Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat yksityisasioita joita teistä ei saa kertoa eteenpäin tutuille ja sukulaisille?

Vierailija
06.12.2021 |

Minulla ei ole oikeastaan mitään.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset joista on luottamuksellisesti saanut tietoonsa, eikä ole yhtä kaikenkattavaa ohjetta siihen, jatkuvasti tapellaan. 

Vierailija
2/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudestani. En jaksa sitä voivottelua jota olen saanut osakseni ja joka sukutapaamisessa kyselytulvaa voinnistani. Ei vaan jaksa, siksi lakkasin kertomasta perheelleni niitä asioita ja jouduin napakasti sanomaan ettei mun yksityisyyttä tarvitse rikkoa tuolla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ny äkkiä ainakaan tuu mitn mieleen.

Vierailija
4/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne asiat joita en halua levittää eteenpäin sukulaisille ja tutuille.

Minulla on yksityiselämä kuten olettaisin jokaisella ajattelevalla ihmisellä olevan. En todellakaan halua ketään sorkkimaan asioihini, on ne sitten miten pieniä ja vähäpätöisiä tahansa jos itse en niitä muille kerro.

Aloittaja sitten levittää terveyshistoriansa suvulle ja tutuille? Omat intiimit asiansa? Miten rajaton ihminen voi olla! Jos itse olet, älä oleta että muidenkin pitäisi olla.  Tosin onhan noita kuultu joskus bussissa esim. tai lääkärin odotushuoneessa miten vertaillaan lääkkeitä ja vaivoja ja miten se minun kohdunpoistoni oli paljon komplisoidumpi kuin sinun, ja mitenkäs se teidän Onnin eturauhanen, vieläkö on virtsankarkailua jne. 

Tapansa kullakin tietysti.....

Vierailija
5/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieleltään terveillä ihmisillä ole sellaisia.

Vierailija
6/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tarve juoruta asioita eteenpäin sukulaisille ja tuttaville? Etkö osaa pitää sulle kerrottuja asioita ihan omana tietonasi?

Vierailija
7/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudestani myös. Äitini on toivoton juoruilija enkä halua että jokainen vastaantuleva tutun tuttu alkaa voivottelemaan minut nähdessäni ja toivottelemaan paranemisia. Ymmärrän toki, että tämä on rankka paikka myös läheisilleni, mutta sitä varten on olemassa tukiryhmiä/puhelimia yms. ja se naapurin Marja-Liisa ei kuulu siihen osastoon.

Vierailija
8/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että ei "saa" jakaa?

Jokainen kai määrittelee ihan itse, mitä asioita itsestään jakaa tutuille ja sukulaisille. Kuka tälle jakamiselle antaisi tai voisi antaa luvan?

Vierailija
9/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään toisen asiaa ellei toinen ole nimenomaisesti sanonut, että saa kertoa tai ellet tiedä, että toiselle on ok, että kerrotaan eteenpäin

Vierailija
10/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro kenellekään mitään sellaista, ettei sitä saa jakaa eteenpäin. Jos kerron, niin mainitsen siitä erikseen.

Ei minulla ole luurankoja.

Vierailija
11/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisista pitää puhua?

Vierailija
12/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisista pitää puhua?

People-personit puhuu ihmisistä ja asiakeskeiset asioista.

Ihan luonnekysymys.

Vierailija
13/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimiasiat. Paitsi sellaisen henkilön, joka on kertonut sinun juttujasi eteenpäin.

Vierailija
14/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne asiat joita en halua levittää eteenpäin sukulaisille ja tutuille.

Minulla on yksityiselämä kuten olettaisin jokaisella ajattelevalla ihmisellä olevan. En todellakaan halua ketään sorkkimaan asioihini, on ne sitten miten pieniä ja vähäpätöisiä tahansa jos itse en niitä muille kerro.

Aloittaja sitten levittää terveyshistoriansa suvulle ja tutuille? Omat intiimit asiansa? Miten rajaton ihminen voi olla! Jos itse olet, älä oleta että muidenkin pitäisi olla.  Tosin onhan noita kuultu joskus bussissa esim. tai lääkärin odotushuoneessa miten vertaillaan lääkkeitä ja vaivoja ja miten se minun kohdunpoistoni oli paljon komplisoidumpi kuin sinun, ja mitenkäs se teidän Onnin eturauhanen, vieläkö on virtsankarkailua jne. 

Tapansa kullakin tietysti.....

Eli haluat, että tuttusi ja sukulaisesi sanovat jos sinusta kysytään jotain :  -"Tämä asia ei ole hyvä keskustelunaihe"  ?

Vierailija
15/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mieleltään terveillä ihmisillä ole sellaisia.

Päin vastoin🤔

Vierailija
16/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset juoruaa kaiken eteenpäin. Ei voi luottaa ihmiseen joka juoruaa

Vierailija
17/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odota, että jos on asia, jota ei saa kertoa eteenpäin, niin minulle kerrotaan siitä. Silloin en kerro. Muuten voin kertoa, jos joku kysyy, mitä x:lle kuuluu, niin kerron, mitä tiedän.

Vierailija
18/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset juoruaa kaiken eteenpäin. Ei voi luottaa ihmiseen joka juoruaa

Kyllä miehetkin juoruaa ihan yhtä lailla.

Vierailija
19/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset asiat, mitä et halua koko kylän tietoon. Kaikki voi levitä vaikka kuinka kertoisit luottamuksellisesti.

Vierailija
20/71 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimit, henkilökohtaiset ongelmat. On ollut esimerkiksi burnoutia ja siitä on tullut paljon jaksamisongelmia jotka heijastuu oikeastaan ihan kaikkialle omaan elämään. Tuohon liittyy myös sellaisia nolojakin yksityiskohtia, joita en haluaisi muiden ihmisten tietävän. En haluaisi muiden ihmisten myöskään tietävän raha-asioistani ja niihin liittyvistä ongelmista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi