Väärin ymmärretyt laulut -ketju
Ei siis väärin kuultuja, vaan väärin ymmärrettyjä lauluja :D
Itse kuuntelin tänään ysärin musiikkia ja tajusin Britney Spearsin kappaleen Baby one more time tarkoittava flirttailua.
Ysärillä pikkutyttönä huonolla englannilla olin assosioinut lauseen "Hit me, baby, one more time" oikeaan lyömiseen 😨
Kommentit (26)
Kaikki ne, joissa on uskisten mielestä väärinpäin soitettuna saatanallisia viestejä (sijoittuu ehkä enempi lp-aikaan)
Klassikko: Bob Marleyn No Woman No Cry.
Usein sen käsitetään tarkoittavan sinkkuelämän iloja, vaikka siinä lohdutetaan naista.
Hukuta mulkkuni hiekkaan. Hukuta mut unihiekkaan siis oikeat sanat.
Rock on rock on microphone. Räckö räckö like a dog! Bomfunk mcs
Vierailija kirjoitti:
"I Will Always Love You" on melko yleisesti soitettava biisi häissä 😂
Samaa sarjaa kuin Every Breath You Take siis?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne, joissa on uskisten mielestä väärinpäin soitettuna saatanallisia viestejä (sijoittuu ehkä enempi lp-aikaan)
Niin, koeta soittaa sitä cd:tä takaperin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja Bon Jovin 'Always' kertoo pettämisestä ja erosta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, etten koskaan ole sanoja kuunnellut saati lukenut, muttei ko. biisi nyt suosikkejani muutenkaan ole. Pointti avautui minullekin.
Money For Nothing on duunaribiisi vaikka taidetaan muistaa yhtenä juppien tunnusbiiseistä. Samoin Born in the Usa on alkujaan erittäin katkera USA/Vietnam-kriittinen laulu eikä patrioottinen voimabiisi.
Vierailija kirjoitti:
Hukuta mulkkuni hiekkaan. Hukuta mut unihiekkaan siis oikeat sanat.
Rock on rock on microphone. Räckö räckö like a dog! Bomfunk mcs
AP
Nämä taitavat mennä osioon väärin kuullut laulut? Eivät siis ole väärin ymmärrettyjä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa kirjoittamaan tätä samaa.
Onkohan monikaan tietoinen että Sting on kirjoittanut biisin stalkaamisesta, stalkkas nääs itse ex-vaimoaan.
Lähes kaikki uskovat biisin olevan jonkin sortin rakkauslaulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just olin tulossa kirjoittamaan tätä samaa.
Onkohan monikaan tietoinen että Sting on kirjoittanut biisin stalkaamisesta, stalkkas nääs itse ex-vaimoaan.
Lähes kaikki uskovat biisin olevan jonkin sortin rakkauslaulu.
Ja Don't stand so close to me kertoo Stingin opettaja-ajoista ja oppilaan ihastumisesta opettajaan.
Mä joskus tältä palstalta luin, että jollain on ollut häätanssina Sonata Arctican Tallulah.
Käyhän se, jos pelkkää melodiaa kuuntelee. Jos yhtään osaa englantia, ymmärtää, että se on erobiisi.
Ja kun Beatles laulaa "baby you can drive my car", se on vanha blues-viittaus seksiin.
Tuli häistä ja Beatlesista mieleen se kun miehen serkku meni naimisiin, ja pyysi miestäni esittämään bändinsä kanssa häissä kappaleen Norwegian Wood, sillä morsian oli norjalainen :D
Kappaleessa mies saa pakit joten sytyttää naisen talon palamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli häistä ja Beatlesista mieleen se kun miehen serkku meni naimisiin, ja pyysi miestäni esittämään bändinsä kanssa häissä kappaleen Norwegian Wood, sillä morsian oli norjalainen :D
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
Tää oli nyt tähän asti parhain kuulemani pyyntö häissä esitettäväksi biisiksi.
Aika klassikko, mutta Stairway to Heaven/ Led Zeppelin ei kerro taivaasta, vaan huumeista.
Vierailija kirjoitti:
Aika klassikko, mutta Stairway to Heaven/ Led Zeppelin ei kerro taivaasta, vaan huumeista.
Joopa joo...
https://extrachill.com/led-zeppelin-stairway-to-heaven-meaning