Saatan saada tänään piiskaa!
Kommentit (14)
Oisko vapaata valtiatarta antaa pajuvitsaa tuhmalle miehelle.
Sepä mukavaa. Et sitten istu pariin viikkoon, koska jauhelihaksi muhennettu takalistosi ei sitä salli. Toivottavasti pino rasvalappuja on valmiina.
Hmm, en usko, että mies ihan niin rajusti tohtii rangaista. .. ap
Piiskaa hei beibi anna mulle
Piiskaa hei beibi anna mulle
Piiskaa hei beibi teethän mulle niin
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:23"]Oi kumpa mäkin saisin!
[/quote]
Missä asut?
T: Rankaisija
Kannattaa mennä terapiaan, siellä saadaan kaivettua se lapsuuden trauma, josta tuo rangaistuksi tulemisen halu kumpuaa.
Ei tarvitse rikkoa jo rikkinäistä mieltä enempää.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:23"]Oi kumpa mäkin saisin!
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
Asun Horokujalla, Porvoossa.
Oi Rankaisija tule ja piiskaa mua edestä ja takaa! Olen ollut niin tuhma!
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:23"]Oi kumpa mäkin saisin!
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
[/quote]
Minä illalla tulen ja piiskan pakarasi niin, että et viikkoon istu. Rasvaan vain ensin ruoskani ja puen kokonahkapuvun päälle. T: Rankaisija
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:08"]
Hmm, en usko, että mies ihan niin rajusti tohtii rangaista. .. ap
[/quote]
Oikein kunnolla ei ole pari pikku läpsyä vaan kunnon tuskaa
Ruoska on muualta opittua kuvastoa, itse tykkään antaa naiselle vyötä tai kämmenellä pakaroille. Tosin tällä hetkellä ei ole subbaria, jota alistaisin.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:54"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 18:23"]Oi kumpa mäkin saisin!
[/quote]
Missä asut?
[/quote]
[/quote]
Minä illalla tulen ja piiskan pakarasi niin, että et viikkoon istu. Rasvaan vain ensin ruoskani ja puen kokonahkapuvun päälle. T: Rankaisija
[/quote]
Rankaisija mä odotan täällä perse paljaana! Anna tulla! Piiskaa lujaa! Lujempaa! Voin puhua tuhmia samalla! Aaaah!
Mä piiskaan itseäni jos ei dominaa ole paikalla.