Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kauppaan hieman hienommissa vaatteissa?

Vierailija
05.12.2021 |

Joskus siellä näkee lapsia prinsessamekoissa. Hiukan ihmettelen.

Minä en edes katso kotona peiliin, kun lähden kauppaan.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kävin kaupassa hienommissa vaatteissa koska olin tulossa synttäripäivälliseltä.

En tietenkään ERIKSEEN mene kauppaan hienoissa vaatteissa.

Miten typerä keskustelu.

Vierailija
42/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan mene kotivaatteissa kauppaan. Urheiluasussa tai ulkoiluasussa kyllä, mutta nekään eivät ole mitkään kotiverkkarit. Ensinnäkin meikkaan aina jonkin verran, haluan olla huoliteltu vaikka astuisin vain ulos. Ei kuulu tyyliin juoksennella rähjäisenä kylillä. 

Sori mutta ne urheiluvaatteet on sama kuin et menisit verkkareissa. Huoliteltua kuvaa ei ainakaan anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, isoin virhe ettet katso peiliin ennen kotoa lähtöä tuohan on ihan perus juttu että katsotaan peiliin ja tsekataan itsemme.

Kuljen niin kotona kuin kauppaan aina ykköset päällä. En omista saati käytä rumia vaatteita.

En minäkään omista tai käytä rumia vaatteita. Mutta en ymmärrä miten on virhe ettei katso peiliin ennen kauppaan menoa?

Vierailija
44/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauppaan pitäisi pukeutua? Rahalla sielläkin maksetaan eikä vanhoilla vaatteilla.

Vierailija
45/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, isoin virhe ettet katso peiliin ennen kotoa lähtöä tuohan on ihan perus juttu että katsotaan peiliin ja tsekataan itsemme.

Kuljen niin kotona kuin kauppaan aina ykköset päällä. En omista saati käytä rumia vaatteita.

En minäkään omista tai käytä rumia vaatteita. Mutta en ymmärrä miten on virhe ettei katso peiliin ennen kauppaan menoa?

Kertoo asenteestasi ettet välitä ja olet huolimaton, et pelkästään ulkonäkösi suhteen vaan kaikessa elämässäsi suhteen.

Vierailija
46/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kauppaan juuri niin kuin itse haluan. Ei ole tarvetta esittää mitään.

Vierailija
47/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut kunnon kotikasvatuksen emmekä ole mitään riihen takaa reväistyjä juntteja. Niinpä kotoa lähtiessäni katson aina, että ulkonäkö on tilanteeseen sopiva. En liiku kodin ulkopuolella yöasussa tai urheiluvaatteissa (paitsi lenkkipolulla ja kuntosalilla) enkä veisi edes roskapussia kampaamattomilla hiuksilla.

Kauppaan voin kotoa lähtiessä laittaa ns. vapaa-ajanvaatteet (esim. farkut), mutta jos olen tulossa töistä, saatan asioida siellä myös mekossa, villakangastakissa ja korkokengissä.

Vierailija
48/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo asenteestasi ettet välitä ja olet huolimaton, et pelkästään ulkonäkösi suhteen vaan kaikessa elämässäsi suhteen.

Olipa logiikkaa. Ihmisen pukeutumisesta tai ulkonäöstä ei voi päätellä ihmisen lahjakkuutta. Monet erittäin lahjakkaat eivät välttämättä piittaa vaatteista sun muusta juurikaan.

Vierailija
49/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Menen kauppaan ihan tavallisissa arkivaatteissa.

Vierailija
50/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täälläpäin moni voi luulla päihdeongelmaiseksi jos menee rähjäisenä kauppaan. Ehk maalla ei ole niin väliä kun siellä ei osata muutenkaan pukeutua

Kiitos nauruista! Käyn Helsingissä joka viikko täältä "maaseudulta" ja ihan samanlaisilta ihmiset siellä näyttää, edes pukeutuminen ei poikkea mitenkään.

Vierailija
51/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli kun poistun kotoa tavallisissa mekoissani ja kun tiedän kyllä miltä naamani näytää niin elämäni on jotenkin huolimatonta? Pitääkö aamulla pistää jotkut pakkelit joita muutaman tunnin päästä pitää olla korjaamassa että elämä on kunnossa?

Vierailija
52/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut kunnon kotikasvatuksen emmekä ole mitään riihen takaa reväistyjä juntteja. Niinpä kotoa lähtiessäni katson aina, että ulkonäkö on tilanteeseen sopiva. En liiku kodin ulkopuolella yöasussa tai urheiluvaatteissa (paitsi lenkkipolulla ja kuntosalilla) enkä veisi edes roskapussia kampaamattomilla hiuksilla.

Kauppaan voin kotoa lähtiessä laittaa ns. vapaa-ajanvaatteet (esim. farkut), mutta jos olen tulossa töistä, saatan asioida siellä myös mekossa, villakangastakissa ja korkokengissä.

En omista urheiluvaatteita enkä farkkuja, en edes muita kuin villakangastakkeja. En asioi kaupassa muuta kuin niissä takeissa, mekoissa ja korollisissa nilkkureissa näin talvella.. Mutta silti minussa on jotain vialla kun voin viedä roskat herjaamatta hiuksia. No jopas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan