Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on aivan tajuttoman ilkeä - en jaksa enää

Vierailija
10.03.2015 |

Kaikissa riidoissa tavoite saada minut itkemään. Itse ei ikinä loukkaannu mistään. Nytkin haukkunut minut huonoksi äidiksi ja kun viimein alan itkemään kaikista solvauksista, niin matkii itkuani ilkeästi ja haukkuu itkupilliksi.

Minulla on niin paha olla, etten kestä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit

Vierailija
2/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet olosi uhatuksi, lähde turvakotiin. Sinne voi mennä yölläkin. Voisit katsoa netistä numeron ja soittaa. Henkilökohtaiset tavarat, lasten koulukirjat, lelut mukaan ja lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:45"]

Mitäs läksit

[/quote]

Mihin ap läksi?

Vierailija
4/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia! Puhumalla asiat selviää. Itse en tuollaista hyväksyisi alkuunkaan

Vierailija
5/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kans. Kotona saattaa olla ok mut yleisillä paikoilla juhlissa tms. Siitä kuoriutuu kusipää :( inhoon sitä. Kotona ja kahden kesken hellyydenkipeä ja noin mitta muiden ihmisten kansa pitää esittää ja haukkua mua. Rasittava

Vierailija
6/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti toistuvaa. Mitkä ovat ne syyt, että pysyt suhteessa hänen kanssaan?

Vierailija
7/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What!? Täys kusipää, ei tohon muutakaan diagnoosia ole.

Vierailija
8/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen itkun matkiminen menee jo täysillä yli, tosi ilkeetä. Koita kestää ja löytää ratkaisu, ajattelen vaikka tuntematon oletkin.

Vierailija
9/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei sun todellakaan tarviikaan kestää! Ihan älytöntä on jäädä tommoseen suhteeseen! Tsemppiä ja voimia, että jaksat ottaa ja lähteä.

Vierailija
10/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailu piristää aina mieltä. Osta vaikka uusi kynnysmatto johon voit pukeutua.

Vierailija
11/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut kirjoittaa samalla otsikolla. Mun mies on lisäksi marttyyri. Eilisillan riidan ja huonosti nukutun yön jälkeen olen päättänyt jättää erohakemuksen. Pelottaa ja oksettaa :( mutta jos siitä vielä saisi ihan oikean herätyksen, ettei toiselle voi syytää mitä vaan. Pitkä liitto, liki 20v ja 2 lasta, jotka saavat nyt surkeaa mallia liitosta.

Vierailija
12/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei ikinä loukkaannu mistään.

[/quote]

Tarkoittiko tuo sitä, että sinä haukut häntä yhtä paljon, mutta hän ei luokkaannu? Haukutte siis yhtä paljon, mutta hän on henkisesti vahvempi. Eli hän ei tee yhtään sen enempää väärää kun sinäkään, mutta koska hän kestää enemmän, niin koet hänen tekemän vääräksi. No niinhän se on miesten välisissä tappeluissakin, hävinnyt on aina uhri vaikka hävinnyt olisi aloittanut koko tappelun.

Vierailija
13/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - rakastatko itseäsi niin vähän, että annat itseäsi noin kohdeltavan? 

Toista ihmistä ei voi muuttaa. Sinä tiedät itsekin, mitä sinun on tehtävä, jotta pystyt suojelemaan itseäsi. 

En tunne sinua, mutta sen tiedän, että kukaan ihminen ei ansaitse tuollaista kohtaloa.

Vierailija
14/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:15"]

[/quote]

Tarkoittiko tuo sitä, että sinä haukut häntä yhtä paljon, mutta hän ei luokkaannu? Haukutte siis yhtä paljon, mutta hän on henkisesti vahvempi. Eli hän ei tee yhtään sen enempää väärää kun sinäkään, mutta koska hän kestää enemmän, niin koet hänen tekemän vääräksi. No niinhän se on miesten välisissä tappeluissakin, hävinnyt on aina uhri vaikka hävinnyt olisi aloittanut koko tappelun.

[/quote]

minunkin exäni osasi olla samalla lailla ilkeä kuin ap:n mies. Minä en haukkunut takaisin, koska tietoisesti päätin , etten vajoa niin alas. Se ei estänyt ilkeää käytöstä. 

Olen vasta jälkikäteen oppinut, että tällainen pidättäytyminen on kilpailuviettisen miehen edessä yhtä lailla häviämistä. 

Vierailija
15/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:15"]

No niinhän se on miesten välisissä tappeluissakin, hävinnyt on aina uhri vaikka hävinnyt olisi aloittanut koko tappelun.

[/quote]

Etkö ole vielä oppinut. Tällä palstalla nainen on AINA uhri. Vaikka terve nainen tappaa halvaantuneen miehen, niin nainen on uhri. Halvaantunut on tehnyt jotain väärää ja ansaisti kohtalonsa, nainen taas on uhri koska joutuu kärsimään syyttä vankilassa.

Vierailija
16/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 06:55"]

minunkin exäni osasi olla samalla lailla ilkeä kuin ap:n mies. Minä en haukkunut takaisin, koska tietoisesti päätin , etten vajoa niin alas. Se ei estänyt ilkeää käytöstä. 

[/quote]

Sinä olet viisas koska sellaiseen haukkumiseen ei pidäkkään alentua. Ap kun tulee kermaan vielä saman, niin sympatiat on hänen puolella.

Vierailija
17/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

typo...Kertomaan. # 17

Vierailija
18/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois. Sinua ei arvosteta. Ansaitset enemmän! Älä anna lapsellesi sairasta parisuhteen mallia. Jätin kuvailemasi kaltaisen miehen kymmenisen vuotta sitten ja se oli yksi elämäni parhaista päätöksistä.

Vierailija
19/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitsekaan jaksaa!

Sinulla ei ole mitään pakkoa tärvätä hyvää elämääsi ilkeän miehen kanssa. Ei tietenkään sinun tarvitse erota eikä jättää sitä miestä. Sinähän niin kovasti rakastat häntä etkä millään voi kuvitellakaan eläväsi ilman häntä.

Mutta ei se silti velvoita sinua kestämään ilkeilyä ja itkemään. Sinulla on velvollisuus elää omaa elämääsi. Siksi ala elää sitä elämääsi, nyt heti! Hanki itsellesi sellainen paikka, jossa saat olla ihan oma ihana itsesi. Lähde vaikka toiselle paikkakunnalle töihin ja hanki sieltä työasunto.

Niin minä tein, ja se helpotti kovasti. Tuntui todella kevyeltä, kun pihalla auton ovea avatessa ahdistus suorastaan valui kotipihalle. Oli paljon mukavampi ajaa kotoa pois päin kuin takaisin kotiin. Mieskin on edes vähän ajatellut asioita, kun olen kertonut hänelle tuntemuksistani. Siitäkin, kuinka kotiin päin ajaessa alkoi ahdistaa jo satoja kilometrejä ennen kuin olin perillä.

Vierailija
20/28 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 02:48"]Jos tunnet olosi uhatuksi, lähde turvakotiin. Sinne voi mennä yölläkin. Voisit katsoa netistä numeron ja soittaa. Henkilökohtaiset tavarat, lasten koulukirjat, lelut mukaan ja lähde.
[/quote]
repesin ääneenn