Itken ku en osaa päättää vauvalle nimeä
Hiukkasen saattaa hormonit heitellä... Miehen kans on karsittu nimet viiteen ja mies siirsi päätäntä vallan mulle. Alkuun olin asiasta tosi ilonen ja päätin että teen päätöksen kunhan vauva on syntyny. Nyt vauva on täällä ja hitto vieköön, sillehän passais kaikki nuo nimet.
Kertokaa mielepiteenne! Saa olla julmaki. Mutta yksi nuista nimistä on SE. Eli muita nimiä ei kannata ehotella :)
Aliisa
Veera
Vilma
Lydia
Helli
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:04"]Teillä oli melkein 9 kk aikaa. Nyt sitte pitää hormooneissa se päätös tehdä itkun kans ja pää sekasin. Pistä nimet lapuille ja nosta hatusta!
[/quote]
Ihan järkeväähän se on oottaa että näkee vauvan livenä? Varmistaa että nimi passaa?
Mun ääni menee Veeralle!
Helli on ihana. Muut noista on niin nähty :)
Mä laittaisin Aliisa. Vilmoja ja Veeroja on niin paljon, Helli-nimestä en tykkää muuten vaan. Aliisa <3
Aliisa on kivoin noista!
Tosin Alisa ois vielä kivempi
Helli on kaunis nimi. Mutta ulkomailla nimi HELLi voi aiheuttaa ihmetystä. Tieytty turha siitä on murehtia jos ei enkkukielisiä ole lähipiirissä!
Veera.
Kiva tavallinen nimi, mutta ei yleinen.
Lydia tai Helli, muut liian kuluneita. T.Veera
onko sulla itellä nyt mikäännimi ees pikkasen parempi muista? tai tuleeko sulla jostaki nimestä kivoja mielleyhtymiä?
Onnea tuoreelle äidille! Ja tytöstä ehdottomasti Helli, ihana lämpöinen nimi. :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:04"]Teillä oli melkein 9 kk aikaa. Nyt sitte pitää hormooneissa se päätös tehdä itkun kans ja pää sekasin. Pistä nimet lapuille ja nosta hatusta!
[/quote]
Ihan järkeväähän se on oottaa että näkee vauvan livenä? Varmistaa että nimi passaa?
Mun ääni menee Veeralle!
[/quote]
Pyh. Miksi nimen pitää passata vauvalle kun suurimman osan elämästään sitä nimeä joutuu kantamaan aikuinen ihminen! Antaisitte lapsille kauniita nimiä, sellaisia joiden kanssa on mukava ja helppo elää eikä sellaisia jotka on sen vastasyntyneen "näköisiä".
Aliisa (Alisa olisi minustakin vielä parempi.)
Helli, Aliisa ja Veera ovat romaneilla yleisiä. Vilma ja Lydia muuten hirveitä. En kuitenkaan ehdota mitään.
Hyvää jatkoa!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:08"]Helli on kaunis nimi. Mutta ulkomailla nimi HELLi voi aiheuttaa ihmetystä. Tieytty turha siitä on murehtia jos ei enkkukielisiä ole lähipiirissä!
[/quote]
Oikeastaan sillä ei ole sittenkään väliä. Ihmettelee ken lystää.
Aliisa :) Kaunis, erikoinen mutta ei liian
Antaisin Veera Aliisa. Meidän tyttö on myös Aliisa :) Alisa oli suosituimpien nimien listalla, Aliisa ei :)
Teillä oli melkein 9 kk aikaa. Nyt sitte pitää hormooneissa se päätös tehdä itkun kans ja pää sekasin. Pistä nimet lapuille ja nosta hatusta!