Te pienitissiset naiset
Oletteko kateellisia naisille, joilla on muotoja?
Kommentit (97)
Tissimiehet ovat pervoja, isotissiset ovat bimboja.
Typeriä valheita, mille ei ole totuuspohjaa.
Keskustelkaa, mutta älkää jauhako typeryyksiä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:18"]Mitä ne roikkutissit täällä mussuttaa, että isot ovat aina miehestä paremmat? Ei ole. Itselläni on kokemusta pienistä tisseistä sekä isoista E-kupin silikonirinnoistani ja voin kertoa, että mitään yhtä miestyyppiä ei asian suhteen ole. Riippuu täysin miehestä. Kaikkia miehiä ei edes kiinnosta rinnat vaan ovat peppumiehiä. Turhaan täällä vänisette ja intätte päähänpinttymiänne. Jopa miehet ovat omat mielipiteet omaavia yksilöitä. Tissimiehet kyllä ovat huomattavasti peppumiehiä pervompia, mutta se ei välttämättä ole parisuhteen kannalta hyvä asia.
[/quote]
Peppumiehet on homoja
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:41"]Tissimiehet ovat pervoja, isotissiset ovat bimboja.
Typeriä valheita, mille ei ole totuuspohjaa.
Keskustelkaa, mutta älkää jauhako typeryyksiä.
[/quote]
Joo. Samaan kategoriaan menee että pikkutissiset näyttävät miehiltä. Tai että pienirintaisista naisista pitävät miehet ovat piilohomoja ja/tai pedareita.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
En oo, miks oisin?:D 70A ei tarkota sitä ettei mulla ois muotoja, hyvä pylly ja kapee vyötärö;) sitäpaitsi eipä oo tissit tiellä urheillessa ja monet vaatteet nättejä päällä kun ei tarvii pelätä että heruttaa liikaa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
[/quote]
Mulla tuo kuppikoko ja bmi 21...
En ole :) viihdyn näissä pienissä. Ne ei roiku on ryhdissä helppo urheilla niiden kanssa ja istuu kaikenlaisten paitojen kanssa hyvin :) mieskin tyytyväinen. Voisin ottaa silikonit mutta vasta synnytysten jälkeen jos tarve vaatii
Mulla roikkuu vaikka onkin pienet.
Kyllä olen kateellinen. Ihailen naisen näköisiä naisia; kapea vyötärö, leveä lantio ja kokonaisuuteen sopivat rinnat. Harmittaa myös puhe siitä, kuinka penet rinnat näyttävät hyvältä pienen ja siron naisen vartalossa. Itse kun olen lyhyt, mutten pieni tai siro vaan roteva. Vyötärö on tasapaksu ja lantio hartioita kapeampi. Tilannetta helpottaisi hyvänkokoiset rinnat, mutta ne taas sitten ovat pienet eivätkä edes kauniin pyöreät.
Huoh. Yritän kuitenkin ajatella, että onneksi olen terve.
Minulla oli isot rinnat raskauden aikana ja imettäessä enkä viihtynyt ollenkaan. Oli kiva palata takaisin omaan kokoon. Tiedän ettei mun varustus ole miesten mieleen mutta tuntuu hyvältä olla omassa kehossa, en mitään muuttaisi vain ulkonäön takia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
[/quote]
En muuten edes ole :D sä taas oot laiha muodoton riuku
Joskus peruskouluikäisenä oli kateellinen, mutta sitten huomasin, että näähän sopii tähän mun pieneen ja siroon vartaloon ihan tosi hyvin. Näyttäisin varmaan melkoiselta tynnyriltä isoilla rinnoilla, koska olen muuten kovin pienikokoinen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
[/quote]
[/quote]
No ootpas läski. Ja mistäs sä päättelit mun olevan laiha ja muodoton? En vissiin mittojani ole sulle ilmoitellut? Tyhmäkin vielä olet.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
[/quote]
[/quote]
No ootpas läski. Ja mistäs sä päättelit mun olevan laiha ja muodoton? En vissiin mittojani ole sulle ilmoitellut? Tyhmäkin vielä olet.
[/quote]
Hah enhän ole, haluatko kuvan?! Sulla niitä henkisiä ongelmia on, joka ketjussa aina mollaamassa muita. Ymmärrän kyllä koska sulla on niin paska ja huono elämä. Vitun lauta.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:48"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
[/quote]
Läski.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hah enhän ole, haluatko kuvan?! Sulla niitä henkisiä ongelmia on, joka ketjussa aina mollaamassa muita. Ymmärrän kyllä koska sulla on niin paska ja huono elämä. Vitun lauta.
[/quote]
Hahaha!!! :D Läski, läski, läski!!!!
Ennen olin.
Sitten tajusin sen tosiasian, että rinnat ovat vain yksi pieni osa kokonaisuutta. Ihminen voi olla susiruma isoilla tisseillä, samaten voi olla isot rinnat, mutta muu kroppa on muodoton (suorahko lantio, litteä takamus).
Itse olen hyvännäköinen ja rasva kertyy enemmän takapuoleen, joten se sitten kerää miesten katseet. Rinnat ovat A-B, mutta ihan oikeasti: sillä ei ole mitään merkitystä. Olen upea niin monella muulla tavalla, etten tarvitse isoja rintoja siihen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:18"]Mitä ne roikkutissit täällä mussuttaa, että isot ovat aina miehestä paremmat? Ei ole. Itselläni on kokemusta pienistä tisseistä sekä isoista E-kupin silikonirinnoistani ja voin kertoa, että mitään yhtä miestyyppiä ei asian suhteen ole. Riippuu täysin miehestä. Kaikkia miehiä ei edes kiinnosta rinnat vaan ovat peppumiehiä. Turhaan täällä vänisette ja intätte päähänpinttymiänne. Jopa miehet ovat omat mielipiteet omaavia yksilöitä. Tissimiehet kyllä ovat huomattavasti peppumiehiä pervompia, mutta se ei välttämättä ole parisuhteen kannalta hyvä asia.
[/quote]
Mulla isot rinnat ja eivät roiku. Älä yleistä kateuksissasi