Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu lähenee, kerro KARMEIN jouluaattosi ikinä. Jättikö mies, söikö koira kuusen?

SammunutSaunatonttu
05.12.2021 |

Ap aloittaa:
Jouluaatto 1999, ensimmäinen oma asunto. Piti viettää aatto poikakaverin kanssa, olin ostanut lahjankin. Jätti 22 pv tekstarilla. Ja 23 pv kissa hyppäsi parvekkeelta pakoo, kun joku valopää päätti aloittaa uudenvuoden etuajassa ja ampui raketin. Aatto meni yksin itkiessä kissaa. Vanhemmat oli lähteneet risteilylle, sisaria ei ole.
Onneksi kissani kuitenkin sitten löytyi, mutta se joulu oli totaalisen pilalla!

Kommentit (2317)

Vierailija
921/2317 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko jouluaatto synnytyslaitoksella. Mummo ja ukki menivät pelastamaan lasten joulun, ja minä makasin sairaalassa tuskissani. 

No, sieltä se iltatähti tuli joulupäivänä, mutta ei päästy ennen tapaninpäivää kotiin. Jäi vähän juhlimiset välistä. Onneksi lapset oli jo sen ikäisiä, ettei niiden joulu mennyt ihan pilalle kun äiti ei ollut paikalla. 

Tämä kertoo eniten kirjoittajan negatiivisesta asenteesta kuin kamalasta joulusta. Aika moni muu muistelisi tuota joulua parhaana, kun sai noin ihanan "joululahjan". Ainakin siskon perheessä lapset muistelevat mielellään erilaista joulua, jolloin pikkusisko syntyi. Ei kenellekään siinä perheessä ole tullut mieleenkään pitää sitä joulua pilalle menneenä!

Meillä jokaisella on omat kokemuksemme eikä mikään niistä ole oikein tai väärin. Kaikille itse synnytys ei ole miellyttävää vaikka lapsi rakas onkin.

Vierailija
922/2317 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusi? Me oltiin niin köyhiä ettei meillä koskaan ollut varaa sellaiseen. Parhaimmillaan oli jouluviisi, usein jopa neljä ja puoli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2317 |
22.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin nuorempana rahaa seksityöllä.

Jouluaattona neljäs poka oli liian innokas ja sai kortsun rikki ja minä taudin siltä.

Raskaaksi en sentään tullut.

Jouluna on hyvin pokia ja rahaa tulee hyvin.

Vierailija
924/2317 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuleva aatto.

Joulu on aina ennen ollut kaivattu ja odotettu vapaahetki keskitalven työkiireiden keskellä, jonka valmisteluihin (lähinnä ruoka) olen osallistunut minkä olen töiltä ehtinyt.

Nyt ei oikein tiedä mitä tekisi ja miten olisi, eikä oikein saa itsestään mitään irti töissäkään. 

Vaimo painaa pitkin kyliä uuden ihastuksensa perässä. Joulun ajan on ehken kotona, kun lapset tulevat käymään.  En kyllä tiedä onko sen kotona olokaan mitenkään mieltä ilahduttavaa.

Hyi helvetti. Koita jaksaa joulun yli ja ens vuonna kuviot uusiksi.

Vierailija
925/2317 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isä ja äiti kännissä kun käki. Hirveä riita ja tappelu joka johti siihen että äiti löi isää tyhjällä Sorbus pullolla päähän. Kauhea määrä verta joka paikassa. Ambulanssi ja poliisi joka vei isän putkaan paikkaamisen jälkeen. Lattiat täynnä kuivunutta viiniä, verta ja jouluruoka jäi tekemättä. Oli nälkä ja ei mitään turvaa missään kun äitikin sammui lattialle josta oksentamisen jälkeen siirtyi sohvalle.

Äiti löi ja isä putkaan?

Yllättikö? Noinhan se yleensä menee, mies viedään joka tapauksessa.

Vierailija
926/2317 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos tämä joulu jollekkin se pahin?

Vierailija
927/2317 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain selville, että nainen oli saanutkin lapsemme Tinder-miehelle. Maksan edelleen elareita lapsesta, joka ei ole minun. Nainen valehteli.

älä höpötä

Älä höpötä? Valitettavan totta tämä. Niin monessa perheessä on jonkun "ruskareissun" tuliaisia ettei voi uskoakaan. Ja kun lain vaatima aika on mennyt umpeen niin siinähän maksat toisen miehen panemaa lapsen elämää.

Vierailija
928/2317 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain selville, että nainen oli saanutkin lapsemme Tinder-miehelle. Maksan edelleen elareita lapsesta, joka ei ole minun. Nainen valehteli.

älä höpötä

Älä höpötä? Valitettavan totta tämä. Niin monessa perheessä on jonkun "ruskareissun" tuliaisia ettei voi uskoakaan. Ja kun lain vaatima aika on mennyt umpeen niin siinähän maksat toisen miehen panemaa lapsen elämää.

Juu nähty on, suomalainen nainen.

Vierailija
929/2317 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppppå

Vierailija
930/2317 |
25.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa iltana tuli totuus kun puhuttiin, kun olen katsellut lasta eikä kyllä oikeen näytä minulta. Johan sitä jo jonkun aikaa (vuoden verran) olen miettinyt. Eilen aattona sitten suuri riita ja kyllähän se totuus sitten tuli sieltä. Juu kuulemma minun vika, kun en ole huomioinut.

Vierailija
931/2317 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä höpötä

Minulle kävi näin! Eikä edes yhtä lasta koskien, vaan kahta. Ei se raha, vaan nöyryytys.

Vierailija
932/2317 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä höpötä

Minulle kävi näin! Eikä edes yhtä lasta koskien, vaan kahta. Ei se raha, vaan nöyryytys.

Minulle kävi näin myös, mutta vain yksi lapsi. Ihana, jota omanani kasvatin. Kun totuus selvisi, oli se vain hirveä järkytys ja pahinta oli se, että tuo lapsi sitten häipyi elämästäni kokonaan. Niin iso ikävä. Vaimo sanoi, että koko asia oli ihan omaa syytäni kaikki, alusta asti. 

Vierailija
933/2317 |
26.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamaista mitä te petetyt miehet olette joutuneet kokemaan! Jopa lapsettomana keski-ikäisenä naisena tajuan tämän.

Mulle kaikki Joulut on olleet ahdistuneita ja surumielisiä. Äiti ryyppäs ihan sikana, ja vanhemmat riiteli raivoisasti. En vaan ole päässyt siitä yli.

Vierailija
934/2317 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä höpötä

Minulle kävi näin myös, mutta vain yksi lapsi. Ihana, jota omanani kasvatin. Kun totuus selvisi, oli se vain hirveä järkytys ja pahinta oli se, että tuo lapsi sitten häipyi elämästäni kokonaan. Niin iso ikävä. Vaimo sanoi, että koko asia oli ihan omaa syytäni kaikki, alusta asti. 

Nainen pystyy selittelemään vaikka sinisen punaiseksi, koska hänen psyykeen ei kerta kaikkiaan mahdu sellaista mahdollisuutta, että olisi tehnyt joskus väärin ja ottaisi siitä vastuun.

Vierailija
935/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä joulu,toisaalta kivaa,rauhallista toisaalta ankea,en ole väleissä vanhempiini, ystävä kutsui jouluksi vanhempiensa luokse ja vanhemmille tämä oli ok,no sitten paikalle pamahti ystävän sisko ja sen 3 lasta jouluaattona,vietin yksin yläkerrassa koska ahdisti, samalla itkin ja söin jouluruokaa yksin ylhäällä, tämä sisko ja sen 3 lasta oli mulle ennestään tuntemattomia ja ahdisti sen takia koska uudet ihmiset nyt vaan ahdistaa mua,ja se harmitti että en ole väleissä vanhempiini ja en voinut toivottaa hyvää joulua.

Vierailija
936/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40. joulu putkeen ilman tyty-ydeä

Vierailija
937/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä höpötä

Nainen pystyy selittelemään vaikka sinisen punaiseksi, koska hänen psyykeen ei kerta kaikkiaan mahdu sellaista mahdollisuutta, että olisi tehnyt joskus väärin ja ottaisi siitä vastuun.

Mutta mies ei? Miehet ei kärsi esim narsismista ollenkaan, vaikka tutkimusten mukaan miehissä yleisempää? Tämä paljastaa nämä jutut keksityiksi. Mistään ketjuista ei pystytä pysymään poissa pilaamasta ketjuja keksityllä ulinalla.

Vierailija
938/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo, että näillä ei ollut maskitonta yhteisruokailua?

Aivan varmasti ovat vähintään kahvitelleet, todennäköisesti syöneet ja kenties vielä illan bilettäneet. Sitten ollaan muka oltu vastuullisia, kun varsinaisessa virallisessa osuudessa on pidetty maskeja. Naurettavaa!

Vierailija
939/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetiä palsta täynnä. Ei noilla mitään lasta ole, ei omaa eikä vieraan siittämää. Sairasta sakkia.

Vierailija
940/2317 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä höpötä

Mutta mies ei? Miehet ei kärsi esim narsismista ollenkaan, vaikka tutkimusten mukaan miehissä yleisempää? Tämä paljastaa nämä jutut keksityiksi. Mistään ketjuista ei pystytä pysymään poissa pilaamasta ketjuja keksityllä ulinalla.

Tässä yksi esimerkki siitä, ettei nainen voi olla väärässä. Jos narsisteista on 50% + 1 miehiä, silloin nainen ei voi olla väärässä ja jutut ovat keksittyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi