Voi Jeesus kun voi olla tylsää!
Muija töissä, minä lasten kanssa kotona. Ulkonakin niin pirun kylmä. Kämppä jäähtyy mutta en jaksa edes takkapuita hakea. Vanhempi lapsi lämmittää jääkaapista noille jotain ruokaa. Olispa ollut vaan tavallinen työpäivä. Ihan /c:stä. Kaikki menotkin peruttu, lapsilla olisi ollut partiolaisten itsenäisyyspäivän juhla mutta eipä ollutkaan koska koronapsykoosit. En tiedä. Saattaa saada vaimo kerätä minut hirrestä kun illalla tulee töistä.
Kommentit (7)
Yksi ylimääräinen vapaapäivä lasten kanssa kotona ja heti hajoillaan. Tää on niin tätä nykypäivää. Isät ei jaksa kantaa vastuuta mistään.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ylimääräinen vapaapäivä lasten kanssa kotona ja heti hajoillaan. Tää on niin tätä nykypäivää. Isät ei jaksa kantaa vastuuta mistään.
Tässä on nyt kolmas päivä hajoiltu. Ja järjestely on jatkunut jo toista kuukautta. Muija illat kaupassa töissä. Kun tulen töistä, olen kakaroiden kanssa kaikki illat. Parasta aikaa on työmatkat kun saa sentään autossa olla rauhassa. Ei tälle taida loppua tulla ellen lähde lätkimään. Ikävä todeta mutta näin se taitaa olla.
Stressed out dad kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kolmas päivä hajoiltu. Ja järjestely on jatkunut jo toista kuukautta. Muija illat kaupassa töissä. Kun tulen töistä, olen kakaroiden kanssa kaikki illat. Parasta aikaa on työmatkat kun saa sentään autossa olla rauhassa. Ei tälle taida loppua tulla ellen lähde lätkimään. Ikävä todeta mutta näin se taitaa olla.
Todella surullista, että se normaali arki tuntuu Sinusta tuolta. Korvaani särähtää myös tuo tekstissä olevat sanat muija ja kakarat. Olet varmasti täydellinen aviomies ja isä lapsillesi, arvostat ja rakastat ...... Voisi kyllä olla, että perheesi ansaitsisi paljon parempaa.
Parasta aikaa oli pari vuotta sitten kun olin Etelä-Suomessa komennustöissä aina viikot. Sai kerrankin olla rauhassa. Ongelma on siinä että en saa lasten kanssa olemisesta kerrassaan mitään itselleni. Koko ajan jossain leikkipuistossakin toivon pääseväni pois. Minkäänlaista mielihyvää tms. ei siitä irtoa. Tuntuu muutenkin että olen aina yksin. Niin töissä kuin kotonakin. Kavereita ei ole eikä mitään voi tehdä kun lapset on pallona jalassa.
Miksi olet vieraantunut omasta perheestäsi. Et kuitenkaan ole yksin. On vaimo ja lapset.
Voi jeesus että olet itsekäs.