Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Mä näin tänään Mikael Konttisen. Oli yhdessä Lappeenrannan kauppakeskuksessa laulamassa naistenpäivän kunniaksi. :-)
Kommentit (165)
Jonkun Toisenlaiset frendit-sarjasta.
Viimesin oli varmaan Bull Mentula Pirkkalan ABC:llä... Nään tosi harvoin ketään oikeita julkkiksia vaikka asunkin Tampereella. Kuljen varmaan silmät kiinni. Haluaisin nähdä Jonne Aaronin. :-)
Jukka Rintala avasi minulle oven. Erittäin tyylikäs mies!
Näin Jaakko Selinin Porvoon S-Marketissa ostamassa tippaleipiä vähän ennen vappua.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 07:01"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:49"]Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä.
[/quote]
Entä kadonnut yhdysviiva, onko sitä näkynyt? Saatana suomalaiset OPPIKAA jo... kaksi vokaalia peräkkäin (ala-aste)
-> yhdysviiva,
konsonantti ja vokaali peräkkäin (yläaste)
-> ei yhdysviivaa.
[/quote]
Onko Ä mielestäsi konsonantti?
Summerin/uuden päivän Joes Riksun matkakeskuksessa
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 18:36"]
Jarkko Nyman (Salkkareiden Sebastian) istui pari päivää sitten viereeni metrossa.
[/quote]
Aaw, mun unelmien mies <3
Onko Björn Wahlroos julkkis? Hänet olen tainnut viimeksi nähdä.
Sipe Santapukki Lahden Möysän essolla meidän viereisessä pöydässä, pari kuukautta sitten. Sipen kaveri oli syömässä ja Sipe jotain sen kanssa siinä jutteli.
Joskus huoltsikan vessas eva wahlströmin olin unohtanu lukita vessakopin oven.. Anne kanki kukkohovin sokkarilla (ttk;ssa oli melkein yhtä jäykkä kuin kaikkonen)
Niin ja lauri tähkän veromodassa :Dd
Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:49"]Niko Nousiasen Jumbossa tuoteesittelijänä.
[/quote]
On niillä Nousiaisilla glamoröösi elämä. :D
Jukka Pojan eilen Hansassa. Vahingossa osuin paikalle kun se siellä jotain hetkutti. Tarjolla oli myös ilmaista jätskiä. Joku mainosjuttu oli, hukkaan meni sikäli, että en tiedä mitä siellä mainostettiin. Edes jätskin merkkiä en muista.
Petteri Summasen pari vkoa sitten Turussa keskustassa käveli, ja peilaili itseään bussin ikkunasta.
Mike Monroen Turun keskustassa käppäilemässä. Sitä ennen Juhana Helmenkalastajan viiksineen, hänkin Turun keskustassa. Oli kova kiire jonnekin, juoksuaskeliakin otti mittatilauspuku päällä :)
Salkkareiden Lasse Sievisen! Pyöri ympyrää Helsingin Forumissa:D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 19:06"]Jenni Vartiaisen keikalla Turun venuksessa. Jenni seisoi pöydällä mun edessä ja anoti kosketella itseään ja minä koskettelin...Ihana nainen. [/quote] Hyi mikä huora
[/quote]
Kirjoittaja on varmaan joku näistä eturivin jätkistä: