Te pienitissiset naiset
Oletteko kateellisia naisille, joilla on muotoja?
Kommentit (97)
Ei oo oikein tasapainoisen näköistä jos tissit ylipaksut ja pebaa ei nimeksikään. Täällä ceecupin tyytyväinen omistaja.
OMG MITÄ PINNALLISIA PIKKUSIELUJA ! Jos se vaivaa mietä että onko jollakin isot rinnat tai mulkku niin "hyvää yötä ja huomenta + Kiitos & anteeksi " tulee vaikea loppu elämä jos nämä aiheuttaa päänpatteja !
Yläasteella olin, kun kaikki olivat hoikkia. Nyt olen huomannut, ettei ikäluokassani kapea vyötärö, pyöreä pylly ja kiinteät käsivarret ole mikään itsestäänselvyys. Pitää olla tyytyväinen siitä, mitä on saanut. Isot rinnat myös roikkuvat vanhemmiten, ovat tiellä urheilussa ja aiheuttavat selkävaivoja. Jos jotain muuttaisin itsessäni, se ei olisi rinnat vaan toivoisin pidempiä sääriä ja paksumpaa tukkaa. Rintoihini olen tyytyväinen
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:35"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:33"]
Sinä pienimunainen mies. Oletko kateellinen isokyrpäisille miehille?
[/quote]
En ole mies :DD
[/quote]
Kyllä olet.
Olen kateellinen. Kaipaan raskaus- ja imetysajan muotojani, nyt on taas entisenlaiset pienet rinnat. Kokoni on jotain 70B eli ei nyt ihan minimaaliset, mutta ilman liivejä näytän ihan laudalta.
En ole. Kroppa on hoikka ja siro, ei tähän mitään meloneja mahtuisikaan vaan aa-kuppi on juuri sopiva. Eipähän ala roikkumaan vanhemmiten. Kaikkea ei voi saada ja kiva vaan että ihmisiä on erilaisia.
Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
En, olen ennemmin treenattu ja pienitissinen kuin pyöreämpi ja isorintainen. Nyt olen raskaana ja nää mollukat vaan ärsyttää. B- kuppi normioloissa riittää mainiosti mulle
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"]Olen. Kateellinen ja katkera. Olkaa onnellisia naiset joilla on oikeesti TISSIT.
[/quote]
Niin olenkin. T.80D
Olen kyllä hiukan kateellinen ajoittain, välillä taas ihan tyytyväinen.
En ole kade. Päinvastoin olen tytyväinen A tisseihini, niillä on onnistuneesti imetetty kolme lasta, ne eivät haittaa hölskymisellään liikkumistani, aiheuta painollaan minulle niskaongelmia eivätkä ole huomioita viemässä ensimmäisenä, kun juttelen jollekulle.
Ainakin tiedän että mies rakastaa minua ihan näillä muodoillani.
Olen suuririntainen nainen (70G) ja todella kateellinen siroille pienipovisille naisille
En. Joskus olinkin, mutta olen hoikkuusfriikki. Pienet rinnat kuuluvat siroon vartalooni. Olen iloinen että rinnat eivät roiku, varmaan ikinä. Olenhan jo 43. Ne ovat yhä nuoren tytön rinnat :) Olen myös muuten kurvikas ja naisellinen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:48"]En. Joskus olinkin, mutta olen hoikkuusfriikki. Pienet rinnat kuuluvat siroon vartalooni. Olen iloinen että rinnat eivät roiku, varmaan ikinä. Olenhan jo 43. Ne ovat yhä nuoren tytön rinnat :) Olen myös muuten kurvikas ja naisellinen.
[/quote]
Mulla siis 70C (joskus harvoin75B)
Sivukommenttina. Hoikalla voi olla isot rinnat. Itse 170/54 ja 70F.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:53"]Sivukommenttina. Hoikalla voi olla isot rinnat. Itse 170/54 ja 70F.
[/quote]
Voi olla joo, mutta kaikki eivät sellaisia kaipaa. Musta se olisi rasittavaa liikkuessa ja muutama isorintainen kaveri valittaa että moni liikuntalaji suorastaan sattuu, vaikka kuinka niitä tissejä toppaisi. Eräs on menossa pienennysleikkaukseen juuri tästä syystä.
Minä olen kateellinen pienitissisille, mutta kaikki tissit ivat nättejä. T. 70J
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:53"]Sivukommenttina. Hoikalla voi olla isot rinnat. Itse 170/54 ja 70F.
[/quote]
Voi, mutta sopusuhtaisuus on tavallisempaa ja moni haluaa olla sopusuhtainen. Moni taas tykkää isommista rinnoistaan. Ollaan kaikki tyytyväisiä:)
ettekö oikeesti keksi muuta positiiivista pienistä tisseistä kun että ne ei ala roikkua?
En tod. Ei pienet tissit tarkoita sitä, ettei ole muotoja. Mulla on pylly ja vyötärö, olen sopusuhtainen. Ylä- ja alapää samaa paria. Sitäpaitsi mm. Seksikkyys on korvien välissä ja katseessa, ei missään mahtitisseissä.