Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
Itseni, katsoin äsken peiliin.
Kuka helv...etti on Mikael Konttinen?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:49"]Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä. [/quote] On niillä Nousiaisilla glamoröösi elämä. :D
[/quote]
Luulit että hän on Amerikassa... Joko tuli takaisi vai näinkö unta koko lähdöstä? Lähtivät jäädäkseen muistakseni
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:40"]
Kaarle XVI Kustaan ja Kuningatar Silvian.
[/quote]
Missä tositv jutussa noi on ollu? Siis ihan nobodyja mulle ainaskin.
Mullaki toi Nousiainen Jumbossa:D maistoin sitä jätskii
Mikko Leppilammen Salpausselän kisoissa viime viikonloppuna.
Sami Jauhojärvi taitaa olla viimeisin jonka olen nähnyt. Miten ihana ihminen!! Juteltiin :) katsoi silmiin, kysyi mun nimeä jne. Sain nimmarin.
Maajussille morsian Harrin, ekalta kaudelta. Sitä ennen Irinan.
Tarja Halosen, shoppaili Hakaniemen s-marketissa :)
Kun menen käymään kotona porukoilla. Sielä se aina sohvalla nukkuu tai lämmittää saunaa jos ei ole keikoilla.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 17:43"]Maajussille morsian Harrin, ekalta kaudelta. Sitä ennen Irinan.
[/quote]
Kauhajoellako?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:06"]
Jenni Vartiaisen keikalla Turun venuksessa. Jenni seisoi pöydällä mun edessä ja anoti kosketella itseään ja minä koskettelin...Ihana nainen.
[/quote]
...ja sitten heräsit ja lähdit sossuun hakeen viinarahaa.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:43"]Kaarle Viikate oli baarissa viime yönä. Oli kai ollut keikalla siellä ennen sitä.
[/quote]
Kai Hynynen oli mukana?
[/quote]
Hynynen? Miksi se olis siellä ollut?
Remu Aaltonen Porvoossa kirpiksellä. Ihan oikeesti.;-) Me käydään useinkin samaan aikaan siellä, eikä se tunne mua, vaikka olin aikoinani sen pojan kaveri. Ja Pirkko Ruohonen-Lernerin näin S-Marketissa. Seiso keskellä käytävää puhumassa jonkun kanssa.
Brasilian jalkapallomaajoukkueen eilen Pariisissa.
Markoboy87:n