Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisyys alkaa hajottaa päätä, mitä teen

Vierailija
05.12.2021 |

Vaikka yleisesti viihdyn paljon yksin ja omissa oloissa niin olen alkanut tuntea yksinäisyyden tunnetta yhä enemmän. Olen ollut sinkku yli 4 vuotta ja mieleeni on tullut pelko jäänkö lopullisesti yksin. Olen välillä käynyt treffeillä mutta mitään pitempiaikaista suhdetta ei ole syntynyt. Paitsi seksisuhde, joka ei ole minulle hyväksi pitemmän päälle. Mutta toisen ihmisen kaipaus on niin suuri että haluan läheisyyttä vaikka se ei olisikaan tervettä. Ystävilläni on puolisot ja perheet, joten näemme harvoin. Osa suhteista on tuoreita, ja vaikka olen heidän puolesta onnellinen, voin sanoa että on hyvin vaikeaa katsoa vierestä sitä rakkauskuplaa missä toiset elävät. Nykyisin märehdin yhä enemmän näitä asioita mielessäni vaikka tiedän ettei se ole minulle hyväksi. En enää tiedä miten helpottaa omaa oloa kun se on pahimmillaan jolloin vaan lamaannun, synkistelee ja itken. Pelottaa että pää hajoaa tai että meen vaan syvemmälle tähän p.. aan. Haluis vaan käpertyä peiton alle. Miten pääsen yksinäisyyden tunteen yli?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä alistu. Et ole ainoa yksinäinen. Eikä se parisuhde aina onnaa kenelläkään. Peiton alla asiat eivät etene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä