jokainen heteromies kiihottuu isoista rinnoista :)
Kommentit (75)
Rohkenen epäillä. Jos ne isot rinnat ovat vaikka miehen oman mummon kropassa, niin tuskin kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:11"]
Niin mitä siitä? Jokainen normaali hetero nainen kiihottuu hyvännäköisen miehen kookkaasta vehkeestä, vaikka hänelle kelpaisi myös pienempikin malli.
[/quote]Naiset eivät ole kovin visuaalisia.
-Mies 29v-
Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän.
M24
Sori, mut ei. Tulee vaan laiduntava lehmä mieleen.
Samoilla mennään. Isot on jopa välillä ällöt. Tulee lihava olo.
m22
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:20"]
Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän. M24
[/quote]
En paljon kiinnosta. Olen peba miehiä. M21
Näin just:
Kaikki naiset haluaisivat isot rinnat
Pienirintaiset ovat aina kateellisia isorintaisille
Miehet jotka ovat pienirintaisen kanssa ovat aina valmiita vaihtamaan isorintaiseen.
Tutkimusten mukaan isorintaisista naisista tykkäävät ei ole siitä fiksuimmasta päästä, joten en koe menettäväni pienirintaisena mitään.
Isot rinnat on ihan yhtä ihana kuin iso persekin. Löllö ja raskausarpinen.
Pääasia että on rintakehä, mitä helliä.
-Mies 29v-
Pidän enemmän pienistä rinnoista, mutta ei isoissakaan mitään vikaa ole.
Rinnaton nainen on kuin jäinen ovenripa aamukasteen laskeuduttua.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:20"]Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän.
M24
[/quote]
Sinä oletkin nainen. Heh.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta olet väärässä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:20"]Kyllä kiihotun, mutta pienistä rinnoista vielä enemmän.
M24
[/quote]
Sinä oletkin nainen. Heh.
[/quote]
Sori nyt vaan mega tissi, mutta olen enemmän kiinnostunut hoikista ja pieni rintaisista naisista. Ei kaikki miehet ole samanlaisia ja samanlaisista naisista kiinnostuneita. Kyllä sinustakin joku on kiinnostunut älä huoli. Kyllä minä luulen, että olen mies kun juuri pallejani rapsutan :D
M24
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:33"]Tutkimusten mukaan isorintaisista naisista tykkäävät ei ole siitä fiksuimmasta päästä, joten en koe menettäväni pienirintaisena mitään.
[/quote]
No ainakin kaikki omat isorintaiset tyttöystäväni ovat olleet fiksuja ja järkeviä, kun taas pienirintaiset ovat olleet niitä blondeja.
Hitto, tunnenko sut? Pallinrapsuttelija 24-v, mistä päin oot?
[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:55"]Hitto, tunnenko sut? Pallinrapsuttelija 24-v, mistä päin oot?
[/quote]
Melko fakiiri oot, jos tunnistit, kun en ole aivan oikealla iällä. Tunnetko paljonkin pallinrapsuttelijoita?
T: Pallinrapsuttelija24
Niin mitä siitä? Jokainen normaali hetero nainen kiihottuu hyvännäköisen miehen kookkaasta vehkeestä, vaikka hänelle kelpaisi myös pienempikin malli.