Mitä nykyajan sisustustrendejä et ymmärrä?
Mitä nykyajan sisustustrendejä et ymmärrä? En tarkoita nyt varsinaisesti mitään värejä, koska niitä on aina helppo tuoda lisää tai poistaa, vaa jotain vähän pysyvämpiä.
Mä en ymmärrä tätä, että miksi keittiö ei saa näyttää keittiöltä, vaan pitää näyttää siltä, että olisi vaatekaapit keittiössä.
Meillä on aina keittiön tasot täysin tyhjät kahvinkeitintä lukuunottamatta, joten en tarvitse mitään aamiaiskaappeja tai vaatekaappeja keittiööni. Keittiö saa mun mielestä näyttää keittiöltä. Rakennamme nyt uutta taloa ja astianpesukoneen haluan integroituna, mutta muuten mun mielestä keittiö saa ihan näyttää keittiöltä. Mainittakoon vielä, että olen hyvin minimalistisen ja pelkistetyn tyylin ystävä kyllä noin muuten.
Kommentit (1433)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi jotkut vaihtavat sisustusta säännöllisesti, sisustavat siis aina jonkun trendin mukaan. Ilmeisesti heillä ei ole omaa makua?
Huono itseluottamus. Pakko olla aina trendien aallonharjalla ja sitten kuvataan kaikki someen ja luullaan, että kaikki ovat kateellisia.
Boho ja kaikenlainen minimalismi ovat inhokkilistani kärkipäässä:D Tykkään siitä että on paljon lämpimiä värejä ja esimerkiksi tummaa puuta sekä paljon yksityiskohtia, esimerkiksi koristelistat ovat ihania. Ja suuret ruutuikkunat.
Mustat pelkistetyt modernit talot. Näyttää ihan ulkohuusseilta isommassa koossa.
Mun unelmien keittiö olisi valkoinen ja täysin vetimetön, jossa olisi tumma kivitaso. Integroitu mikro ja astianpesukone, mutta muuten saisi kyllä olla ihan normaali keittiö. Keittiö siis saa olla ihan rehellisesti keittiö. Haluaisin tupakeittiön, eli samaa tilaa olkkarin kanssa. Sisustus sellainen modernin ja romanttisen välimaasto.
Vierailija kirjoitti:
Mun unelmien keittiö olisi valkoinen ja täysin vetimetön, jossa olisi tumma kivitaso. Integroitu mikro ja astianpesukone, mutta muuten saisi kyllä olla ihan normaali keittiö. Keittiö siis saa olla ihan rehellisesti keittiö. Haluaisin tupakeittiön, eli samaa tilaa olkkarin kanssa. Sisustus sellainen modernin ja romanttisen välimaasto.
Miksi sinne pitää sotkea sitten olkkari samaan jos se tykkäät että olisi ihan rehellisesti keittiö?
Toi vaatekaapit keittiössä-lookki on mielestäni seurausta tälle keittiö olkkarin seinällä-trendille, kun halutaan keittiö pois silmistä mutta ei jostain syystä haluta väliseiniä.
Kaikenlainen epäkäytännöllisyys ja rumat ratkaisut vain sen vuoksi, että pitää luoda uusia trendejä.
Nykyisessä asunnossani on liian pieni kylpyhuone ja pieni keittokomero, jossa ei ole laskutilaa ja vielä parvekkeen ovi on laitettu hankaloittamaan sisustusta. Huoneet ovat sitten turhankin suuria. Panostaisin itse kylpyhuoneen ja keittiön toimivuuteen.
Kyllä se on tuo boho-oksetus, tavallaan se on uusi versio siitä yhtä oksettavasta maalaisromanttisesta ilmeestä.
Siinä on kyllä semmoinen kaksikko että laatta lentää jopa tälläkin sisustusarkkitehdillä.
Skandinaavinen VALKOINEN sisustus. Siis kuka hemmetti haluaa kämppänsä näyttävän sairaalan odotushuoneelta? Eihän me edes kuuluta Skandinaviaan kuin käsivarren osalta!
Lähes kaikki ns. palkitut sisustukset täynnä jotain pikku krääsää joka tasolla .
Missä toimivuus ja siivouksen helppous yms..
Vierailija kirjoitti:
Aamiaiskaappi on turha. Ne ovet on oltava aina auki, koska niitä tavaroita siellä käytetään niin usein. Aamiaiskaappi pitää olla ns siisti ja sisustettu, eli mitään epämäärisiä muropaketti röykkiöitä siellä ei voi pitää. Olisin halunnut enemmän aivan tavallista kaappitilaa. Mä haluan keittiöön laskutilaa enemmän.
Nykyajan persaukiset rakentajat jättää takan pois, koska takka on liian kallis. Sitten sitä perustellaan "no q ei me käytetä".
Me tarvittiin takkaa varalämpönä ihan oikeasti vuosi sitten. Olis talo jäätynyt ilman takkaa. Onneksi vika korjaantui päivässä. Kyseessä Pirkkalassa 2018 rakennettu talo.
Saako kysyä, paljonko maksoitte talosta? Terveisin myös Pirkkalassa asuva, tosin vanhemmassa rivarissa :D
Vierailija kirjoitti:
Järjetön määrä viherkasveja
Ei tämä ole sisustustrendi vaan harrastus! 😄
Industrial tyyli kun se toteutetaan päälle liimattuna tavalliseen asuntoon. Se tyyli sopii kyllä upeasti tiloihin jotka on aidosti edes jonkin verran teollisia.
Mun ääni taitaa myös mennä boholle... Ja tässä vain sille versiolle, jossa kaikki on (luonnon)valkoista ja vaaleaa beigeä. Ei ole mitään mihin silmä tarttuisi, kaikki samaa kaurapuuroa, liian runsasta, liian pörheää, liikaa tavaraa, liikaa kaikkea. Ja anteeksi nyt vaan, mutta ihan aina myös erittäin teennäistä, epäaitoa, just sen näköistä, että kaikki on raahattu kerralla kotiin. Ja kun kyllästyminen iskee, kaikki lähtee samalla oven avauksella pihalle.
Ja tämän sanoo itsekin melko runsaasta sisustuksesta pitävä. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamiaiskaappi on turha. Ne ovet on oltava aina auki, koska niitä tavaroita siellä käytetään niin usein. Aamiaiskaappi pitää olla ns siisti ja sisustettu, eli mitään epämäärisiä muropaketti röykkiöitä siellä ei voi pitää. Olisin halunnut enemmän aivan tavallista kaappitilaa. Mä haluan keittiöön laskutilaa enemmän.
Nykyajan persaukiset rakentajat jättää takan pois, koska takka on liian kallis. Sitten sitä perustellaan "no q ei me käytetä".
Me tarvittiin takkaa varalämpönä ihan oikeasti vuosi sitten. Olis talo jäätynyt ilman takkaa. Onneksi vika korjaantui päivässä. Kyseessä Pirkkalassa 2018 rakennettu talo.
Saako kysyä, paljonko maksoitte talosta? Terveisin myös Pirkkalassa asuva, tosin vanhemmassa rivarissa :D
Rakennusprojekti taisi maksaa tontteineen 450k. 134m2 talo. Sievitalon omamalli.
Sellainen teddykankainen nojatuoli, joka on nyt "kaikilla". Näyttää kuin tuoli olisi päällystetty nyljetyllä pehmolelulla.
Vierailija kirjoitti:
Aamupalakaappi. Meille itseasiassa siis tuli sellainen, mutta kesällä me poistettiin siitä ovet kokonaan. Epäkäytännöllinen mun mielestä.
Oikeasti on epäkäytännöllinen, ja jotenkin ruma isoine ovineen.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen teddykankainen nojatuoli, joka on nyt "kaikilla". Näyttää kuin tuoli olisi päällystetty nyljetyllä pehmolelulla.
Näyttää pölyiseltä ja nuhjuiselta.
Vierailija kirjoitti:
Skandinaavinen VALKOINEN sisustus. Siis kuka hemmetti haluaa kämppänsä näyttävän sairaalan odotushuoneelta? Eihän me edes kuuluta Skandinaviaan kuin käsivarren osalta!
Nyt kysyttiinkin nykyajan trendeistä.
En ymmärrä, miksi jotkut vaihtavat sisustusta säännöllisesti, sisustavat siis aina jonkun trendin mukaan. Ilmeisesti heillä ei ole omaa makua?