Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei syrjäytyneille naisille koskaan ehdoteta ratkaisuksi ongelmiin että pitäisi hankkia poikaystävä?

Vierailija
06.12.2021 |

Kjn syrjäytyneille miehille aina tarjotaan patenttiratkaisuksi tyttöystävän hankkimista ja uhotaan että sillä hoituu kaikki ongelmat.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille sitä ehdotetaan, koska oletetaan naisen hoitavan ja korjaavan rikkinäisen miehen koska hoivavietti.

Toisinpäin sen ei edes oleteta toimivan.

Vierailija
2/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ne syrjäytyneet miehet itse kirjoittavat, että kaikki heidän ongelmat ratkeaisivat, jos he saisivat tyttöystävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä niille miehille tarjoaa? Yleensähän ne valittaa ettei mitään huvita tehdä kun ei ole naista ja muut yrittävät turhaan selittää heille että elämässä on muutakin.

Vierailija
4/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syrjäytyneistä tiedä mutta ainakin masentuneille ja/tai traumatisoituneille naisille ollaan usein innokkaasti ehdottamassa miehen hankintaa (tai lapsentekoa, jos mies on jo) parannuskeinoksi. Näin on käynyt niin itselleni kuin monille tutuille naisillekin. Tätä "ratkaisua" ovat tyrkyttäneet ammattiauttajatkin, joilla kuvittelisi olevan hieman laajempi ja syvällisempi näkemys aiheesta.

Vierailija
5/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on työkkäristä ehdotettu lasten tekoa näin syrjäytyneenä naisena. Tein lapset mutta eipä siitä apua ole ollut.

Vierailija
6/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tarkoittavat rahanmenoa.

Vierailija
7/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä niille miehille tarjoaa? Yleensähän ne valittaa ettei mitään huvita tehdä kun ei ole naista ja muut yrittävät turhaan selittää heille että elämässä on muutakin.

Kyllä se aika usein on noiden ammattiauttajien esittelemä keino. Varsinkin hieman iäkkäämmät naispuoliset sielunhoitajat tuota hokevat että hanki tyttöystävä niin asiat hoituvat.

Vierailija
8/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle työkkäristä ehdotettiin juuri tuota.

Tämän palstan miehet ei tajua, että se mitä täällä puhutaan, ja mitä todellisessa maailmassa tapahtuu on kaksi eri asiaa.

Vierailija
9/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurikatariina on käynyt siivoamassa näiden syrjääntyneiden koteja. Varsinkin miehet odottaa saavansa ikioman Aurikatariinan joka tulee pelastamaan pitsalaatikoiden keskeltä. Naisille taas toitotetaan pienestä pitäen jokaisen olevan vastuussa itsestään.

Vierailija
10/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se aika usein on noiden ammattiauttajien esittelemä keino. Varsinkin hieman iäkkäämmät naispuoliset sielunhoitajat tuota hokevat että hanki tyttöystävä niin asiat hoituvat.

Ihan hirveää. Luulisi ammattilaisten erottavan pari- ja terapiasuhteen. Melkoinen taakka kipataan tuossa sen tyttöystävän harteille, sellaista ei ole kukaan ansainnut.

Vierailija
11/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle työkkäristä ehdotettiin juuri tuota.

Tämän palstan miehet ei tajua, että se mitä täällä puhutaan, ja mitä todellisessa maailmassa tapahtuu on kaksi eri asiaa.

Tämän takia oliskin niin tärkeitä ne ihmissuhteet. Jos ei muuten niin töissä käymällä. Omaan yksinäiseen mielikuvitusmaailmaan keskittymällä muuttuu koko ajan oudommaksi ja kohta ei enää ole yhteistä säveltä muiden kanssa kun elää ihan eri planeetalla kuin muut.

Vierailija
12/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on työkkäristä ehdotettu lasten tekoa näin syrjäytyneenä naisena. Tein lapset mutta eipä siitä apua ole ollut.

Samoin kävi mun kaverille! Oli vieläpä noihin aikoihin koditon. Ei onneksi tehnyt.

Vierailija
13/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti siksi että naiset tietävät että mies tietää ongelmien pahenemista, ei helpotusta.

Miehille taas ehdotetaan naisystävän hankkimista koska miehet ovat avuttomampia ja kädettömänmpiä ja eksyksissä yksin. Näkeehän sen täältäkin, ei pitäisi olla kenellekään outoa.

Vierailija
14/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tutkimusten mukaan ainakin aviomies, kenties myös mies seurustelukumppaninsa huonontaa naisen koettua hyvinvointia kun taas vaimo lisää miehen hyvinvointia monella mittarilla.

Vierailija
15/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen virallinen uskonto on Feminismi. Suomessa on kaikki vinksallaan feministien hyväksi.

Siis suako suututtaa ettei enää eletä 70-luvulla? Kuulemma tuolloin oli sosiaalisesti hyväksyttyä pelastaa mies huonoilta poluilta. Ainakin näin mulle on kerrottu.

Vierailija
16/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*seurustelukumppanina,

Vierailija
17/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne itsenäisiä vahvoja naisia. Ei ne tarvi miehiä mihinkään.

Vierailija
18/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei suositella miestä, ettei kumppanin hankkiminen nosta elämänlaatua naisen tapauksessa saati pelasta sinua syrjäytmiseltä. Ja epäilen, että miehille kumppania ehdottavat ovat toiset miehet tai nämä syrjäytyneet miehet itse.

Vierailija
19/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, koska naisilla säännöllinen O on tärkeä tapa ylläpitää mielenterveyttä.

Mikä saa sinut olettamaan, ettei voisi saada "O" ilman miestä? Voisin melkein sanoa, että saat todennäköisemmin itseksesi helpommin kuin toisen kanssa. :D

Vierailija
20/78 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehille on aidosti terveydellistä ja muuta hyötyä parisuhteesta, naisille ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä