Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö kauppaan hieman hienommissa vaatteissa?

Vierailija
05.12.2021 |

Joskus siellä näkee lapsia prinsessamekoissa. Hiukan ihmettelen.

Minä en edes katso kotona peiliin, kun lähden kauppaan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen mihinkään. En edes kauppaan.

Vierailija
2/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin. En sen ihmeemmissä, mutta en verkkareissa yms. Tavallisissa cityvaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen mihinkään. En edes kauppaan.

Hetkinen. Oletko kotona kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen?!

Vierailija
4/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan collareissa ja saattaa olla huppukin päässä. Ette te muut ihmiset ole sen ihmeellisiä. Taivaassa tai helvetissä tavataan!

Vierailija
5/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Oletko kotona kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen?!

En omista kulahtaneita lumppuja ja hiukset hapsottavat aamulla ennen päivittäistä suihkua.

Vierailija
6/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kollarit tai leggingsit. Yleensä croksit ja villasukat.

Tukka likainen ja ei meikkiä.

Mitä väliä?

Vierailija
7/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran juhliin mennessä tai juhlista kotiin palatessa olen käynyt kaupassa. Välillä näkee lapsia juhlatamineissa ostamassa sitä lahjaa kaverilleen, joko keskenään tai vanhemman avustuksella. Ja joskus vanhempi huomaa että jotain mitä tarvitsee ruuan tekoon puuttuu, eikä lapsen tarvitse vaihtaa kesken prinsessaleikin mekkoaan, kengät jalkaan ja menoksi, turhaan sitä aikaa tuhlaa vaatteiden vaihtamiseen.

Vierailija
8/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen aina vähän laittautunut kun lähden ihmisten ilmoille.

Mutta kotonakaan en ole kulahtaneissa lumpuissa ja hiuksetkin on siististi suurimman osan aikaa.

Vierailija
9/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävin äsken. Pyjama päällä. Toppahousut ja takki päälle, pipo ja huppu päähän, lapaset käteen, villasukat jalkaan ja talvisaappaat. Kukaan tiiä että on pyjama alla tai onko tukka pesty 😱

Vierailija
10/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mies kassa aamuisin nämä ladyt on niin viimeisen päälle ja illalla niin rupsahteneita että 4 on kaljan myyntikin kielletty. näitä minä minä persoonia. parfyymeillä yrittävät alkkoholin tuoksua peitellä. 

Vierailija
11/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menen! Olen parhaassa heilimisiässä oleva nainen, joten kyllä aina laitan kellohameen päälle enkä esittele suloista solaani.

Vierailija
12/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
13/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kävin äsken. Pyjama päällä. Toppahousut ja takki päälle, pipo ja huppu päähän, lapaset käteen, villasukat jalkaan ja talvisaappaat. Kukaan tiiä että on pyjama alla tai onko tukka pesty 😱

Ihme ettet kypärämyssyä laittanut.

Vierailija
14/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa vaatteissa kun käyn töissäkin.

Vierailija
15/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihan lähikauppaan menossa menen yleensä niissä vaatteissa mitkä sattuu päällä olemaan. Jos menen kauemmas ihmisten ilmoille niin laitan ihan perus siistit arkivaatteet, harjaan hiukset ja meikkaan. 

Vierailija
16/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kollarit tai leggingsit. Yleensä croksit ja villasukat.

Tukka likainen ja ei meikkiä.

Mitä väliä?

Jaa että "mitä väliä?". Tämä kertoo kaiken. Jos ihmistä ei lainkaan kiinnosta, millaisena näyttäytyy muille, niin siinä sitä ollaan. 

Tällaisesta asenteesta johtuu Suomen maine huonosti pukeutuvana tuulipukujenginä. Että mitä väliä.

Vierailija
17/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu. Tavallisissa vaatteissa eikä muita vaatteita edes ole eri tilanteisiin. Ketään ei siellä kiinnosta minkä näköinen olen enkä minäkään kiinnitä huomioo muihin asiakkaisiin. 

Vierailija
18/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene lumppuisena ja rähjäisenä sinne, se on mun kotilook ku olen yksin. Silloin ei ole väliä. Mutta ihan se on muiden huomioonottamistakin ja tykkään muutenkin vaatteista, kun laitan vähän siistimpää kauppaan. Meikkaamaan en ala.

Vierailija
19/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täälläpäin moni voi luulla päihdeongelmaiseksi jos menee rähjäisenä kauppaan. Ehk maalla ei ole niin väliä kun siellä ei osata muutenkaan pukeutua

Vierailija
20/52 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta lenkille aina pakko laitta hienommat alusvaatteet, jos vaikka saa sairaskohtauksen ja ambulanssimiehistö näkee nimettömät. Ei saa olla mummoversioita käytössä! Muistamme kai kaikki Bidget Jonesin…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme