Muistiko miehesi sinua mitenkään tänään naistenpäivänä?
Kommentit (110)
Sain päähieronnan hänen tekemänään ja saunassa kivan käsittelyn ;)
Sain punaisia ruusuja ison kimpun sekä ihanan todella runsaan aamiaisen sänkyyn :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:38"]Meillä toivotettiin vaan ohimennen hyvää naistenpäivää toisillemme (olemme naispari) mutta ei mitään lahjoja tai erityistä muistamista kummankaan puolelta tai odotuksia sellaisesta. Ihan turha koko naistenpäivä.
[/quote]
Siis onko kumppanisi suhteenne "mies" vai miksi vastasit tähän kyselyyn, jossa kysyttiin "muistiko MIEHESI sinua...."? Ihmeellistä, yleensä te lepakot raivostutte, jos lesboparin toisesta osapuolesta yritetään leipoa mies.
Ei todellakaan, naurettavia tuollaiset yleiset hömppäpäivät kuten naistenpäivä. Mieheni muistaa esim syntymäpäivän koska silloin tosiaan on jotain tapahtunut ja se on henkilökohtainen, ja molemmat muistamme yhteisiä vuosipäiviä.
Soitin exälle eikä vastannut puheluun tai soittanut takaisin. Olisin pyytänyt anteeksi kaikkia syntejäni ja kertonut, että olen vihdoin ymmärtänyt, miten mulkku olen ollut. En edes havittele häntä takaisin, ajattelin, että hänelle tulisi tuosta kenties hyvä mieli, kuten itsellenikin varmaan tulisi.
Ei muistanut. Haastanut vaan riitaa koko päivän. Itse soitin äidilleni ja parhaalle ystävälleni ja toivotin hyvää naistenpäivää.
Vei omasta aloitteesta minut eilen "naistenpäivän illalliselle" ja tänään aamulla juuri kun sain silmät auki, toivotti hyvää naistenpäivää ja halasi ja pussasi.
Minulle merkitsee että mies muistaisi minua kaikkina tällaisina päivinä, synttärit, ystävänpäivä jne. Haluaisin vain aamupalan sänkyyn ja kukkia, joita en ole vielä kertaakaan saanut usean vuoden seurustelun jälkeen. Vaikka muistutan asiasta edeltävinä päivinä että hei huomenna on sitten naistenpäivä niin ei, ei edes toivotuksia saa. Sitten kun olen taas harmistunut ettei minua muistettu, niin mies keksii ettei häntäkään muistettu miestenpäivänä ja on muka sitten niin harmissaan siitä. Ei siinä mitään, mutta huvittavaa kun mies ei itse välitä juhlapäivinä muistamisesta ja sitten kuitenkin tällaisissa tilanteissa ollaan niin loukkaantuneita ja käännetään minun syykseni koko tilanne:)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:03"]
En tiedä mitä ajattelisin. Olemme olleet yhdessä vasta 4 vuotta, mutta tämä vuosi on ollut ensimmäinen kun mieheni ei ole muistanut minua ystävänpäivänä tai nyt naistenpäivänä. Aiempina vuosina on tuonut kukkia lempiväreissäni, lahjakortteja lempikauppoihini ja aamiaisen sänkyyn tai vienyt minut syömään johonkin hienoon ravintolaan.
[/quote]
Voi luoja...
Onko teillä bimboilla mitää käsitystä siitä miksi naistenpäivää oikeasti vietetään?
Että on hieman tärkeämpiäkin asioita kuin teidän pakonomainen paapominen ja lahjominen.
ei muistanut, mua harmitti. olen ison perheen äiti ja äitienpäivä kyllä muistetaan, mutta naiseus ei ilmeisesti ole niin kova juttu.
Ei ole ainakaan tähän mennessä muistanut mitenkään. Heräsimme aamulla samasta sängystä, kuten tietysti joka aamu, mutta pian heräämisen jälkeen minä lähdin harrastamaan, ja kun tulin kotiin, mieheni lähti harrastamaan. Tämä on harvinaista, mutta tänään nämä menot menivät tällä tavalla ristiin.
Aiempina vuosina mieheni on muistanut vähintäänkin toivottaa minulle hyvää naistenpäivää, vaikka olisimme olleet esim. työmatkan takia jopa eri maissa. Usein naistenpäivääni on myös liittynyt kukkia tai pieni suklaarasia. En muistuttele päivästä koskaan, hän on ainakin aiemmin muistanut muutenkin. Niinpä minulle on pieni pettymys, jos hän ei tänä vuonna muista tai halua noteerata koko asiaa. Varsinaisesti muistamme toisiamme myös syntymäpäivinä ja jouluna. Lapsia meillä ei vielä ole, joten äitien- tai isänpäivää emme keskenämme vietä. Yritämme huomioida toisiamme myös arjen keskellä esim. käymällä ulkona syömässä ilman mitään "erityistä" syytä, ostamalla toisen lempikarkkeja tai tuomalla aamiaisen viikonloppuaamuna sänkyyn. Pieni muistaminen siis kuuluu parisuhteemme sisäiseen kulttuuriin.
Minulla oli muutama vuosi sitten serbialaislähtöinen työkaveri, joka on tosin asunut Suomessa jo 20 vuotta, saanut kansalaisuuden ja puhuu hyvin suomea. Usein hänen kanssaan vertailimme merkkipäivien ja erilaisten juhlien viettotapoja eri maissa. Hän esim. tarvitsi tietoa, miten Suomessa on tapana muistaa peruskoulusta pääsevää lastaan. Onko vanhemmilla tapana mennä koululle, antaa kukkia, kuinka paljon jne. Hän myös ihmetteli, miksi naistenpäivä on suomalaisista niin pieni juttu, ikään kuin turha ja vähäpätöinen, jota ei juhlita mitenkään.
ÄMMÄT loisii miesten lompakolla ihan koko vuoden, miksi pitäisi lahjoa vielä lisää?
Ei. Viime vuonna sain kukkia. Tänäänkin tiesi mikä päivä on, muttei kiinnosta...
Sain kimpun reilun kaupan valkoisia ruusuja 10 kpl, olin todella yllättynyt, eka kerta kun noteerasi Naistenpäivän.
Minulla ei ole miestä, mutta eksäni joka on myös kahden tyttäreni isä, muisti. Asuu ulkomailla työnsä vuoksi, oli tilannut meille kukkalähetyksen. Ehkä se oli enemmän tarkoitettu noille meidän pikkuneideille, mutta kyllä se minuakin piristi. :)
Mua ei yhtään haittaa jos joku saa ruusuja tai suklaata naistenpäivänä, mutta musta tuntuu, että monelle tämän päivän merkitys on vähän hämärtynyt. Tai ehkä sitten itse näen tämän nurin kurisesti. Näen naistenpäivän tasa-arvosta ja naisten oikeuksista muistuttavana ja niitä juhlivana ja kunnioittavana päivänä, en niinkään "suklaata, kukkia ja hemmottelua mulle" -päivänä. Tuollaiset henkilökohtaiset muistamiset kuuluvat mun mielestä enemmän synttäreiksi ja jouluksi jne. Mutta tosiaan, jokainen tavallaan!
No ei muistanut. Vaikka minäkin pari kertaa tällä viikolla sanoin että: "Ai niin, sunnuntaina on muuten naistenpäivä." Tänään sitten sanoin siitä kans, ja hän vastasi: "Mutta saithan sä eilen huomiota.. koko päivä makoiltiin sohvalla.. Eikö se nyt riitä. " Hänellä oli siis krapula ja sen takia tuli vietettyä sohvapäivä, ja hän pelasi eilen vain jonkun tunnin, että se oli sitten sitä minun huomioimista.
Minä sain aamiaisen sänkyyn. Karkkia, suklaata, niskahierontaa, hyväilyjä hellyyttä ja suukkoja, hyvää seksiä, päättää päivän tekemiset, leffan kainalossa.. ja illalla lisää hyväilyjä ja seksiä. :) Oli ihanaa!