Kuinka monta kertaa olet saanut seksiä tänä vuonna?
Minä 13 kertaa ja sekin aikamoisen väännön ansiosta. N35
Kommentit (73)
Varmaan 1-3 kertaa?:D
Miestä ei haluta, itseäni kyllä :(
En oo laskenu. Olisko 20-30 kertaa...
Haa, mulla on myös kalenterissa merkinnät ihan mielenkiinnosta. Tulos oli 11 kertaa ja kolmena kertana niistä olen saanut orkun, mies joka ikinen kerta. Onneksi on omat sormet, ilman niitä ei paljon naurattaisi. Aloitteen olen tehnyt tuosta määrästä varmasti kymmenessä tapauksessa ja yrittänyt tehdä aloitetta ainakin noin 30 kertaa onnistuneiden lisäksi. Eli aika vääntöä täälläkin. N40 :-/
Mun miestä kyllä fyysisesti haluttaa, mikä on helppo havaita, mutta sillä on henkisiä esteitä heittäytyä seksiin. Olen se, joka on aiemmin ollut passiivinen ja muututtuani aktiiviseksi mies alkoi venkoilla. Toisaalta olen saanut aktiivisuudesta myös hyvää palautetta (mies on taas alkanut edes vähän pitää mua haluttavana, joten pitäisi vain olla kai kärsivällisempi. Ja jos seksi oli 10v täysin miehen vastuulla, en saisi kai valittaa, kun en nyt jatkuvasti pakkeja saa. Ap
Eipä ole tullut laskettua, mutta n 25. N49
Kerran. Sinkkuna tässä mennään, "jee".
Vaikka olenkin kirjanpitäjä, en laske kuitenkaan panokertoja:)
0, koska mulla vulvodynia ja miestäkään ei innosta kun ei halua satuttaa
N. 5-6 kertaa viikossa, niin paljonko se tekee. Joskus enempi/useamman kerran päivässä.
Parikymmentä kertaa. Mun nuorempi rakastaja vaan on kiireinen eikä ehdi naiskentelemaan niin usein kun haluattaisiin.
Ei kertaakaan. En ole himojen orja.
Mutta on kyllä tosi ahdistavaa olla enemmän haluava osapuoli. Koko ajan joutuu stressaamaan ettei kelpaa, että on ruma ja rupsahtanut tai muuten epähaluttava. Ap
0. Että se siitä villistä sinkkuelämästä. Tosin eipä kyllä mitkään yhdenillan jutut kiinnostakaan.
Ehkä 70-75 kertaa, arvioisin.
n46 ja m47
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 10:23"]
0, koska mulla vulvodynia ja miestäkään ei innosta kun ei halua satuttaa
[/quote]
Kai sinulle on ok, että miehesi hakee seksiä muualta? Hoidata pääsi kuntoon ja vulvodynia jää taa.
0