Gilmoren tytöt
Onko täällä sarjan faneja ? Kertokaas parhaita sutkautuksia, hahmoja ja mitä nyt sarjasta tulee mieleen ! :D
Kommentit (26)
Ihan paras sarja, oon kattonu ainaki seittemän kertaa kaikki kaudet, olin kymmenenvuotias silloin kun se alkoi tulemaan teeveestä ja oli pakko saada dvdlle! Musta on ihanaa kun ne on jo vähän vanhahtavan oloisia, silti niin nokkelia! Ihan lempisarja frendien lisäksi. Aina kun on paha mieli niin katon pari jaksoa:) opetti mulle myös englannin aika hyvin;D
Muistatteko sen kohdan kun Lorelai kakkoskaudelka soittaessaan Christopheria Roryb debytanttijuhliin kertoi olevansa tyttöbändinsä kanssa Helsingissä, se oli nii siistiä:D haha suomi mainittu
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:36"]
Muistatteko sen kohdan kun Lorelai kakkoskaudelka soittaessaan Christopheria Roryb debytanttijuhliin kertoi olevansa tyttöbändinsä kanssa Helsingissä, se oli nii siistiä:D haha suomi mainittu
[/quote]
Suomi mainittu myös 5. kaudella kun Lorelai ja Emily puhuvat puhelimessa, ja Emily on Helsingissä ja valittaa, että täällä nää syö vaan silliä ja kaalia, kauhea maa :D
Ihan paras hyvän mielen sarja. Muistan vielä sen ikäkriisihetken, kun eräänä päivänä tajusin olevani Lorelain enkä Roryn ikäluokkaa. 30+ uusiosinkkuna samaistuin tähän kohtaukseen:
Rakastan! Jopa mieheni rakastaa sarjaa ja katsomme molemmat uudestaan ja uudestaan.
*
"My girlfriend is a whore! Wuuhuu!"