Menettekö kauppaan hieman hienommissa vaatteissa?
Joskus siellä näkee lapsia prinsessamekoissa. Hiukan ihmettelen.
Minä en edes katso kotona peiliin, kun lähden kauppaan.
Kommentit (52)
Pääosin. En sen ihmeemmissä, mutta en verkkareissa yms. Tavallisissa cityvaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
En mene kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen mihinkään. En edes kauppaan.
Hetkinen. Oletko kotona kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen?!
Ihan collareissa ja saattaa olla huppukin päässä. Ette te muut ihmiset ole sen ihmeellisiä. Taivaassa tai helvetissä tavataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mene kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen mihinkään. En edes kauppaan.
Hetkinen. Oletko kotona kulahtaneissa lumpuissa ja hiukset likaisena hapsottaen?!
En omista kulahtaneita lumppuja ja hiukset hapsottavat aamulla ennen päivittäistä suihkua.
Mulla on kollarit tai leggingsit. Yleensä croksit ja villasukat.
Tukka likainen ja ei meikkiä.
Mitä väliä?
Muutaman kerran juhliin mennessä tai juhlista kotiin palatessa olen käynyt kaupassa. Välillä näkee lapsia juhlatamineissa ostamassa sitä lahjaa kaverilleen, joko keskenään tai vanhemman avustuksella. Ja joskus vanhempi huomaa että jotain mitä tarvitsee ruuan tekoon puuttuu, eikä lapsen tarvitse vaihtaa kesken prinsessaleikin mekkoaan, kengät jalkaan ja menoksi, turhaan sitä aikaa tuhlaa vaatteiden vaihtamiseen.
Joo. Olen aina vähän laittautunut kun lähden ihmisten ilmoille.
Mutta kotonakaan en ole kulahtaneissa lumpuissa ja hiuksetkin on siististi suurimman osan aikaa.
Näin kävin äsken. Pyjama päällä. Toppahousut ja takki päälle, pipo ja huppu päähän, lapaset käteen, villasukat jalkaan ja talvisaappaat. Kukaan tiiä että on pyjama alla tai onko tukka pesty 😱
ole mies kassa aamuisin nämä ladyt on niin viimeisen päälle ja illalla niin rupsahteneita että 4 on kaljan myyntikin kielletty. näitä minä minä persoonia. parfyymeillä yrittävät alkkoholin tuoksua peitellä.
Totta kai menen! Olen parhaassa heilimisiässä oleva nainen, joten kyllä aina laitan kellohameen päälle enkä esittele suloista solaani.
Vierailija kirjoitti:
Näin kävin äsken. Pyjama päällä. Toppahousut ja takki päälle, pipo ja huppu päähän, lapaset käteen, villasukat jalkaan ja talvisaappaat. Kukaan tiiä että on pyjama alla tai onko tukka pesty 😱
Ihme ettet kypärämyssyä laittanut.
Samoissa vaatteissa kun käyn töissäkin.
Jos olen ihan lähikauppaan menossa menen yleensä niissä vaatteissa mitkä sattuu päällä olemaan. Jos menen kauemmas ihmisten ilmoille niin laitan ihan perus siistit arkivaatteet, harjaan hiukset ja meikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kollarit tai leggingsit. Yleensä croksit ja villasukat.
Tukka likainen ja ei meikkiä.
Mitä väliä?
Jaa että "mitä väliä?". Tämä kertoo kaiken. Jos ihmistä ei lainkaan kiinnosta, millaisena näyttäytyy muille, niin siinä sitä ollaan.
Tällaisesta asenteesta johtuu Suomen maine huonosti pukeutuvana tuulipukujenginä. Että mitä väliä.
En laittaudu. Tavallisissa vaatteissa eikä muita vaatteita edes ole eri tilanteisiin. Ketään ei siellä kiinnosta minkä näköinen olen enkä minäkään kiinnitä huomioo muihin asiakkaisiin.
En mene lumppuisena ja rähjäisenä sinne, se on mun kotilook ku olen yksin. Silloin ei ole väliä. Mutta ihan se on muiden huomioonottamistakin ja tykkään muutenkin vaatteista, kun laitan vähän siistimpää kauppaan. Meikkaamaan en ala.
Ja täälläpäin moni voi luulla päihdeongelmaiseksi jos menee rähjäisenä kauppaan. Ehk maalla ei ole niin väliä kun siellä ei osata muutenkaan pukeutua
En mutta lenkille aina pakko laitta hienommat alusvaatteet, jos vaikka saa sairaskohtauksen ja ambulanssimiehistö näkee nimettömät. Ei saa olla mummoversioita käytössä! Muistamme kai kaikki Bidget Jonesin…