Menettekö kauppaan hieman hienommissa vaatteissa?
Joskus siellä näkee lapsia prinsessamekoissa. Hiukan ihmettelen.
Minä en edes katso kotona peiliin, kun lähden kauppaan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kollarit tai leggingsit. Yleensä croksit ja villasukat.
Tukka likainen ja ei meikkiä.
Mitä väliä?Jaa että "mitä väliä?". Tämä kertoo kaiken. Jos ihmistä ei lainkaan kiinnosta, millaisena näyttäytyy muille, niin siinä sitä ollaan.
Tällaisesta asenteesta johtuu Suomen maine huonosti pukeutuvana tuulipukujenginä. Että mitä väliä.
Miksi pitäisi kiinnostaa?
Käyn kaupassa aamulla heti kun se aukeaa, ei siellä ole muita kun minä ja kauppias.
En vaan rähjäisenä vanhoissa rytkyissä. Ilmeet ovat hyviä kun ostan halpiskaljan ja tupakan sijaan loimulohta, äyriäisiä ja parempia juustoja :D
Vierailija kirjoitti:
En mene kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen mihinkään. En edes kauppaan.
Ykköset päällä tai kulahtaneet lumput - välimuotoja ei tietenkään ole. Aivan kuten naisten juhlapukeutumisessa - olet täysissä tälleissä tai sitten seinästä revityn näköinen hikipallo. Muuta ei oo.
Mä sit taas olen niin hyvän näkönen mies että usein kun kävelen koirani kanssa kaupungilla niin joka nurkassa naiset tulevat juttelemaan ja kyselevät muka koirasta kaikkea. Olen ottanut tavaksi että pukeudun aivan narkkarin näköiseksi jotta voin välttää kehnot iskuyritykset.
Mulla on pitkä talvitakki, eikä kukaan näe mitä sen alla on. Pidän myös pipoa, joten hiuksetkin saa olla mitä on. Enkä välitä mitä tuntemattomat ajattelee mun lookista.
En tosiaan mene kotivaatteissa kauppaan. Urheiluasussa tai ulkoiluasussa kyllä, mutta nekään eivät ole mitkään kotiverkkarit. Ensinnäkin meikkaan aina jonkin verran, haluan olla huoliteltu vaikka astuisin vain ulos. Ei kuulu tyyliin juoksennella rähjäisenä kylillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sit taas olen niin hyvän näkönen mies että usein kun kävelen koirani kanssa kaupungilla niin joka nurkassa naiset tulevat juttelemaan ja kyselevät muka koirasta kaikkea. Olen ottanut tavaksi että pukeudun aivan narkkarin näköiseksi jotta voin välttää kehnot iskuyritykset.
Niin, he kyselevät koirasta kaikkea. Mitä oikein luulet itsestäsi? - N
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan mene kotivaatteissa kauppaan. Urheiluasussa tai ulkoiluasussa kyllä, mutta nekään eivät ole mitkään kotiverkkarit. Ensinnäkin meikkaan aina jonkin verran, haluan olla huoliteltu vaikka astuisin vain ulos. Ei kuulu tyyliin juoksennella rähjäisenä kylillä.
Olet siis rähjäinen jos et meikkaa? Mikä naamassasi on vikana?
Korona-aika opetti olemaan välittämättä muiden ihmisten katseista niin enpä viitsi tuulipukua hienompaa laittaa päälle ellei huvita. Ei ole ketään nähtävästi haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis rähjäinen jos et meikkaa? Mikä naamassasi on vikana?
Mun naamassa ei ole mitään vikaa, päin vastoin. Jos ihminen ei paljoa katsele peilistä olkoot sitten kuinka kaunis tahansa hän näyttää minun silmääni huolittelemattomalta ja epäsiistiltä.
Meikkaan aina ennen kuin lähden kotoani mihinkään. Ei tule mieleenkään lähteä verkkareissa ihmisten ilmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteilla ei niin älä, mutta likaisena ja haisevana ei ruokakauppaan pitäisi mennä.
Mä käyn usein navettavaatteissa.
En lähde kotivaatteissa kauppaan eli yöpaidassa tai lyhyessä trikoomekossa
En tiedä, mikä siinä on, mutta kesäkuun ensimmäisenä päivänä näkee paljon ihmisiä juhlavaatteissa kaupassa. Myös muina kesälauantaina sitä näkee, vaikkakaan se ei ole yhtä yleistä kuin kesäkuun ensimmäisenä lauantaina.
Ennen koronaa olin tarkka minkä näköisenä näyttäydyin julkisesti. Vähintään farkut ja vähän meikkiä. Nykyään kuljen verkkareissa tykka takussa ja harvoin tulee meikattua.
AP, isoin virhe ettet katso peiliin ennen kotoa lähtöä tuohan on ihan perus juttu että katsotaan peiliin ja tsekataan itsemme.
Kuljen niin kotona kuin kauppaan aina ykköset päällä. En omista saati käytä rumia vaatteita.
Välillä en tiedä kuka on ostarin rähjäisin, minä vai juopporemmi.
Jossain vaiheessa vaihtui kauppias ja henkilökunta enkä ole unohtanut sitä kertaa kun olin ollut jossain jonne olin vaivautunut laittautumaan ja menin kaupan kautta kotiin. Kysyin hyllyttäjältä jotain ja kun oli vastannut jatkoi hommiaan ehkä sekunin kunnes kääntyi uudestaan katsomaan ja naamasta näki miten kelasi hetkinen mä tunnistan tämän ihmisen mutta en ole uskoa silmiäni koska yleensä tämä tyyppi on sotkukasa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkä talvitakki, eikä kukaan näe mitä sen alla on. Pidän myös pipoa, joten hiuksetkin saa olla mitä on. Enkä välitä mitä tuntemattomat ajattelee mun lookista.
Sama juttu mulla. Pitkän takin laitan päälle jos en jaksa vetää parempia housuja jalkaan. Ja talvella pipo nyt aina päässä oli hiukset likaset tai puhtaat.
En tietenkään. Yleensä farkut/mustat suorat housut jalassa, joku neule päällä, talvitakki ja pipo. En meikkaa enkä aina edes harjaa hiuksiani.
Vaatteilla ei niin älä, mutta likaisena ja haisevana ei ruokakauppaan pitäisi mennä.