Kirouksen langettamnen
Te noituutta harjoittavat ja valtaa omaavat ihmiset. Neuvokaa ja auttakaa minua. Minulta huijasi rahaa afrikkalainen mies, joka katkaisi yhteyden saatuaan rahat. Summa ei ollut iso, mutta otettuani häneen yhteyttä sähköpostitse, hän haukkui minua miten kauheimmin ja uhkaili, En kaipaa jälkiviisautta enää vaan se, että hän saisi tuntea nyt itse miltä tuntuu kun tulee petetyksi ja ettei hän enää pettäisi muita.
Kommentit (26)
Niin, neuvoisin sinua olemaan ottamatta yhteyttä häneen. Koska haukkuu ja uhkailee, saa sinut huolestuneeksi ja miettimään tällaisia. Yritä unohtaa ja ota tämä ns. elämän oppirahoina. Kun selkeästi et saa rahojasi takaisin ikinä. Jos summa on pieni, niin olet itse asiassa jopa onnekas. Viime aikoina on lehdissä ollut näitä juttuja, että nainen on laittanut noille nettirakkauksille kymmeniä tuhansia euroja, ottaneet lainaa, jopa myyneet asuntonsakin.
Ihan varmasti et ole ainoa, jota hän huijasi. Mutta uskon, että ennenpitkää tällainen toiminta kapsahtaa hänen omaan nilkkaansa. Varmasti tulee jäämään kiinni, ja silloin laki rankaisee tai karma muuten kostaa. Kaikkea hyvää, nyt on tulossa kevät. Nauti siitä!
t. vastaaja nro 19
Kiitos, tämä oli kauniisti sanottu. Uutta tässä asiassa on valitettavasti se, että olen mies ja nettituttuhuijarini oli myös mies. Mutta otan tästä oppirahat ja niinsanotusti teen kuin kissa ja nuolen omat haavani. Hyvää kevättä sinullekkin
Muuhun en vaivaudu sinulle vastaamaan muuta kuin tuohon puoluekannatukseen. Asun läänissä, jonka vaaliehdokkaat puolueesta riippumatta eivät tee eduskunnassa eikä kuntatasolla yhtään mitään, joten jätän äänestämättä. Perussuomalaisia äänestäisin sitten viimeisenä jos olisi pakko!!!
ompele musta voodoonukke millä pitkä cicceli.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:51"]
[quote author="Romanfin 1" time="08.03.2015 klo 12:17"]
Te noituutta harjoittavat ja valtaa omaavat ihmiset. Neuvokaa ja auttakaa minua. Minulta huijasi rahaa afrikkalainen mies, joka katkaisi yhteyden saatuaan rahat. Summa ei ollut iso, mutta otettuani häneen yhteyttä sähköpostitse, hän haukkui minua miten kauheimmin ja uhkaili, En kaipaa jälkiviisautta enää vaan se, että hän saisi tuntea nyt itse miltä tuntuu kun tulee petetyksi ja ettei hän enää pettäisi muita.
[/quote]
HAAHAHAHAHAHAHA!
1. Antaa huijata itseänsä!
2. Luulee vielä 2000-luvulla että jotain taikakeinja on olemassa!
Perussuomalaisten ääänestäjä ihan selvästi.
[/quote]
Kyllä noi 1 ja 2 väitteet sopii paremmin Alexander Stubbiin. MOT.
[quote author="Romanfin 1" time="08.03.2015 klo 12:17"]
[/quote]
HAAHAHAHAHAHAHA!
1. Antaa huijata itseänsä!
2. Luulee vielä 2000-luvulla että jotain taikakeinja on olemassa!
Perussuomalaisten ääänestäjä ihan selvästi.