Kirouksen langettamnen
Te noituutta harjoittavat ja valtaa omaavat ihmiset. Neuvokaa ja auttakaa minua. Minulta huijasi rahaa afrikkalainen mies, joka katkaisi yhteyden saatuaan rahat. Summa ei ollut iso, mutta otettuani häneen yhteyttä sähköpostitse, hän haukkui minua miten kauheimmin ja uhkaili, En kaipaa jälkiviisautta enää vaan se, että hän saisi tuntea nyt itse miltä tuntuu kun tulee petetyksi ja ettei hän enää pettäisi muita.
Kommentit (26)
En osaa tehdä kirouksia. Kokeile voodoota.
Kannattiko olla ennakkoluuloton ja "värisokea"?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:21"]
Pääsiäinen lähenee.
[/quote]
noidat liikkuu.
Jatkossa vaan asiallisia vastauksia, kiitos. Ei jälkiviisautta
Hän on itse kironnut jo itsensä. Joten älä vaivaudu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:27"]
Hän on itse kironnut jo itsensä. Joten älä vaivaudu.
[/quote]
NIIN OLET!
Anna rahaa siihen afrikan ehkäisyohjelmaan. Ne kuulemma levittää aidsia niiden ilmaisten kortsujen mukana. Olen kuullut tämän afrikkalaiselta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:21"]
Pääsiäinen lähenee.
[/quote]
Ja pääsiäis ämmit.
noidat liikkuu.
[/quote]
Ehkä olen tosikko, mutta tässä oma mielipiteeni. Kannattaa olla laittamatta rahaa tuntemattomille nettituttavuuksille. En laittaisi edes Suomessa asuvalle, saati että jonnekin Afrikkaan. Ja noituuteen liittyvistä asioista kannattaa pysyä kaukana. Sellaisissa nimittäin saattaa pää pahasti seota, ellei ole jo valmiiksi sekaisin.
Kiroukset ei oo mikään leikin asia :/ pahimmassa tapauksessa se voi kääntyä sua vastaan. Jos nyt kuitenkin jotain päätät tehdä, rituaali kannattaa suorittaa täydenkuun aikana. Tämä siksi, että olet aloittelija (?) ja uudenkuun aikana on liikaa mustaa energiaa liikkeellä. Täydenkuunrituaaleissa on pienempi riski mokata peruuttamattomasti.
Onneksi summa ei ollut suuri, enkä siihen kaadu, mutta toivoisin vaan, että ne rahat tai mihin hän ne tulee käyttämään palavat hänen taskuissaan. Olet oikeassa siinä, ettei olisi pitänyt laittaa, mutta tehty mikä tehty.
Millainen tämä täydenkuun aikana tehtävä kirous on ? Tiedän siis henkilön nimen, syntymävuoden ja kotimaan.
Jösses!