Pitääkö pissatessa pojan vetää esinahka taakse?
Poikani kysyi tätä. Hän on 12 vuotta eikä ole ikinä vetänyt esinahkaa taakse pissatessa. Ei edes lapsena. Tietääkö kukaan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienempänä esinahkaa ei saa usein vedettyä taakse. Sen kuuluu olla tiukka ettei bakteerit pääse sisään.
Esiteini-iässä ja viimeistään peniksen kasvaessa esinahkan liikuttaminen onnistuu.
Jos suihku ei ole siisti/tasainen ja ohjailtavissa niin suosittelen esinahan vetämistä sen verran taakse, että virtsaputken suu on näkyvissä ja virtsasuihku tulee vapaasti. Siivooja kiittää.
T. Lääkäri
Koulun poikien vessat lainehtivat pissasta. Olkaa kilttejä, opettakaa lapsillenne miten pissitään sotkematta.
Kerron heti kun opin itse. Vieläkin karkailee välillä pitkin lattioita.
Jep, huomattu on, varsinkin yökerhoissa, joissa on paljon nuoria(miehiä), niin klo 22 aikaan pisoaarien edusta lainehtii kusesta, semmonen sentin syvä lätäkkö, jota sitten kaikki kahlaa ja levittävät sitä kusta ympäri yökerhon lattioita vessasta tulleessaan. Seduloissa tämä on ihan tuttua.
Mulle ei kasarin lapsena tuota opetettu ja ikinä ei oikein lapsena tiennyt mihin suuntaan se paine suuntautuu. Eihän sitä siis tarvikaan kokonaan terskan taakse vetää, mutta jonkin verran auki. Toki on erilaisia nahkoja ja nahattomiakin, eli tämä on yksilöllistä.
Olenkin sitten omilleni ja nykyisen perheen pikkumiehelle sen valistanut jo varhain. Huomattavasti auttoi vessan odööriin!
Mä olin varmaan jo 15 ennenkuin keksin että esinahan saa taakse.
Sitä ennen yläasteen lääkärintarkastuslomakkeessa olin aina raksinut kohtaan
"Onko sinulla tiukka esinahka"
Ei.
En edes tiennyt mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Esarie vedetään eteenpäin ja löysä härpäke sidotaan heinällä umpisolmuun kuin makkaran pää. Sitten kustaan eikä voi mitään vaikkakusta roiskii silmille ja lattialle. Näin on tehtävä, ikivanha kusemistapa
Minä mies pissaan istualtani omassa kotona. Pääsee helpommalla eikä ole vaaraa roiskumisesta
vedetään esa taka ja ravistetaan kalua hetki kui, kuin ravistaa nolla-aamuinen varusmies kättänsä pätkyttäessää keskaria ja nimetöntä vastakkain. Näin varmistetaan että suihkun suunta on oikea eikä kalu jää virheasentoon
Virtaus vaan muuttuu herkästi laminaarisesta turbulentiksi, jos on liikkuvat takana.
Viimeistään vuoden päästä osaa hyvin ja useinkin liikutella edestakaisin ;)
Käskekää niiden poitsujen yrittää kusta nimmarit hankeen niin oppvat että miten sen pitää olla
Vierailija kirjoitti:
Äidin pitää se vetää.
Ei kun mummon , sen käsi tärisee . . .
Vierailija kirjoitti:
Pienempänä esinahkaa ei saa usein vedettyä taakse. Sen kuuluu olla tiukka ettei bakteerit pääse sisään.
Esiteini-iässä ja viimeistään peniksen kasvaessa esinahkan liikuttaminen onnistuu.
Jos suihku ei ole siisti/tasainen ja ohjailtavissa niin suosittelen esinahan vetämistä sen verran taakse, että virtsaputken suu on näkyvissä ja virtsasuihku tulee vapaasti. Siivooja kiittää.
T. Lääkäri
Lääkäri ei sano "siivooja kiittää", ammattietiikka estää.
Eija teillä rupee seisoo ku te luette tätä
Vierailija kirjoitti:
Eija teillä rupee seisoo ku te luette tätä
Ei ruvennut, tuolla se Eija makoilee edelleen.
Minulla munan pää on niin kosketusherkkä, että pidän aina esinahkaa munan kärjen päällä. Onhan se vähän lapsellisen näköistä, kun esinahka on siin päällä. Koulussa opetettin, et esinahka on vedettävä taakse sinne munan pään taakse, kun ollaan yhdynnässä. Onks tytöillä jotain tollasia asioita? Levitetäänkö sitä sormilla pimppaa auki vai kuin se on? Näkyyks tytöillä sielt pimpasta ne häpyhuulet kun joillakin sillee näkyy.
Onko vaikeeta vaan istua siihen kotivessan pöntölle kuselle ja kuivata lopuksi paperilla?
Ei kai se miehisyys voi siitä olla kiinni, että saa seisaaltaan kusta minne sattuu, ja lopuksi vielä ravistelemalla varmistaa, että sitä omaa kusta on varmasti joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Pitää vetää ja pissaamisen jälkeen pitää tehdä helikopteri ettei alushousuihin tule pissatahroja.
Kyllä pojatkin saavat pyyhkiä vessapaperilla.
Älkää nyt tuollaiselle perverssille vastailko mitään
Ukko39 kirjoitti:
Mä olin varmaan jo 15 ennenkuin keksin että esinahan saa taakse.
Sitä ennen yläasteen lääkärintarkastuslomakkeessa olin aina raksinut kohtaan
"Onko sinulla tiukka esinahka"
Ei.En edes tiennyt mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
Sittenhän sinä et ollut pessyt sieltä 15 vuoteen. Hyi hitto!
ei tarvi jos kusee puun juureen tai suihkuun tai vittumaisen naapurin auton tuulilasiin