miten olette selittäneet kanillenne putinin poistumisen?
En ole oikein osannut kertoa tätä kanilleni. Hän säikähtäisi liikaa. Oletteko te?
Kommentit (10)
Sanoin että naapurimaan Pu-Pu-tin kaveri on kadonnut jonnekin. Kani vastasi että "papanoitakin kiinnostaa ihan hirveästi", käänsi selkänsä ja jäi kököttämään.
En ole kertonut. Toivon, ettei se huomaa :(
Epäilen että ennen pitkää se huomaa. Mitäs sitten eteen?
Paljon vertaistukea naapureiden kaneilta, kivasti ollaan pärjätty tähän saakka.
Päätin kertoa asiasta varovasti tunnustellen. Luin sanomalehteä ja olin itsekseni ääneen pohtivinani että 'mitäköhän jos tuo putin yhtäkkiä vain katoaisi..?' Tarkkailin samalla pupun reaktioita. Olin huomaavinani että hän jähmettyi paikoilleen kesken voikukanlehden nakerruksen ja pieni alaleuka alkoi uhkaavasti väpättää. Kyyneleitäkin olin näkevinäni reppanan silmissä, mutta hän nieleskeli ne ja jatkoi urheasti syömistä. En siis uskalla kertoa asian oikeaa laitaa vielä. Hän ei ole vielä valmis siihen. :(
Soitin neuvolaan ja pyysin tukihenkilöä meille, viime kriisin aikaan se ei paskantanut ollenkaan, pelkään taas pahinta.
Olen rauhoittanut häntä kuuntelemalla venäläisiä kansanlauluja ja tanssimalla ripaskaa
Mä änkytän joten seurasi kriisi kun kerroin toiselle kanille toisen ollessa kopissa nukkumassa että "Pu-Putin on kadonnut". Kani-parka luuli heti että kaverinsa on kadoksissa ja sinkoili pomppien pitkin kämppää ja sonti ympäriinsä. Lopulta oli pakko hakea se kaveri unilta ja näyttää että täällä se on, mutta kani oli jo epäluuloinen ja epäili että mulla on sylissä vaan joku pehmolelu. Lopulta sain sen uskomaan että Puputin on kotona mutta kostoksi kani jyrsi telkkarin ja tietokoneen johdot poikki ja nytkin katselee tuolla mua epäilevästi.
Meidän blondi ei kauheasti välitä, korvat pystyssä kuuntelee mutta jätti sitten asian huomiotta. Nyt hän makoilee silmät kiinni eikä varmaan mieti Putinia.
Musta pupu tuli keittiöön kerjäämään herkkuja. Ei kai tunne sanan Putin oikeaa merkitystä.
Annoin pikkuisen hapankorppua sitten.