Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 20:53"]
Itseni, katsoin äsken peiliin.
Kuka helv...etti on Mikael Konttinen?
[/quote]
Googlen mukaan se on laulaja. Nevö höörd.
[/quote]
Ei oo taiettu iskelmää paljoa kuunnella. ;-)
Anu Pentik jaguaarinsa vierellä oman tehtaanmyymälänsä edustalla.
Mikko Kuustonen tossa vknloppuna.
Stubb hölkkäsi viime viikolla Lehtisaaressa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:40"]Jesse Kaikuranta Forumissa Helsingissä.
[/quote]
Mikä päivä? Mä luulen nähneeni sen viime viikon tiistaina Bulevardin Hietalahden päässä, käveli vastaan (siis keskustaan päin, ja mä rantaan päin), mutta en oo ihan 100% varma kun kiinnitin samalla huomiota kaveriini.
Mä näin Mikael Konttisen lapsena monta kertaa musiikkiopistolla ku meillä oli sama pianonopettaja ;)
.
Muistelisin että mäki oon nähny joskus Eican ja Kirsin perheineen lentokentän turvatarkastuksessa! :D
.
Oon myös nähny Tuksun! Pinkissä oloasussa koiran kanssa Helsingin rautatieasemalla, mutta siitä on aikaa.
.
Mun sisko kävi aikoinaan samalla vatsatanssitunnilla ku Tarja Halonen. Ja Tarja oli sillon presidenttinä! :D Kertomansa mukaan sisko huikkas sille jossain käytävällä "Hyvää päivää, rouva presidentti!" :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:43"]Kaarle Viikate oli baarissa viime yönä. Oli kai ollut keikalla siellä ennen sitä.
[/quote]
Kai Hynynen oli mukana?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:49"]Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä.
[/quote]
Mä näin myös la;)
Antti Tuisku. Joulukuussa, keikalla olin ja haluksen sain. ja kuvan.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 00:44"]
Antti Tuisku. Joulukuussa, keikalla olin ja haluksen sain. ja kuvan.
[/quote]
*halauksen
Joel Armian ,prismassa (jääkiekkoilija joka pelaa jenkeissä)
Notkean Rotan menossa kotiinsa.
Olli Lindholm lauantaina Tampereen Lielahden Gigantissa :D
Jethro Rostedt, on jo pari kuukautta aikaa, Puuvilla-ostarin avajaisissa juontajana.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:49"]Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä.
[/quote]
Entä kadonnut yhdysviiva, onko sitä näkynyt? Saatana suomalaiset OPPIKAA jo... kaksi vokaalia peräkkäin (ala-aste)
-> yhdysviiva,
konsonantti ja vokaali peräkkäin (yläaste)
-> ei yhdysviivaa.
Jos kaveria ei lasketa nyt tähän niin Janne Virtanen treen sokkarilla
Salattujen elämien yksi niistä nuorista,stubb,Ben zysckovich ja jungner tulee ainakin mieleen viikonlopulta