Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein verhot pitää pestä?

Vierailija
07.03.2015 |

ettei ne ole liian pölyiset jne?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pessyt verhoja :O Tuuletan ja harjaan silloin tällöin, ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
22/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän vaikka vuosikausia pesemättä, koska jotkut verhoista kutistuvat muuten käyttökelvottomiksi. (on tarkan mitan mukaan tehty) Pölyjä kyllä poistellaan. Se verhojen mahdollinen näkymätön kärpäsenkakka ei minua haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne UFF:llä pestään. Ei kiirettä.

Vierailija
24/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:49"]

Minä pidän vaikka vuosikausia pesemättä, koska jotkut verhoista kutistuvat muuten käyttökelvottomiksi. (on tarkan mitan mukaan tehty) Pölyjä kyllä poistellaan. Se verhojen mahdollinen näkymätön kärpäsenkakka ei minua haittaa.

[/quote]

Se kärpäsen kakka syövyttää ajan kanssa verhoon reikiä. Pese viileässä vedessä hienopesulla niin ei kutistu. Vastedes teetätä verhot kankaasta jonka olet esipessyt eli kutistanut etukäteen.

Vierailija
25/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Jos edellisestä pesusta pitkä aika niin vaihdon yhteydessä pesen. Oon sellanen verhofriikki, että mulla on melkonen varasto verhoja ja niitä aina vaihtelen kun kyllästyttää.

Vierailija
26/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka monesti mies/miesvieras niihin nuppiansa pyyhkii.

Vierailija
27/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:40"]Ihanaa kun ei ole verhoja :) yksi tyl vähemmän.. [/quote] Minä olen suunnitellut että laittaisin vain sälekaihtimet ikkunoihin, ei muuta. Ärsyttää pölyä keräävät roikkuverhot.

[/quote]

Mä olen yhen tutun luona hiljaa mielessäni kauhistellut, että miten joku voi pitää pelkkiä sälekaihtimia. Ihan hyvältä näyttää heidän kotona kyllä silleenkin, mutta mä rakastan verhoja yli kaiken!:)

Vierailija
28/28 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:40"]Ihanaa kun ei ole verhoja :) yksi tyl vähemmän.. [/quote] Minä olen suunnitellut että laittaisin vain sälekaihtimet ikkunoihin, ei muuta. Ärsyttää pölyä keräävät roikkuverhot.

[/quote]

Mä olen yhen tutun luona hiljaa mielessäni kauhistellut, että miten joku voi pitää pelkkiä sälekaihtimia. Ihan hyvältä näyttää heidän kotona kyllä silleenkin, mutta mä rakastan verhoja yli kaiken!:)
[/quote]

Ajattelin laittaa ne luonnonmateriaalista niin näyttää kodikkaammalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi