Jos miehesi sallisi sinulle "vapaan suhteen" oikeudet mutta olisi itse silti uskollinen, käyttäisitkö mahdollisuuden ja harrastaisit luvallisesti sivusuhteita?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan käyttäisi mutta miten sitä oikeutta käyttäisi olisi kiinnostavampi kysymys?
Aivotonta seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa
Välittömästi käyttäisin. Salilla on kovaa flirttiä yhden tosi komean miehen kanssa ja hänen kanssaan haluaisin mennä sänkyyn.
Joo, todellakin käyttäisin. Meillä on miehen kanssa seksiä ehkä neljä kertaa vuodessa mikä on aivan liian vähän.
En. Tekisin päätelmän, ettei mies enää rakasta minua ja alkaisin miettiä eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin eron.
Sama. Mies joka edes ehdottaa vapaata suhdetta on liian erilainen arvomaailmaltaan.
Kuinka moni harrstaisi rahaa vastaan seksiä? Kokeneena naisena se ei ole niin iso juttu
Kokisin varmaan etten edes tunne kumppaniani ja alkaisin miettimään eroa. En ottaisi tarjousta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni harrstaisi rahaa vastaan seksiä? Kokeneena naisena se ei ole niin iso juttu
Kertaluontoisesti suuresta summasta lähes varmasti harrastaisin. Mistään kymppitonnista tuskin kuitenkaan, ei muuttaisi elämääni oikeastaan mitenkään ja kokisin kuitenkin velvollisuudekseni olla rehellinen asiasta jos joskus pariudun. Eli summa olisi sellainen mitä kukaan ei olisi valmis maksamaan joten vastaukseni on periaatteessa kyllä mutta todellisuudessa sitä ei koskaan tule tapahtumaan.
En ole ainakaan vielä pelannut kyseistä korttia. Tämä tilanne meillä siis miehen sairauden takia. Jos tuolle vieraissa virkistymisen tielle joskus lähtisin, niin en usko että mieheni sanomisistaan huolimatta siitä kuitenkaan selviytyisi ilman mustasukkaisuutta.
En suostuisi vapaaseen suhteeseen kummankaan puolelta. Jos mies tällaista vaatisi tai olisi onneton kanssani uskollisessa monogamisessa suhteessa, niin eroaisin ja etsisin miehen, joka kykenee sitoutumaan kahden ihmisen liittoon.
En. Olisi mun miehelle kuulemma ok, mut itseäni ei kiinnosta yhtään. En harrastanut yhden yön juttuja sinkkunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki varmaan käyttäisi mutta miten sitä oikeutta käyttäisi olisi kiinnostavampi kysymys?
En todellakaan käyttäisi. Kuulun siihen outoon ihmisryhmään joka harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jota kohtaan on voimakkaita tunteita. Eikä minulla voi olla niitä kuin yhtä ihmistä kohtaan kerrallaan. En saisi mitään jonkun ulkopuolisen kanssa hommailusta.
En. Olen kiinnostunut vain yhdestä ihmisestä kerrallaan, ja vain jos on romanttisia tunteita. En siis ole kiinnostunut irtoseksistä sinkkunakaan. Rakastan miestäni, joten muut ei kiinnosta.
Huom: en ole sitä mieltä, että muiden psyyken pitäisi toimia näin, kerron vain miten omani toimii. Ne jotka irtoseksistä, polyamoriasta, fwb-kuvioista jne. tykkäävät, saavat sitä harrastaa ilman mitään kulmien kurtistelua meikäläisen taholta :) Kunhan ovat rehellisiä kaikille osapuolille.
Hauska, että 16 oli ihan samoilla linjoilla kanssani, t. 17 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan käyttäisi. Kuulun siihen outoon ihmisryhmään joka harrastaa seksiä vain sellaisen ihmisen kanssa jota kohtaan on voimakkaita tunteita. Eikä minulla voi olla niitä kuin yhtä ihmistä kohtaan kerrallaan. En saisi mitään jonkun ulkopuolisen kanssa hommailusta.
Sama minulla! Mulle olisi suorastaan vastenmielinen ajatus, että koskisin intiimisti ketään randomia, (olipa sitten miten komea tahansa) tai edes tuttuakaan jos mulla ei ole kyseistä ihmistä kohtaan vahvoja tunteita. Tämän takia en ole itse koskaan ymmärtänyt yhden yön juttuja. En saisi niistä mitään muuta kuin tyhjän olon ja pahan mielen. Ja lisäksi vielä seksitautien pelon jälkikäteen.