Karppaus tulee kalliiksi, kun halvan perunan/pastan sijasta lisukkeeksi pitää ottaa kalliita kasviksia...
Kommentit (14)
kun tosiaan rupesin miettimään miten paljon rahaa meni karkkeihin, tacoihin, sipseihin ym. todellakin ylimääräiseen niin enää ei kasvisten hinnat kauhistuta. Ja itse ostan Lidlstä kasvikset, ovat siellä ainakin meidän kylän halvimpia.
Halvemmaksi tulee tosiaan yhteiskunnalle, kun sairaat kuolee aikoinaan pois, eivätkö köki vanhainkodeissa.
taspainoisella ruokavaliolla panostaa oman ja perheen terveyteen huomattavasti paremmin kuin jollain keinotekoisella ruokavaliolla. Ja laihtumisen kannalta kyse on aina MÄÄRÄSTÄ, ei niinkään laadusta. Liika on liikaa aina, vaikka kyse olisi omenoista.
täällä USA:ssa low carb-villitys on kuollut ja kuopattu ajat sitten, niin pitävästi sen terveysriskit osoitettiin. samaan roskikseen meni kuin south beach-, random-, fit for life- yms. hömpötykset. mutta härmässä joku vaan jatkaa karppaamista kieli poskessa... hohhoh.
Vierailija:
täällä USA:ssa low carb-villitys on kuollut ja kuopattu ajat sitten, niin pitävästi sen terveysriskit osoitettiin. samaan roskikseen meni kuin south beach-, random-, fit for life- yms. hömpötykset. mutta härmässä joku vaan jatkaa karppaamista kieli poskessa... hohhoh.
Tossa muutama päivä sitten oli ruokamenogallup ja eipä meidän karppiperheellä näyttänyt menevän ruokaan yhtään sen enempää rahaa kuin muillakaan! Ja käytetään sentään tosi paljon kasviksia sekä luomutuotteita.
Jaa, että Jenkeissä totaalisen out. Mun käsittääkseni Atkins on aina 70-luvulta alkaen pitänyt omat kannattajansa, ihan niinku WW ja muut vastaavatkin. Eikös se Janet Jacksonkin juuri sen 40 kiloa kutistunut karppaamalla? Näin uutisoitiin ainakin täällä peräpohjolassa.
ja todennäkösesti kaikki muutkin julkut...
ja mätit sinne turpaasi niitä herkkuja oikein olan takaa, niin tiedoksi vain, kaikki ei-karpit eivät suinkaan tee niin. MInä en karppaa, mutta syön terveellisesti ja monipuolisesti, olen hoikka, terve ja energinen.
Vierailija:
Ei se nyt kuitenkaan NIIN kalliiksi tule, oletko laskenut paljonko maksaa kaikki ylimääräiset herkut sun muuta, joita turpaasi ahdat?
Vai voisiko olla niin, että terveellisiä elämäntapoja voi noudattaa muullakin tapaa?
t. ei-karppi, 170/59
se tulee juustoista, lihanmäärän kasvusta enemmänkuin vihanneksista (niitä söimme jo enennkin tosi paljon).
Mutta totta esim. munakoiso maksaa meidän kaupassa yli 5e.. kukkakaali ja muut kaalit on onneksi vielä edullisia!
mieltävät kaikki ei-karpit entisiksi itsensälaisiksi :/
Tähän törmää aina vähän väliä tälläkin palstalla.
seiskytluvulla ihmettelin sarjakuvalehdissä esiintyviä vesisänkyjä. En ollut kuullutkaan. Sitten vasta vuosien päästä ne olivat muotia täällä ja USA:ssa jo ihan out silloin. Nyt jo pois muodista täälläkin.
Tämän karpin kauppalasku on tosi pieni, kun syön niin vähän tätä nykyä.
Ei se nyt kuitenkaan NIIN kalliiksi tule, oletko laskenut paljonko maksaa kaikki ylimääräiset herkut sun muuta, joita turpaasi ahdat?