Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erätukun kalvo/kuoripuvut, onko kellään?

Vierailija
08.03.2015 |

Kuinka hyvin ne pitävät vettä ja tuulta? Hakusessa ulkoilupuku joka estää tehokkaasti kevätviiman läpitunkeutumisen ja pitää vettä ainakin sen verran ettei heti ensimmäisen 10 minuutin aikana kastu läpimäräksi jos saa reippaamman sadekuuron niskaansa. Entä millaista mitoitusta nuo ovat?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Erätukun ulkoilupukua koska olen aina käynyt urheilukaupassa. Mulla on urheilukaupan tuulipuku joka oli ihan saman hintainen ja kaatosateessa pyöräillessä laski heti vedet läpi. Sisävaatteet olivat likomärkinä 10 minuutin rankkasadekuuron jälkeen. Tämä on kyllä ihan epäreilua että samanhintainen asu pitää noin paljon paremmin vettä. En enää ikinä osta urheilukaupasta mitään.

Vierailija
22/23 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tilanneet verkosta? Kauanko kesti tulla? Tuo vedenpitävyyshän on sitten todella hyvä jos kaatosadekaan ei pääse siitä läpi. Sille ominaisuudelle on käyttöä koska meiltä on asialle kuin asialle 6 km ja pyörällä pitää kulkea eikä tosiaan huvita tuota matkaa missään tuulipuvussa läpimärkänä polkea jos sataa kaatamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erätukusta ostin Tiina-kuoripuvun. Koko on iso eli jos normisti on m, niin sit s menee. Ja malli on reilu mut saapahan alle tarvittaessa vaatetta enempikin. Mun mielestä on ollu tosi hyvä hankinta ja kelpaa ainaki lapsen kans ulkoiluun säällä kuin säällä. On lämmin, eikä ole kaatosateessakaan päästäny vettä läpi!