Nainen röhnöttää rapulassa ja katsoo Sählyn MM-finaalia.
Kommentit (41)
Nyt kiroilee, kun etukulmasta menee sisään. Toka maalissa yritti valkopestä Eskelisen selkeää munaamista.
Käännä hänet kontilleen kasvot kohti telkkaria ja laita takaa päin.
Näet samalla itsekin, kun Ruotsi löylyttää Suomea.
"Minä ainakin katson kun Suomi voittaa" uhosi jo eilen pikkujouluista päissään tultuaan. Olipa kiva yhteinen viikonloppu. Nyt kun Suomi on häviöllä mököttää ja on aggressiivisen näköinen.
Sipsejä on pitkin lattia. Saa kyllä itse siivota tiistaina kunhan viikonlopustaan selviää.
Sanoi Ruotsalaisia kusipää-ämmiksi. Missä on se tuttu, hellä ja äidillinen nainen?
Meillä on tätä varten 2 televisiota. Toinen olkkarista toinen makuuhuoneessa. Katsomme usein eri ohjelmia. En kestänyt ukon kanavien räpläämistä.
Tukkisiko muijasi Suomen maalin, jos menisi sen eteen pötköttämään?
Pelottaa jo erätauko, että mitä tapahtuu, kun käy ihan kierroksilla. Täytyy kai turvakodille lähteä, vaikka on pakkastakin.
Nyt on erätauko, joten voitte vaihtaa asentoa.
Vierailija kirjoitti:
Tod.näk. olisi päissäänkin torjunut tuon Ruotsin kolmannen.
Vierailija kirjoitti:
Emmä uskalla ees puhua sille nyt.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on tätä varten 2 televisiota. Toinen olkkarista toinen makuuhuoneessa. Katsomme usein eri ohjelmia. En kestänyt ukon kanavien räpläämistä.
Mä taas en kestä nyt mun naisen aggressiivisuutta. Olen kodissani turvattomassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mahtuisi veskan kypärä päähän, kun naama on niin turvoksissa usean päivän juomisesta ja sipseistä.
Tässä näkee, että miehet ottaa tilanteen huumorilla. Sama skenaario toisin päin, niin täällä olisi jo ollut sata naista miehen lynkkaamassa perheenrikkojana.
Meni ulos röökille. Toivottavasti vähän rauhoittuu. Lapset on onneksi mummolassa äidin pikkujoulu viikonlopun ajan.
Miksei naisten pelissä ole mieskommentaattoria, vaikka nykyään jokaiseen miestenkin peliin pitää väkisin tukkia yksi naiskommentaattori?
Koska tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Oliskin ollut seksiä, mutta on ollut humalssa jo pe lähtien. Pe ja la riekkunut aamuyöhön pikkujouluissaan. Yksin olen soijalatteja kotona riipinyt ja siivonnut jälkiään.
Eipä kiinnosta lespotyttöjen palloilut.
Jätä se emakko!