Apua! Nyt tarviin pikaista apua
miten saan tambonin pois emättimestä? Naru on katkennut ja olen jo useamman tunnin sitä yrittänyt saada pois mutta on jotenkin jäänyt jumiin. Alkaa pikkuhiljaa tulla paniikkia koska alavatsaan sattuu kovasti ja kauheet viluhorkat myös. Jokin tulehdus vai? Ei ole provo
Kommentit (37)
Ponnista ponnista! Kyllä se sieltä ulos tulee. Pinsettejä en suosittele, saatat tökätä kipeästi.
Olen yrittänyt pinseteilläkin ja sain raapastua niillä jo haavan tuonne alakertaan
Toksinen shokkioireyhtymä. Siihen voi kuolla Mene lääkäriin
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:58"]Toksinen shokkioireyhtymä. Siihen voi kuolla Mene lääkäriin
[/quote]
En menisi vielä. Vai miten kauan tamponi on ollut sisällä?
Kyykisty lattialle, ponnista, ota tamponi väkisin kädellä pois?
Mene kyykkyyn ponnista ja loukkaa sormella pois
Tamponi on työntynyt aika syvälle, ei naurata tämä ilmaus yhtään
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:00"]Yli 8 tuntia
[/quote]
No ei sulle vielä mitään tss:ää ole tullut. Nyt ponnista se ulos! Työnnä vaikka koko nyrkki värkkiin, jos ei tule ulos niin mene sitten lääkäriin niin kaivavat sen ulos.
Olen kyykistynyt, ponnistanut melkein silmät päästä. Itku tässä alkaa jo tulla
Yritä saada etusormi ja keskari mahdollisimman syvälle ja joko koukata se pois tai saada se sormien väliin?
Tämän jälkeen ei ikinä enää tamponia - OK? Parempi kaivaa itse se ulos...
Luojan kiitos etten käytä tamponeja. Hyi saasta. Akat synnyttää tamponeja ja kaivelee veristä toosaa.
Ei sinne värkkiin saatana nyrkki mahdu. Olisi edes mies tai joku tässä jelppimässä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:03"]Olen kyykistynyt, ponnistanut melkein silmät päästä. Itku tässä alkaa jo tulla
[/quote]
Nyt rauhoitu hetkeksi, hengitä syvään. Yritä vielä mennä kyykkyyn vaikka pöntölle jos alkaa jalat olla kipeät aiemmista kyykkäilyistä, työnnä sormet sisään ja ponnista. Jos et saa sitä ulos niin ennen yötä sinun on mentävä lääkäriin otattamaan se pois.
Se on ronkkimisen takia jäänyt tai mennyt joten viistottain siksi ei lähde pois.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:07"]Se on ronkkimisen takia jäänyt tai mennyt joten viistottain siksi ei lähde pois.
[/quote]
Onneksi emätin ei ole mikään loputon kaivo, vaan suht lyhyt pituussuunnassa. Kyllä se tulee sieltä ulos, yritä nyt äläkä panikoi.
Pinsetit?