Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löin tytärtäni.

Vierailija
07.03.2015 |

22-vuotias tyttäreni kertoi tänään olevansa raskaana. Raskaus on tytön mukaan suunniteltu, mitä en suostu uskomaan. Riitelimme, haukuin omaa lastani huoraksi ja syytin holtittomuudesta. Lopulta suutuin niin, että löin häntä kasvoille. 

Nyt kaduttaa ja ahdistaa. Olen kuitenkin vakuuttunut, että tyttäreni on ollut holtiton. Ei hän muuten olisi raskaana näin nuorena. Miksi hän ei myönnä sitä? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolaatuinen provo

Vierailija
22/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sekoilet? Jotain ihan omia traumojasi pistit tyttären piikkiin ja sillä selittelet raivoa ja väkivaltaa.

kai sä oot jo rauhoittunut ja pyytänyt anteeks ja ruvennut juttelemaan? Jos sulle enää jutellaan...tai onko teillä sellasta tapaa? Vai pisteänkö turpiinpihallle, jos ei lasten tekemiset miellytä? Sekohommaa.

kuullostat feikiltä, mutta kyl tollasia despootteja on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin ekan lapseni 22v. Toisen 23v. Kolmannen 25v. Ja neljännen 28v. Yhtään en kadu,maailman ihanimmat lapset,enkä kuunnelllu mitä muut sanoo. Ihmisillä on aina mielipiteitä,saa ollakin,mutta kannattaa opetella hyväksymään muiden päätökset sellaisina kuin ne on. Omia tai muidenkaan lapsia/ketään ei vedetä pataan,kun on tullut raskaaksi,sehän on normaalia suvun jatkamista. Jotkut haluaa aloittaa nuorempana,kun kokevat olevansa valmiita,niin myös minä tein. Toiset tarvitsevat aikaa vanhemmaksi tulemiseen,se on iso asia,ei sitä yhdessä yössä päätetä. Jos esim 14-19v tulee raskaaksi,voi sanoa todella nuoreksi äidiksi. Enkä toivo,että omat lapsenikaan saisivat vielä alle 20vuotiaana lapsia,on hyvä oppiatuntemaan oma itsensä ja etsiä sopiva kumppani,niitä ei puussa kasva. Kaikki mitä lapsellesi tapahtuu,on ihmeellistä ja uutta,ihan sama missä iässä ja mitä. Ja aina lapsen pitää voida luottaa ja turvautua omaan vanhempaan. Voi nuori olla joskus väärässä,usein onkin,koska elämä on vasta alussa. Mutta sillä tavalla oppii,kun tekee itse virheitä,ihan kaikessa. Mielestäni tämä 22-vuotias on täysin valmis odottamaan lasta,jos ei ole päihderiippuvainen toilailija. Normaali,omista asioista huolehtiva on valmis huolehtimaan omasta lapsestaankin. Toiv en ärsyttänyt ketään. Halusin tuoda esille oman mielipiteeni,kunnioita muita niin kuin itseäsi.

Vierailija
24/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:05"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:02"]

itse olen 23 ja raskaaksi hankkiuduin 22-vuotiaana suunnitellusti. Täytyypä sanoa että jos äitini olisi noin reagoinut, ei olisi paljon asiaa lapseni elämään. Onneksi oma äitini oli aidosti onnellinen.

[/quote]

Teiniäiti on teiniäiti vaikka voissa paistaisi :)
[/quote]

Teini-ikä = 13-19v.

Vierailija
25/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää synnytin 17 v ja äiti toi laitokselle siiderii ja tupakkaa

Vierailija
26/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:16"]Jos lähdetään pilkkua nussimaan niin se teini tullee sanasta teen, mikä näin ollen tekee 19-vuotiaasta viimeisen teinivuotisen. Lisäksi hyvinkin nuori voi olla valmis hyväksi vanhemmaksi ja vastaavasti joku keski-ikäinen henkisesti täysin kypsymätön kasvattamaan kenestäkään tasapainoista ihmistä.
[/quote]

Olin just tulosaa selittämään tätä teen-sanaa tänne :) Teini-ikä loppuu, kun täyttää 20, twenty. Ei enää -teen!

Vierailija
27/27 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh, huono provo. T: 22-vuotias onnellinen pienen vauvan äiti, joka on muuten naimisissa lapsen isän kanssa, saanut lapsen ihan suunnitellusti, elää omakotitalossa taloudellisesti vakaata elämää yms. Jos joku lapsen isovanhemmista olisi suhtautunut noin, niin eipä olisi kyllä lapsen elämässä enää mukana. Onneksi he ovat kuitenkin järkeviä ihmisiä ja olivat vain onnellisia meidän puolestamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan