Mies on aivan tajuttoman ilkeä - en jaksa enää
Kaikissa riidoissa tavoite saada minut itkemään. Itse ei ikinä loukkaannu mistään. Nytkin haukkunut minut huonoksi äidiksi ja kun viimein alan itkemään kaikista solvauksista, niin matkii itkuani ilkeästi ja haukkuu itkupilliksi.
Minulla on niin paha olla, etten kestä.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:55"]
minunkin exäni osasi olla samalla lailla ilkeä kuin ap:n mies. Minä en haukkunut takaisin, koska tietoisesti päätin , etten vajoa niin alas. Se ei estänyt ilkeää käytöstä.
[/quote]
Sinä olet viisas koska sellaiseen haukkumiseen ei pidäkkään alentua. Ap kun tulee kermaan vielä saman, niin sympatiat on hänen puolella.
[/quote]
jaa... Samalla tavalla se mies sai muserrettua minut, vaikka poistunkin aina paikalta. Monta vuotta eron jälkeen nuolin haavojani, ettei minulla ole oikeutta tuntea kuten tunnen ja ajatella kuten ajattelen....
perkele, olisi pitänyt taistella.
Luulin, että turvakodit on sitä varten jos tuntee olon kotona turvattomaksi. En löydä ap.n tekstistä mitään miksi hän kokisi olon uhatuksi. Ei kai ne sitä varten ole jos mies sattuu kotona vittuilemaan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:19"]
Luulin, että turvakodit on sitä varten jos tuntee olon kotona turvattomaksi. En löydä ap.n tekstistä mitään miksi hän kokisi olon uhatuksi. Ei kai ne sitä varten ole jos mies sattuu kotona vittuilemaan.
[/quote]
henkinen väkivalta aiheuttaa turvattomuutta myös
Jos saa turpiinsa, niin henkisesti tai fyysisesti niin se tarkoittaa vain yhtä asiaa, lisää treeniä että pärjää.
"Hän haukkui minua huonoksi äidiksi yää yää" Kysymys siis kuuluu, mitä teit, tuskin turhaan rähjäsi vaikka täällä naisväkeä suositaankin, näin se oikeesti meni varmaankin: toi nainen petti miestään.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:25"]
"Hän haukkui minua huonoksi äidiksi yää yää" Kysymys siis kuuluu, mitä teit, tuskin turhaan rähjäsi vaikka täällä naisväkeä suositaankin, näin se oikeesti meni varmaankin: toi nainen petti miestään.
[/quote]
Luulen samaa. Lortto jakoi itseään ja mies muistutti siitä. Nyt huono olo kun mies muistutti, ja oikea paikka hakea sympatiaa on AV koska täällä nainen on aina uhri.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:09"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:48"]Jos tunnet olosi uhatuksi, lähde turvakotiin. Sinne voi mennä yölläkin. Voisit katsoa netistä numeron ja soittaa. Henkilökohtaiset tavarat, lasten koulukirjat, lelut mukaan ja lähde. [/quote] repesin ääneenn
[/quote]
mutta tuo on aian totta.paras tapa päästä narsistista eroon ( en nyt sano et ap:n mies sellainen on).
Ohis