Sinä ihmisenä saat 100% sitä itsellesi mitä sinä työnnät ulos muille
Niin tämä universumi toimii. Jos sinä trollailet täällä palstalla päivät ja huutelet hävyttömyyksiä ja ties mitä, niin sinulla ei ole oikeutta valittaa omaa huonoa oloasi koska sinä olet itse sen itsellesi aiheuttanut. Niin se vaan yksinkertaisesti menee.
Sama oikeastaan on sillä minkälaisia ihmisiä valitsee ympärilleen. Sekin on täysin oma valinta. Kukaan ei pakota olemaan esim täällä 07.00-23.00 jos tämä palsta aiheuttaa huonoa oloa.
Kyllä te itsekin sen tiedostatte. Trollilla on aina oma elämä ihan pitkin vidduja.
Teidän täytyy osata nostaa oma energia kaiken sen yläpuolelle, sen jälkeen sitä ei ole olemassakaan. Koska nyt te toimitte ihan eri taajuudelta itse.
Kommentit (11)
Silloinhan ilon lähettiläs-ap saisi vain ilon kommentteja. Kuitenkin hän saa trololl-areijan kimppuunsa.
Tasapainoinen itsensä kanssa sinut oleva ihminen ei trollaile
looool imekää kusista pippeliä mammat. feminismi oli virhe.
Kiitos kannustavista voimasanoista tälle päivälle. Tuo sinun olisi pitänyt lukea jumalanpalveluksessa kirkossa.
Vierailija kirjoitti:
looool imekää kusista pippeliä mammat. feminismi oli virhe.
Niin olen ajatellut tehdä, mutta ei tänään.
Ilkeily on tään palstan tunnusmerkki!
Annoin kerjääjälle kadulla 2 euroa, koska hän oli niin kaunis. Se tuli pian vastaan parkkipaikalla uudehkolla citymaasturillaan. Tuli paha mieli - näytin keskaria - tuli hyvä mieli.
Jep