Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moraalitonta panna

Vierailija
09.03.2015 |

Miehen kanssa jos tiedän ettei tästä kehkeydy parisuhdetta? Olen ollut ilman seksiä melkein vuoden ja johan tässä pää räjähtää. Mies on todella kuuma ja hyvännäköinen, mutta ei tarpeeksi parisuhdemateriaalia. Ongelma on kanssa että mulla on lapsi (vasta vauva), joten en kaipaa mitään parisuhdekyhäelmiä melkein sopivan miehen kanssa. Tää mies ei oikein mahdu meidän perhe-elämään. Mutta onko siis moraalitonta paneskella miehen kanssa (ei mun kotona kun lapsi on siellä) vaikka ei oltaisi parisuhteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaisi suhteesta enenmän kuin paneskelua, niin aika läheltä hyväksikäyttöä liippaa, jos yhtään salailet, että mitään toivoa ei ole.

Vierailija
2/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 11:25"]

Eikö sitten ole parempi jos paneskelen tän yhden miehen kanssa, kun ne toiset yh:t käy hakemassa uuden miehen baarista joka viikonloppu? Ap

[/quote]

No ne nyt ovatkin ihan wt-pohjasakkaa, kannattaako sellaisia käyttää vertailustandardina mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että oon todella ihastunut ja pää menee sekaisin kun ajattelenkin miestä... Ärsyttää että mies on niin nuori :(
Ap

Vierailija
4/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Tosin nykyaikana kovasti demonisoidaan naisten seksuaalisuutta joten varaudu siihen että saat kuulla asiasta niiltä joiden mielestä nainen ei saisi haluta seksiä.

Vierailija
5/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, mutta et varmasti ole ainoa joka niin tekee

Vierailija
6/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

humble brag.

ap haluaa kehuskella sillä, että saa nuorta, komeaa miestä, mutta ei keksi oikein muuta tapaa rehennellä asialla kuin kääntää sen näennäisesti "ongelmaksi"

Ap, on ihan ok olla ylpeä siitä, että saa nuoren ja komean miehen harrastamaan seksiä kanssaan. Sitä ei tarvitse kääntää "ongelmaksi" voidakseen tuoda sen esiin. Etenkin kun viritelmäsi oli niiiiiin läpinäkyvä :D

Vierailija
7/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:48"]humble brag.

ap haluaa kehuskella sillä, että saa nuorta, komeaa miestä, mutta ei keksi oikein muuta tapaa rehennellä asialla kuin kääntää sen näennäisesti "ongelmaksi"

Ap, on ihan ok olla ylpeä siitä, että saa nuoren ja komean miehen harrastamaan seksiä kanssaan. Sitä ei tarvitse kääntää "ongelmaksi" voidakseen tuoda sen esiin. Etenkin kun viritelmäsi oli niiiiiin läpinäkyvä :D
[/quote]
Olen siis itse 21 ja tämä mies 23, että en yritä mitään kehuskella. :D ex-mieheni oli vaan 10 vuotta vanhempi enkä halua toista poikalasta parisuhteeseen kanssani.
Ap

Vierailija
8/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Monet harrastaa seksisuhteita tai yhden illan juttuja, ilman mitään toiveita parisuhteesta. Anna mennä vaan, jos siltä tuntuu ja molemmat haluatte samaa.

Vierailija
9/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:48"]humble brag.

[/quote]
Olen siis itse 21 ja tämä mies 23, että en yritä mitään kehuskella. :D ex-mieheni oli vaan 10 vuotta vanhempi enkä halua toista poikalasta parisuhteeseen kanssani.
Ap
[/quote]
Kokeilisit tällä kertaa itsesi ikäisen kanssa, eikä pappa ikäisen kanssa niin suhde voisi toimia. Äläkä yritä lapsella sitouttaa miestä itseesi kuten viime kerralla.

Vierailija
10/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On moraalitonta. Älä kiduta kuumaa ja hyvännäköistä miestä valahtaneella vauvarömpsällä.

Vierailija
11/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:04"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:50"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 09:48"]humble brag.

[/quote]
Ap
[/quote]
Kokeilisit tällä kertaa itsesi ikäisen kanssa, eikä pappa ikäisen kanssa niin suhde voisi toimia. Äläkä yritä lapsella sitouttaa miestä itseesi kuten viime kerralla.
[/quote]
Lapsella sitouttaa? :D me suunniteltiin raskaus ihan yhdessä. Parisuhde kaatui ihan muihin asioihin. Tää mies on todella pentu vielä ja voisin kuvitella että 10 vuoden päästä on aika täydellinen. Haluan vastuullisen miehen, sillä en halua huonoa miehenmallia lapselleni. Ja tosiaan olen mieluummin sitten ilman miestä, eli tässä ei ole kyse mistään isäpuolen etsimisestä, vaan ihan siitä että mullakin on tarpeet vaikka nainen olenkin.

Vierailija
12/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole moraalitonta. Emme elä 1800-luvulla. Mutta sano asia suoraan miehellekin.

Vierailija
13/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään moraalitonta ole, jos olette molemmat vapaita. Jotta et satuttaisi, kerro miehelle, että et etsi parisuhdetta juuri nyt. Haluaako hänkään sinulta sen enempää?

Vierailija
14/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole moraalitonta, jos et johda miestä harhaan tai anna olettaa mitään vakavampaa.

Vierailija
15/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:16"]Ei siinä mitään moraalitonta ole, jos olette molemmat vapaita. Jotta et satuttaisi, kerro miehelle, että et etsi parisuhdetta juuri nyt. Haluaako hänkään sinulta sen enempää?
[/quote]
Mies kyllä tuntuu haluavan parisuhdetta, mutta niin ne kaikki miehet sanoo. Oon tehnyt selväksi miehelle että haluan ottaa rauhallisesti ja ainakin tutustua ensin paremmin, en lupaamitään vielä. En ole miehen kanssa siis vielä harrastanut seksiä, mutta haluttais kyllä niin paljon.
Ap

Vierailija
16/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, täysin moraalitonta naiskennella..pikkuvauva ja kaikki. Etovaa ja ällöttävää!

Vierailija
17/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tosiaan ihan suoraan, ja ennen kuin olette jo päätyneet sänkyyn, että et oikeasti halua häntä muuhun kuin sinne sänkyyn. Tunteet tulee kuitenkin vahvistumaan jos rakastelette usein ja mies on hyvä. Tosin tossa hommassa voi käydä vanhanaikaisesti, eli mies ei sitten haluakaan mitään, ja muutaman kuukauden päästä sinä rakastat häntä tosissaan... :) Been there, done that, enkä suosittele.

Vierailija
18/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:32"]Sano tosiaan ihan suoraan, ja ennen kuin olette jo päätyneet sänkyyn, että et oikeasti halua häntä muuhun kuin sinne sänkyyn. Tunteet tulee kuitenkin vahvistumaan jos rakastelette usein ja mies on hyvä. Tosin tossa hommassa voi käydä vanhanaikaisesti, eli mies ei sitten haluakaan mitään, ja muutaman kuukauden päästä sinä rakastat häntä tosissaan... :) Been there, done that, enkä suosittele.
[/quote]
Pelkään vähän kyllä että rakastun tähän mieheen... Ollaan vaan ihan eri elämäntilanteissa, enkä koe miehen nyt mahtuvan tähän pikkulapsiarkeen, eikä mies tunnu itsekään ymmärtävän mihin on ryhtymässä. Mun vauvalla on tällä hetkellä tosi hankala kausi ettei nuku ollenkaan ja on todella takertuva. Lapsen hoito menee siis tällä hetkellä ihan kokopäivätyöstä, eikä mulla ole aikaa hoitaa sen lisäksi keskenkasvuista miestä. Lapsen isovanhemmat on kuitenkin tosi läheisiä lapsen kanssa ja mielellään ottavat lasta hoitoon kerran viikossa. Mulla siis olisi aikaa satunnaisesti panna miehen kanssa, mutta parisuhde ei todennäköisesti onnistuisi.
Ap

Vierailija
19/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuossa ketään satuteta, muttei tuo kyllä kovin tyylikkäältäkään kuulosta. 21-vuotias yh, joka harrastaa "paneskelusuhteita"... Huh huh, onneksi en ole sun saappaissas.

Vierailija
20/22 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:44"]No ei kai tuossa ketään satuteta, muttei tuo kyllä kovin tyylikkäältäkään kuulosta. 21-vuotias yh, joka harrastaa "paneskelusuhteita"... Huh huh, onneksi en ole sun saappaissas.
[/quote]
No jos ei ole tarjolla nyt parisuhdetta, niin pitäisikö toinenkin vuosi vetää ilman seksiä? Eikö sitten ole parempi jos paneskelen tän yhden miehen kanssa, kun ne toiset yh:t käy hakemassa uuden miehen baarista joka viikonloppu?
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme