Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gilmoren tytöt

Vierailija
08.03.2015 |

Onko täällä sarjan faneja ? Kertokaas parhaita sutkautuksia, hahmoja ja mitä nyt sarjasta tulee mieleen ! :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan! Jopa mieheni rakastaa sarjaa ja katsomme molemmat uudestaan ja uudestaan.
*
"My girlfriend is a whore! Wuuhuu!"

Vierailija
22/26 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras sarja, oon kattonu ainaki seittemän kertaa kaikki kaudet, olin kymmenenvuotias silloin kun se alkoi tulemaan teeveestä ja oli pakko saada dvdlle! Musta on ihanaa kun ne on jo vähän vanhahtavan oloisia, silti niin nokkelia! Ihan lempisarja frendien lisäksi. Aina kun on paha mieli niin katon pari jaksoa:) opetti mulle myös englannin aika hyvin;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sen kohdan kun Lorelai kakkoskaudelka soittaessaan Christopheria Roryb debytanttijuhliin kertoi olevansa tyttöbändinsä kanssa Helsingissä, se oli nii siistiä:D haha suomi mainittu

Vierailija
24/26 |
09.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 00:36"]

Muistatteko sen kohdan kun Lorelai kakkoskaudelka soittaessaan Christopheria Roryb debytanttijuhliin kertoi olevansa tyttöbändinsä kanssa Helsingissä, se oli nii siistiä:D haha suomi mainittu

[/quote]

Suomi mainittu myös 5. kaudella kun Lorelai ja Emily puhuvat puhelimessa, ja Emily on Helsingissä ja valittaa, että täällä nää syö vaan silliä ja kaalia, kauhea maa :D

Vierailija
25/26 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/26 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan