Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko osallistua lastenlasten hoitoon, jos niitä sinulle joskus tulee?

Vierailija
06.12.2021 |

Tämä kysymys siis ertyisesti teille, joilla nyt on alle kouluikäisiä lapsia. Jotkut isovanhemmat osallistuvat paljonkin, erityisesti kai äidin vanhemmat. Toiset eivät juurikaan.

Miten itse aiot tehdä, jos olet eläkkeellä ja voimia on ainakin jonkin verran jäljellä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun vaikka lapseni on teinejä.

Aion auttaa kaikin mahdollisin tavoin mitä vain lapseni kaipaavat ja toivovat.

Minua ei ole lapsuudenkoti ikinä auttanut tai tukenut.

Vierailija
2/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jos apuani tarvitaan. Tuputtajaksi ja tunkeutujaksi en toivottavasti muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on jo yli kolmekymppinen, samoin puolisonsa, eivätkä aio hankkia lapsia. Jos muuttaisivat mielensä niin joka tapauksessa välimatkan takia en olisi arjessa auttamassa.

Vierailija
4/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Itselläni on kaksi lasta, vajaan vuoden ikäinen ja 3-vuotias, joten mahdolliseen isovanhemmuuteen on toki vielä pitkä aika.

Tämä on todella palkitsevaa aikaa ja lasten kasvua on ihana seurata. Mielelläni auttaisin omia lapsia parhaani mukaan mikäli he joskus saavat jälkikasvua.

Vierailija
5/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
6/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun. Tuskin olen vielä eläkeikäinenkään siinä vaiheessa.

Vierailija
7/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea, kun välimatkaa on niin paljon. Lapset tuskin enää palaavat tälle paikkakunnalle.

Vierailija
8/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Omat ja miehen vanhemmat ovat hyvin paljon läsnä lapseni elämässä ja se on suuri rikkaus.

Vierailija
9/9 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Minulla on kolme lasta ja salaa toivon, että edes joku heistä saisi vaikka edes yhden lapsen, jotta saan auttaa! Lapseni ovat kyllä vasta pieniä, eli varmaan muutama kymmen vuotta vielä odotusta edessä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi