Kysy jotain anoreksiaa sairastavalta
Eli aihe otsikossa. Olen sairastanut useamman vuoden ja ollut eri osastoilla pyörimässä. Toistaiseksi elämä edelleen yhtä helvettiä. Ajattelin ajankuluksi vastata jos joku haluaa kysyä jotain, kun tuntuu että ihmisillä on niin vääristyneet käsitykset anoreksiasta ja muista syömishäiriöistä.
Kommentit (122)
Mitä muita mt ongelmia sinulla on ? Ei kukaan tervejärkinen näännytä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et syö? Mikä on sinun tekosyysi? Päässä pitä olla vikaa jos ei tajua perustarpeitaan täyttää. Tyhmä olet.
siksihän syömishäiriöt ovat mielenterveyden häiriöitä;)
Milloin olit viimeksi sairaalassa? Miten perheesi suhtautuu sairauteen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet?
22
ap
Vierailija kirjoitti:
Milloin olit viimeksi sairaalassa? Miten perheesi suhtautuu sairauteen?
kesällä olin ja hyvin ovat tukeneet
ap
Haluaisin taas minäkin aloittaa. Voitko tukea minua?
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä sairastuit?
taisin olla 19,juuri täyttämässä 20.toisaalta eihän se ihan yhtäkkiä alkanut vaan pikkuhiljaa
ap
Onko sinulla "pelkoruokia"? Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö Animesta ja Mangasta?
en ole katsonut
ap
Minä painan 66kg. Tyytyväinen olen. Urheilu ja hyvä ruoka tekee hyvää. Kokeile sinäkin.
Käyttäjä41133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä sairastuit?
taisin olla 19,juuri täyttämässä 20.toisaalta eihän se ihan yhtäkkiä alkanut vaan pikkuhiljaa
ap
Opiskeletko korkeakoulussa?
Vierailija kirjoitti:
Minä painan 66kg. Tyytyväinen olen. Urheilu ja hyvä ruoka tekee hyvää. Kokeile sinäkin.
Melkonen pässi sinä olet.
- Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä41133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä sairastuit?
apOpiskeletko korkeakoulussa?
Kaupiksessa,nyt opinnot tosin tauolla
Oletko kuullut ruotsissa käytettävästä Mendometer-menetelmästä? Mitä luulet, toimisiko se sinulla? https://www.duodecimlehti.fi/duo97043
Minä en ole juuri tuosta syystä omaa paikoani tänne laittanut. Tuo vajaa 44 on jonkun randomin laittama, jotkut ilmeisesti nauttivat toisten teiggeröinnistä
ap