vähän epätoivoinen vaikutelma tulee kyllä miehestä, ilmeisesti koko ajan pelkää että ero tulee ja uskoo ettei saisi uutta sitten, niin pitäisi alkaa exää vonkaamaan? Itselläni ei todellakaan ole exän numeroa enää tallessa, ei kiinnosta se inhotus.

Vierailija
19/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kysymys on ihan yhtä relevantti kuin "mitä tekisit, jos lehmät lentäisivät". En minä tiedä puolisoni puhelimessa olevia numeroita eivätkä ne minulle kuulu.

Vierailija
20/36 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehelläni on exsien numerot ja naispuolisten ystävien numerot puhelimessa. On tämän myöntänyt ja laittavat välillä viestejä ja soittelevat keskenään. He eivät ole mitään panokavereita. Luotan mieheeni 100%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä